Äänestys

Kuinka Tappara-Blues ratkeaa? (Lopputulos: 6-3)

Tappara voittaa varsinaisella peliajalla
20 (57.1%)
Tappara voittaa jatkoajalla
4 (11.4%)
Tappara voittaa rangaistuslaukauksilla
1 (2.9%)
Blues voittaa varsinaisella peliajalla
7 (20%)
Blues voittaa jatkoajalla
2 (5.7%)
Blues voittaa rangaistuslaukauksilla
1 (2.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 28

Kirjoittaja Aihe: Tappara-Blues 13.10.07  (Luettu 11202 kertaa)

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: Tappara-Blues 13.10.07
« Vastaus #30 : Lokakuu 14, 2007, 18:13:04 »
Hyviä jätkiä lähti liuta ulkomaille ja muihin joukkueisiin, mutta vaan parin hepperin kohdalla jäi paskainen maku, eli ihan sama mulle vaikka buuais tästä eteenkin 40 ja 41 numeroille.

Mitä pahaa Uhlbäck on tehnyt?

Poissa tappara_fani93

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Vs: Tappara-Blues 13.10.07
« Vastaus #31 : Lokakuu 14, 2007, 18:21:20 »
mua se buuaus ei ny haitannu mut no se oli aivan sama. tietty vähä outoo kun viinaselle taputettii ja sillei mut noille buuattiin ku ei ne kummiskaa huonompia oo ku viinanenkaa. en tiiä?!?!?!? ??? mut en mä ny kummiskaa ite buuannu...... ;)

Poissa Luuseri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1356
    • Profiili
Vs: Tappara-Blues 13.10.07
« Vastaus #32 : Lokakuu 14, 2007, 19:04:51 »
Kuten on jo sanottu, joillekin on syytä osoittaa mieltään, toisille taas arvostusta. Riippuu pelaajan tekemisistä. Mun mielestä katsomo toimi hienosti Blues-pelissä, pitää se nyt näyttää ettei ole ihan sama millä tavalla Tappara-paidassa touhuilee ja miten joukkueesta lähtee.

Uhlbäckille ei ole syytä huudella levottomia.
"Kerran vielä, Janne".
"Jaa ei enää?" No sitten paita kattoon!"

Poissa tappara_fani93

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Vs: Tappara-Blues 13.10.07
« Vastaus #33 : Lokakuu 14, 2007, 20:11:26 »
no onhan se niin tosiaa..  ;)

6masiina

  • Vieras
Vs: Tappara-Blues 13.10.07
« Vastaus #34 : Lokakuu 14, 2007, 21:54:12 »
Hyviä jätkiä lähti liuta ulkomaille ja muihin joukkueisiin, mutta vaan parin hepperin kohdalla jäi paskainen maku, eli ihan sama mulle vaikka buuais tästä eteenkin 40 ja 41 numeroille.

Mitä pahaa Uhlbäck on tehnyt?

joo, Larkee ja Öömania ajoin takaa, tiesin että joku tulee viä ja kuittaa Uulpekista.

tässä on muita no 40 pelanneita.
Greg Hawgood 2005-2006
Timo Hutko 2004-2005
Jaroslav Buchal 1998-1999

niin ja selvennykseks ei muita buuuuun arvoisia tule mieleen.

hurri

  • Vieras
Vs: Tappara-Blues 13.10.07
« Vastaus #35 : Lokakuu 15, 2007, 02:52:03 »
Hejsan bönder!
Ensiksi haluaisin onnitella teitä voitostanne ja myöntää tapparan paremmuuden. Surkea ja kauden huonoin eka erä oli liikaa bluesille. Ja sitten itse aiheeseen. On vaan yksi syy miksi mä inhoon tapparaa niin paljon ja se on teidän "fanit". Buuaatte teidän viime kauden avainpelaajille:D:D:D:D:D:D:D naurettavaa. Paras esimerkki tästä oli kuitenkin teidän rullatuolitaiteilijanne, joka huusi Tampereen-englannin kielellä "fuck you Stefan" ja "fuck you Clarke". Hulvattoman hauskaa :D Nolasitte itsenne kyllä aika pahasti. Ymmärtäisin jos molemmat olisivat siirtyneet Ilvekseen.
Ja syy buuaukseen on mukamas yrittämisen puute viime kauden plejjareissa kun Blues tiputti tapparan. Olette vain yksinkertaisesti kateellisia vieläkin Bluesin voitolle. "Muita onnistujia pisteiden valossa olivat joukkueen paras maalintekijä Stefan Öhman (22 osumaa), edellisvierailunsa viisi tehopistettä hurjaan saldoon 13+20 korottanut Clarke". Tässäkö teidän epäonnistujat??? En koskaan buuaisi oman joukkueeni avainpelaajille. Jotain järkeä tähän touhuun!!

