Kirjoittaja Aihe: Seisomaan!  (Luettu 36030 kertaa)

Poissa ojane#8

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 37
    • Profiili
Vs: Seisomaan!
« Vastaus #90 : Marraskuu 10, 2008, 22:36:49 »
Huvittavaa, että joku on joskus visionäärinä avannut tällaisenkin otsikon. On se kyllä kumma, että jotkut välttämättä haluavat seistä, vaikka alla olisi pehmeä penkkikin mihin istahtaa. Onneksi me tapparafanit olemme pysyneet perinteissämme ja kannattaneet niinkun fiksut ihmiset tekevät, eli istualtaan, kaikkea ei tarvitse aina apinoida maailmalta tai juuri toisesta lajista.

Lopuksi vielä todettakoon että tämä topic, jos mikä tulisi lukita, ja todeta onnellisena että tämä älyttömyys päättyi kaikkien tapparafanien kannalta onnellisesti, eli lukkoon vain!

Poissa briere48

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 216
    • Profiili
Vs: Seisomaan!
« Vastaus #91 : Marraskuu 10, 2008, 22:55:04 »
Huvittavaa, että joku on joskus visionäärinä avannut tällaisenkin otsikon. On se kyllä kumma, että jotkut välttämättä haluavat seistä, vaikka alla olisi pehmeä penkkikin mihin istahtaa. Onneksi me tapparafanit olemme pysyneet perinteissämme ja kannattaneet niinkun fiksut ihmiset tekevät, eli istualtaan, kaikkea ei tarvitse aina apinoida maailmalta tai juuri toisesta lajista.

Lopuksi vielä todettakoon että tämä topic, jos mikä tulisi lukita, ja todeta onnellisena että tämä älyttömyys päättyi kaikkien tapparafanien kannalta onnellisesti, eli lukkoon vain!
Vielä huvittavampaa, että joku toinen kaivaa sen esiin yli puolen vuoden levosta. Postauksistasi kyllä huomaa, että periaatteesi on mukavuus ennen kaikkea. Olisi hyvä, jos saataisi faniryhmät takaisin C1-nurkkaan seisomaan, koska kuuluisihan ne huudot voimakkaammin seisovaltaan. Mikä siitä tekee ihmisestä fiksumman, kun istuu?Arvoisa Ojane#8:sta tuo huutaminen ei koske millään tapaa, koska käsittääkseni sinä menetkin mieluummin lausumaan runoja vaimolle kuin kannustamaan Tapparaa.
Nimimerkki axe Jatkoaika.comin keskustelupalstalla:
"Tää Provoaika.comin keskustelu on kyllä niin ***** paskaa että sais sulkee koko ***** paskan ennen kuin siitä tulee ***** paskempi.

Terveisiä moderaattoreille. Tavataan taas kuukauden päästä."

Poissa ojane#8

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 37
    • Profiili
Vs: Seisomaan!
« Vastaus #92 : Marraskuu 10, 2008, 23:13:49 »
Arvoisa briere, jos olet ostanut lippusi tietylle paikalle, jossa on penkki (vieläpä pehmeä) niin kerroppa minulle mistä syystä minä tai kukaan muu jättäisi istumatta siihen? En minä ole päättänyt millaiset istumajärjestelyt mettään on tehty, minä olen vain kuluttaja joka maksaa penkistä, ja olisin idiotti jos en siinä istuisi. Itse en toivo enää mitään uusia kannattajaryhmiä, seurasin kauhulla heidän edesottamuksiaan viime keväänä, ja punastuin noloudesta kaiken sen kiroilun ja ultras jokereilta ja sinikaartilta kopioinnin johdosta! Ei ollut myöskään mukavaa selittää tutuille mitä nuo ryhmät toiminnallaan hakivat.

Poissa briere48

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 216
    • Profiili
Vs: Seisomaan!
« Vastaus #93 : Marraskuu 10, 2008, 23:25:03 »
Arvoisa briere, jos olet ostanut lippusi tietylle paikalle, jossa on penkki (vieläpä pehmeä) niin kerroppa minulle mistä syystä minä tai kukaan muu jättäisi istumatta siihen? En minä ole päättänyt millaiset istumajärjestelyt mettään on tehty, minä olen vain kuluttaja joka maksaa penkistä, ja olisin idiotti jos en siinä istuisi. Itse en toivo enää mitään uusia kannattajaryhmiä, seurasin kauhulla heidän edesottamuksiaan viime keväänä, ja punastuin noloudesta kaiken sen kiroilun ja ultras jokereilta ja sinikaartilta kopioinnin johdosta! Ei ollut myöskään mukavaa selittää tutuille mitä nuo ryhmät toiminnallaan hakivat.

