Kirjoittaja Aihe: Seisomaan!  (Luettu 36173 kertaa)

Poissa NYR

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 420
    • Profiili
Vs: Seisomaan!
« Vastaus #60 : Tammikuu 29, 2006, 10:43:23 »
Ei oo sivujen valvojat hereillä!!!Kyl kaikkiin muihin juttuihin huudellaan ja EDITOIDAAn et huh huh.Ei siinä sit mitään,heittäiskö tähän tän kuuluisan kliseen et näillä mennään!!!
Niin kiero mies että pipokin pitää ruuvata päähän!!!

Patu

  • Vieras
Vs: Seisomaan!
« Vastaus #61 : Tammikuu 29, 2006, 13:22:42 »
Eikös tääkin viesti kannattaisi poistaa!!!
Mun mielestä koko tämä ketju kannattaisi poistaa.

Poissa wallu

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Vs: Seisomaan!
« Vastaus #62 : Tammikuu 29, 2006, 15:39:42 »
Mun mielestä koko tämä ketju kannattaisi poistaa.

erittäin hyvin sanottu. ;D

Poissa Niina

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 114
    • Profiili
Vs: Seisomaan!
« Vastaus #63 : Tammikuu 29, 2006, 18:11:32 »
Haluaisin tietää sellaista, että kun rummut tulivat aikanaan fanikatsomoon, oliko silloinkin kaikki niitä vastaan? Eikös nyt olisi aika antaa meille nuoremmille (ja innokkaimmille) mahdollisuus päästä uudistamaan C3:sta? Vai pitääkö meidän perustaa oma katsomomme? Meillä olis niin paljon koko ajan uusia ideoita, mutta eihän me niitä voida toteuttaa, kun heti annetaan negatiivista palautetta. Huom. Osa teistä oli varmasti innoissaan aikanaan rummuista yms., mutta se oli silloin se ja nyt on aika tuoda sinne jotain uutta. Käsittääkseni kuitenkin suurin osa näistä henkilöistä, jotka meidän uudistuksiamme vastustavat, ovat meihin nähden vanhaa porukkaa ja jotenkin saa sellaisen käsityksen, että he eivät pysty luovuttamaan osittaista "fanikatsomovaltaa" meille nuoremmille. Korjatkaa, jos olen väärässä. Mutta ei nyt kannata tästä hernettä nenuun vetää ja alkaa syyttämään liioittelusta. Arvostan kuitenkin teitä, jotka olette meille fanikatsomon aikanaan luoneet.
Ei sillä väliä, kuka matkalla johtaa.

Patu

  • Vieras
Vs: Seisomaan!
« Vastaus #64 : Tammikuu 29, 2006, 18:50:13 »
Taas kerran pitää varman muistuttaa, että ei kai täällä kukaan omaa mitään valtaa fanikatsomoon, eikä näin pysty sitä muillekaan jakamaan. Ymmärtääkseni Tappara Fan Club on Tapparan/Tamhockeyn kanssa jossain määrin sopinut fanikatsomon toiminnan hoitamisesta. Jos haluatte jotenkin saada muutoksia ja uudistuksia fanikatsomon toimintaan, olisi varmaan oikea reitti taas marssia fan clufin toimistolle ja esittää siellä ne ideat ja ehdotukset..

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Seisomaan!
« Vastaus #65 : Tammikuu 29, 2006, 20:52:47 »
Käsittääkseni kuitenkin suurin osa näistä henkilöistä, jotka meidän uudistuksiamme vastustavat, ovat meihin nähden vanhaa porukkaa ja jotenkin saa sellaisen käsityksen, että he eivät pysty luovuttamaan osittaista "fanikatsomovaltaa" meille nuoremmille.
Ei kai nyt kuitenkaan. Monella paistaa huoli siitä, että lähdetään vaan apinoimaan jotain jokerivaneja, jotka on apinoinu ruåttalaisia, jotka on apinoinu keskieurooppalaisia, jotka on apinoinu eteläamerikkalaisia jnejnejne. Varsinkin kun vielä palstalla paistaa välillä raivo nykytilaa ja fanikatsomossa olevia hiljaisia vastaan.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa Konna