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Tappara-Blues 13.10.07
« Vastaus #36 : Lokakuu 15, 2007, 07:10:04 »
Buuaatte teidän viime kauden avainpelaajille
Runkosarjan avainpelaajille, jotka sitten playoffien aikana olivatkin lähinnä painolastia. Espoossa voidaan joskus nämäkin asiat ymmärtää, koeta jaksaa.
Lainaus
Ja syy buuaukseen on mukamas yrittämisen puute viime kauden plejjareissa kun Blues tiputti tapparan. Olette vain yksinkertaisesti kateellisia vieläkin Bluesin voitolle.
Trollilta haisee, maistuu ja näyttää. Bluesille kukaan ole kateellinen, ikinä.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: Tappara-Blues 13.10.07
« Vastaus #37 : Lokakuu 15, 2007, 07:35:46 »
Taisi tappio ottaa koville?

Mutta joo, hyvä että me fanit vain nolasimme itsemme, eikä Tappara kentällä. Sehän tässä on tärkeintä, fanitoiminnasta kun ei pisteitä jaella.

Rafael

  • Vieras
Vs: Tappara-Blues 13.10.07
« Vastaus #38 : Lokakuu 15, 2007, 08:39:32 »
Kyllä tuo buuaus yllätti meikäläisen positiivisella tavalla. En osannut odottaa noin pätevää vihellyskonserttia. Yksi asia joka kävi selväksi oli se, kuten Hiiteläkin sanoi, että kyseisistä kavereista ei täällä enää pidetä. Kaksi ehkä kaikkien aikojen noloimpaa pelaajaa Tapparassa. Hyi h******i. Atelle propsit siitä kun ajoi Clarken pystyyn.

hardflip

  • Vieras
Vs: Tappara-Blues 13.10.07
« Vastaus #39 : Lokakuu 15, 2007, 08:46:57 »
Blues on vielä rakennusvaiheessa oleva, jääkiekkoperinteetön joukkue: Se, että rakennetaanko tuota kyseistä puulaakiporukkaa pitkän vai lyhyen tähtäimen tuloksilla paistaa aika selkeästi läpi. Rahalla saa mutta kuinka pitkälle se kantaa?

Sitten vielä kun käsite "avainpelaaja" on noinkin paljon hukassa, voi kyseisen herran kommentit jättää aivan omaan arvoonsa.

hammer

  • Vieras
Vs: Tappara-Blues 13.10.07
« Vastaus #40 : Lokakuu 15, 2007, 11:49:39 »
Ainaski kahta ex Tapparaista ei kaivata Tampereen parhaaseen joukkueeseen jotka olivat työmoraaliltaan heikkoa tasoa kun pelasivat viimeksi tääällä.Porukka jaksoi aina heille muistuttaa buuauksella ja vihellyksellä mitä mieltä entisistä pelaajistaan ovat.Ei ole heille paluuta Tapparaan ja ei kaivata täällä . . .!

Poissa Cissboll

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 545
    • Profiili
Vs: Tappara-Blues 13.10.07
« Vastaus #41 : Lokakuu 15, 2007, 16:50:23 »
Hejsan bönder!
Ensiksi haluaisin onnitella teitä voitostanne ja myöntää tapparan paremmuuden. Surkea ja kauden huonoin eka erä oli liikaa bluesille. Ja sitten itse aiheeseen. On vaan yksi syy miksi mä inhoon tapparaa niin paljon ja se on teidän "fanit". Buuaatte teidän viime kauden avainpelaajille:D:D:D:D:D:D:D naurettavaa. Paras esimerkki tästä oli kuitenkin teidän rullatuolitaiteilijanne, joka huusi Tampereen-englannin kielellä "fuck you Stefan" ja "fuck you Clarke". Hulvattoman hauskaa :D Nolasitte itsenne kyllä aika pahasti. Ymmärtäisin jos molemmat olisivat siirtyneet Ilvekseen.
Ja syy buuaukseen on mukamas yrittämisen puute viime kauden plejjareissa kun Blues tiputti tapparan. Olette vain yksinkertaisesti kateellisia vieläkin Bluesin voitolle. "Muita onnistujia pisteiden valossa olivat joukkueen paras maalintekijä Stefan Öhman (22 osumaa), edellisvierailunsa viisi tehopistettä hurjaan saldoon 13+20 korottanut Clarke". Tässäkö teidän epäonnistujat??? En koskaan buuaisi oman joukkueeni avainpelaajille. Jotain järkeä tähän touhuun!!
Itse en ainakaan tulis soittamaan suutani jos kannattamani joukkue tekee tappiota miljoonia euroja per kausi.Ja lisää tulee jos noihin kahteen pistätte pelimerkkinne.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 15, 2007, 16:53:59 kirjoittanut Cissboll »