Eräät ihmiset katsos haluavat saada äänensä kuuluviin ja itsensä näkyviin. Lama kiirii kovaa vauhtia myös Suomeen, joten suosittelen, että säästelet sitä värikästä pukeutumistakin, kun huutamisesta ja seisomisesta jo tingit. Kauhulla odotan, että Hakametsästä tulee hiljainen kuin kirkosta, mitä se tosin joissain peleissä jo on. Aivan kamalalta sekin varmasti tuntuu, kun useat fanit pomppaa ilmaan, kun Tappara maalaa.
Nimimerkki axe Jatkoaika.comin keskustelupalstalla:
"Tää Provoaika.comin keskustelu on kyllä niin ***** paskaa että sais sulkee koko ***** paskan ennen kuin siitä tulee ***** paskempi.

Terveisiä moderaattoreille. Tavataan taas kuukauden päästä."

Poissa Juti95

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 10
    • Profiili
Vs: Seisomaan!
« Vastaus #94 : Marraskuu 16, 2008, 01:37:32 »
Mun mielestä just toi on hianoo! Jos kaikki seisos, nii ei esim. c3:nen näyttäis nii hienolta ku Tappara laittaa katiskan heiluu! Lehmänkelloo olis toisaalta helpompi soittaa jos oltais seisaaltaan :-\ Ite kyllä oon sitä miältä että tää seisominen, pitäis lähtee alkuun seisomakatsomosta, nyt kun edes siellä ei seistä!Paitti jos halli on tupate täynnä...

Poissa Tommy boy

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 12
  • Tappara!!
    • Profiili
Vs: Seisomaan!
« Vastaus #95 : Marraskuu 23, 2008, 00:12:59 »
Tänään Lukko-Tappara pelissä noin 20 Tapparafania lauloi koko 3 erän lopun seisovaltaan ja siitä lähti isompi meteli kuin C3 keski verto Tiistai pelissä.

Kahvara

  • Vieras
Vs: Seisomaan!
« Vastaus #96 : Marraskuu 23, 2008, 09:43:31 »
Tänään Lukko-Tappara pelissä noin 20 Tapparafania lauloi koko 3 erän lopun seisovaltaan ja siitä lähti isompi meteli kuin C3 keski verto Tiistai pelissä.
Se johtuu luultavasti alkoholista.
Tiistaina voisi yrittää uudelleen edes kolmannen erän ajan nyt aluksi?
Oli mahtava meno katsomossa, ja ei edes harmittanut niin paljon vaikka emme saaneetkaan kuin yhden pisteen.

Kiitos mahtavat Tappara-fanit!

Poissa capo

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Seisomaan!
« Vastaus #97 : Marraskuu 24, 2008, 16:13:11 »
Kunnon tapparafanin tulee istua joukkueensa takana heikompinakin aikoina.
Eikös tää seisominen oo aikas tyhmää ja ärsyttävää. Paljon helpompi, kun kaikki istuvat ja näkevät samalla peliä.
Istualtaan voi kannattaa myös ja se onkin suotavaa ja arvokkaamman näköstä.

Ojane#8 puhuu edellä ihan asiaa, vaikka en nyt ehkä ihan kaikesta olekaan hänen kanssaan samaa mieltä.

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Seisomaan!
« Vastaus #98 : Marraskuu 25, 2008, 00:29:25 »
Loistava idea tämä seisominen. Voisin mennä tosiaan vaihtelun vuoksi seisomakatsomoon.

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Seisomaan!
« Vastaus #99 : Marraskuu 25, 2008, 14:18:13 »
Hyvin kuulu radiostakin läpi teidän kannustus Raumalla! Hieno homma että kannustitte kovaa :D

PorinTappara

  • Vieras
Vs: Seisomaan!
« Vastaus #100 : Marraskuu 25, 2008, 21:47:45 »
Olen hiukan tätä keskustelua seuraillut ja tungen lusikkani tänne soppaan...

Itse olen sitä mieltä, että Seisomaan ensin porukkaa ja sieltä on helpompi aloitella lauluja ja huutoja, kun jengi on siellä valmiimpia huutammaan/laulamaan.

Mikäli C3:n porukan päätös on se, että ei seisomista siellä niin ei väkisin.

Itse mielummin seisomaan tai e-parvelle..

Poissa Kosonen

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 171
    • Profiili
Vs: Seisomaan!
« Vastaus #101 : Marraskuu 26, 2008, 15:40:49 »
Olen hiukan tätä keskustelua seuraillut ja tungen lusikkani tänne soppaan...

Itse olen sitä mieltä, että Seisomaan ensin porukkaa ja sieltä on helpompi aloitella lauluja ja huutoja, kun jengi on siellä valmiimpia huutammaan/laulamaan.

Mikäli C3:n porukan päätös on se, että ei seisomista siellä niin ei väkisin.

Itse mielummin seisomaan tai e-parvelle..

Itse seison yleensä alapesässä. Siellä on paljon mukavampi seistä kun katsomossa.