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 250
    • Profiili
Vs: Seisomaan!
« Vastaus #66 : Tammikuu 29, 2006, 21:13:41 »
Käsittääkseni kuitenkin suurin osa näistä henkilöistä, jotka meidän uudistuksiamme vastustavat, ovat meihin nähden vanhaa porukkaa ja jotenkin saa sellaisen käsityksen, että he eivät pysty luovuttamaan osittaista "fanikatsomovaltaa" meille nuoremmille.
Ei kai nyt kuitenkaan. Monella paistaa huoli siitä, että lähdetään vaan apinoimaan jotain jokerivaneja, jotka on apinoinu ruåttalaisia, jotka on apinoinu keskieurooppalaisia, jotka on apinoinu eteläamerikkalaisia jnejnejne. Varsinkin kun vielä palstalla paistaa välillä raivo nykytilaa ja fanikatsomossa olevia hiljaisia vastaan.

Edellisten jälkipelien keskusteluissa sanottiin moneen kertaan,että tällä meidän toiminnalla ei ole tarkoitus pyrkiä ULTRAS-toimintaan,jota ne jokeri-vanit vahvasti harrastavat,emme kannata soihtuja/muita pommeja/paukkuja missään muodossa. Vaan toiminnan idea on,huutavat ja kannustavat fanit samaan läjään katsomossa,sitä kautta tuara katsomoon enemmän ääntä ja toinen järjestää katsomossa hyvällä meiningillä tifoja. Ei tässä todellakaan olla apinoimassa jokeri faneja,sun muita ultras-pellejä.

Poissa oswald

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 134
  • Pappateam...parasta.. A-ryhmää
    • Profiili
Vs: Seisomaan!
« Vastaus #67 : Tammikuu 30, 2006, 08:57:45 »
 Kirjoitti Konna mm... Ei tässä todellakaan olla apinoimassa jokeri faneja,sun muita ultras-pellejä.

Muistaakseni tämän aiheen sivulla 1 on osa viestistä jonka Konna on saanut Konde nimiseltä henkilöltä, vai muistankohan väärin? Ettehän te missään tapauksessa pyri apinoimaan esim Jokerit faneja...ettehän?
Willehän jo kirjoittikin että, Jokeri fanit ovat omat touhunsa kopioineet sieltä sun täältä. Siis oi miksi pitää sortua kopion kopioimiseen? Eiköhän sitä pitäisi keksiä jotain "omaperäistä" jos teillä on vain halua ja viitseliäisyyttä. Olettehan te viitsineet miettiä koota kokoon tämän "kannustus" porukankin, siis miettikää edelleenkin omilla aivoillanne, älkääkä antako toisen vetää teitä kuin pässiänarussa.



Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä!

Poissa jh1981

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Vs: Seisomaan!
« Vastaus #68 : Tammikuu 30, 2006, 15:07:24 »
Ettehän te missään tapauksessa pyri apinoimaan esim Jokerit faneja...ettehän?...

Willehän jo kirjoittikin että, Jokeri fanit ovat omat touhunsa kopioineet sieltä sun täältä. Siis oi miksi pitää sortua kopion kopioimiseen? Eiköhän sitä pitäisi keksiä jotain "omaperäistä" jos teillä on vain halua ja viitseliäisyyttä. Olettehan te viitsineet miettiä koota kokoon tämän "kannustus" porukankin, siis miettikää edelleenkin omilla aivoillanne, älkääkä antako toisen vetää teitä kuin pässiänarussa.

Vaikka tämä olikin kohdistettu konnalle niin saanen vastata kuitenkin:
Loppujen lopuksi kaikki tälläinen fanitoiminta on nykyisin kopioitu jostain muualta ja aidosti omaperäisten ideoiden keksiminen on melkein mahdotonta. Enemmänkin tarkoituksena on kerätä positiivisia ideoita muualta maailmasta ja koittaa tuoda niitä myös tänne. (varmastikaan osa muualla vallitsevan katsomokulttuurin hyvistä puolista ei tamperelaiseen kiekkokulttuuriin sovi, mutta eiköhän sieltä sellaisiakin löydy jotka saavat rauhallisempienkin fanien hyväksynnän.)

Ps. Konna = Konde

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Seisomaan!
« Vastaus #69 : Tammikuu 30, 2006, 16:40:54 »
Mistähän nämä muutama nimimerkki on saanut päähänsä, että jokainen uusi idea fanikatsomon tunnelman parantamiseksi pitää hyväksyttää täällä? Täällä Jälkipeleissä voidaan kirjoittaa ihan mitä tahansa, kunhan porukka fanikatsomossa ottaa jonkun idean omakseen ja lähtee mukaan. Se riittää. Sille fanikatsomon vaisulle tunnelmalle on yrittäneet tehdä jotain muutkin kuin Ääniryhmä. Ja sitä on oikeasti ihmetelty muuallakin kuin Jälkipeleissä. Sitä viisasten kiveä ei tunnu löytyvän, jolla porukka saataisiin innostumaan.

Olen seuraillut Tapparan pelejä fanikatsomossa syksystä 2000 asti. Tunnelma on siinä ajassa muuttunut paljon molempiin suuntiin. Näin äkkiä arvioiden sanoisin, että paras tunnelma fanikatsomossa oli kaudella 2001-2002. Sen jälkeen tunnelma on mennyt vaisummaksi. Kevät 2003 teki toki poikkeuksen. Tappara ei vain sytytä tällä hetkellä kuin pienen porukan. En tiedä odottaako porukka nyt jo pudotuspelejä ja innostaisi sitten kannustamaan. Syitä vaisuun tunnelmaan mulle on esitetty, mutta suurin osa niistä on ollut tosi ontuvia ja osoittautuneet jopa vääriksi.

Poissa Niina

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 114
    • Profiili
Vs: Seisomaan!
« Vastaus #70 : Tammikuu 30, 2006, 16:56:52 »
Mistähän nämä muutama nimimerkki on saanut päähänsä, että jokainen uusi idea fanikatsomon tunnelman parantamiseksi pitää hyväksyttää täällä?

Tää kommentti tais enemmänkin liittyä seisomiseen katsomossa, mutta otan nyt erään toisenkin pointin samaan kommenttiin. Asiahan nyt on niin, niinkuin ittekin varmasti ymmärrät, että erilaisten bannereitten yms. teko ei ole ilmaista, vaan me maksamme ne kaikki omasta pussistamme. Tarkoitus olisikin, että emme turhaan hankkisi niitä ja näkisi niiden eteen vaivaa, jos kuitenkin saamme esim. lukea täällä JP:ssä pelin jälkeen, että "aivan turhia". Näin ei ole tietenkään käynyt (vielä), joten ei taaskaan aleta siellä kotikoneen ääressä puhisemaan turhasta. Jookosta? Eli on hyvä tietää, onko joku idea oikeastikin hyvä muidenkin kuin meidän mielestä. Ja edelleen painotan sitä, että arvostan teidän fanikatsomokonkareiden mielipidettä näissä asioissa. Onko nyt asia yhtään selvempi?
Ei sillä väliä, kuka matkalla johtaa.

Poissa ippe

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 215
    • Profiili
Vs: Seisomaan!
« Vastaus #71 : Tammikuu 30, 2006, 22:32:07 »
Haluaisin tietää sellaista, että kun rummut tulivat aikanaan fanikatsomoon, oliko silloinkin kaikki niitä vastaan? Eikös nyt olisi aika antaa meille nuoremmille (ja innokkaimmille) mahdollisuus päästä uudistamaan C3:sta? Vai pitääkö meidän perustaa oma katsomomme?
Mä en kyllä ymmärrä mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää. Otetaan rautalankaa. Sä sanot että te nuoret ja innokkaat haluatte uudistaa sen katsomonosan jossa myös minä istun. Uudistaminen tarkoittaa tässä kohtaa sitä että minun pitäisi seistä istumakatsomossa. Minä sanon että minä en halua seistä ja nyt sinä ihmettelet miksen minä annan sinun määrätä että minun täytyy seistä. Jos jokin idea on todellakin hyvä, se kyllä ottaa tuulta alleen ihan itsestään. Eli jos teidän mielestä seisten kannustaminen on paljon parempaa niin tehkää toki niin loppujen lopuksi rinnallanne on varmaan iso armeija kovaäänisiä faneja. Miksi teidän on aivan pakko haluta seistä siellä missä nyt olette, eikö olisi helpompaa siirtyä sinne missä on seisomakatsomo ja muitakin on jo seisomassa. Kuten sanoin että jos se idea on todellakin hyvä, teidän perässä varmasti tulee paljon muitakin ihmisiä. Aivan turha tässä kohtaa nyt kiukutella muille että etteihän se onnistu kun kerran olette lipun ostaneet jo istumakatsomoon, ei se mun vika ole.
Tapparafanit fanikatsomossa ovat seisseet jo ennen teidän syntymäänne. Maalien jälkeen, pelin lopussa ja esimerkiksi tappelujen aikana. Ehdotus että seistään pelin lopussa vanhan ~30 sekunnin sijasta vaikkapa 5 minuuttia, on aika triviaali juttu. Mitä hiton hyötyä siitä on? Paljon hyödykkäämpää mun mielestä olisi esimerkiksi että useampi jäisi paikoilleen kättelyjen ajaksi ainakin voittopeleissä.

Seisten kannustaminen ei varmaankaan poissulje istualtaan kannustamista ja jos minä ja moni muu sanoo että he kannustavat mieluummin istualteen niin se on end of story. Ei meidän kaikkien tartte tulla seisomaan jotta te voitte seistä. Tässä kohtaa kannattaa miettiä onko ideassa todellakin kantavuutta juuri Hakametsään. Ja tuskin se pelkästään miettimisellä auta, teidän täytyy ihan oikeasti mennä sinne seisomokatsomoon ja kokeilla sitä. Se tässä vaan saattaa tökkiä kun ilmeisesti Ääniryhmäkään ei ole täysin samaa mieltä asiasta.
Meillä olis niin paljon koko ajan uusia ideoita, mutta eihän me niitä voida toteuttaa, kun heti annetaan negatiivista palautetta. Huom. Osa teistä oli varmasti innoissaan aikanaan rummuista yms., mutta se oli silloin se ja nyt on aika tuoda sinne jotain uutta. Käsittääkseni kuitenkin suurin osa näistä henkilöistä, jotka meidän uudistuksiamme vastustavat, ovat meihin nähden vanhaa porukkaa ja jotenkin saa sellaisen käsityksen, että he eivät pysty luovuttamaan osittaista "fanikatsomovaltaa" meille nuoremmille. Korjatkaa, jos olen väärässä. Mutta ei nyt kannata tästä hernettä nenuun vetää ja alkaa syyttämään liioittelusta. Arvostan kuitenkin teitä, jotka olette meille fanikatsomon aikanaan luoneet.
Paljon koko ajan uusia ideoita? Kerro yksi teidän idea joka on todellakin uusi. Lähes kaikki niistä on tehty Tapparankin katsomossa aikoja sitten. Banderolleja, lippumeri, irtokirjaimia, konfetteja ja kaikkia muutakin on ollut kauan sitten ja myös vain muutama vuosi sitten. Ootte sen verran nuoria että ette varmasti ole niitä ollut näkemässä ja siksi ihan ymmärrettävää että niitä luulee uusiksi ideoiksi.
Ei niistä kai ikinä mitään hyväksyntää ole aneltu, ne on tehty ja toivottu että ne toimisivat kuten suunniteltu. Huonosti toimineet on poistettu ja hyvin toimineita kokeiltu joskus toistekin. Jos te nyt kuitenkin haluatte muiden mielipiteen, niin siitä mielipiteestä ei saa suuttua.
Minä arvostan aktiivisuutta, sitä vaan lisää hyvin menee.

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Seisomaan!
« Vastaus #72 : Tammikuu 31, 2006, 11:03:49 »
Mulla on ilmeisesti päällä joku uhmaikä, kun uskallan olla edelleen sitä mieltä, että pelkkä fanikatsomolla idean "hyväksyttäminen" riittää. ;) On todella järkevää, ettei suotta hukata rahaa juttuihin, joihin ei löydy tai riitä innostuneita. Täällä Jälkipeleissä asioita pääsee kommentoimaan ihmiset, jotka eivät edes istu yleensä peleissä C3:ssa. Kun täällä ei välttämättä erota, kuka istuu C3:ssa peleissä ja kuka ei, niin parempi mielestäni kysellä niitä kiinnostuneita hallilla. Ei niitä juttuja toki valmiiksi tarvi tehdä ennen kuin voi kysellä ihmisten kiinnostusta asiaan. :)

Noi kaksi keppiset liput, joita yksi ihminen voi pitää, ovat mun mielestä todella järkeviä. Jos innostuneita ja uusia ideoita löytyy, niitä lisää vaan. Fanishopista saa edelleen katsomolippuja myös.

Ja vielä hiukan otsikon aiheeseen. Suurin vääntö tässä taisi olla noista penkkien irtirepimisestä ja koko ottelun ajan seisomisesta. Mä en kannata seisomista jokaisen ottelun lopussa. Jos peli on ollut tarpeeksi hyvä ja ratkennut jo, niin itse ainakin nousen seisomaan loppuhetkillä. Olen tehnyt niin jo aiemmin. Se seisoaltaan kannustaminen on ikään kuin kiitos hyvästä pelistä. Ei mikään automaatti. Lahdessa viimeksi tämä seisoaltaan kannustaminen lopussa taisi olla pieni mielenosoitus Tapparan esitystä kohtaan.

Mua harmittaa tuo asia, jonka Ippe jo edellä mainitsi. Olisi kiva, jos C3:sen porukka jäisi kiittämään joukkuetta varsinkin voittopelin jälkeen. Nyt liian monella tuntuu olevan kiire pois pelistä. Tämä on yksi asia, jossa on mun aktiivikannustusaikana tapahtunut iso muutos. Alussa oli itsestään selvyys, että sinne katsomoon jäätiin antamaan kiitokset joukkueelle. Ihmisiä ei vain voi pakottaa jäämään sinne, jos he eivät halua.

Poissa Mari

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 152
    • Profiili
Vs: Seisomaan!
« Vastaus #73 : Tammikuu 31, 2006, 13:12:19 »
Olen samaa mieltä kiittämään jäämisestä. Se on kiitos joukkueelle voiton jälkeen! Olisi hienoa jos faneilla ei olisi niin kiire..niin kun edellä kirjottanut mainitsi. Ja kiitokset annetaan tietenkin seisten! :)

Poissa Konna

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 250
    • Profiili
Vs: Seisomaan!
« Vastaus #74 : Helmikuu 01, 2006, 19:04:58 »
Kun tässä oikeen virksitelen muistiani,niin tais joku (Wille) mainita että C3:sessa on niitä "vanhoja" ihmisiä,jotka eivät välttämättä jaksa seistä. http://koti.welho.com/mpajune1/kuvat/pori2.jpg  tarkkaillessamme tätä kuvaa huomaamme,että kaikki ekaas rivissä olevat (seisojat) ovat "vanhoja" ::)
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 01, 2006, 19:07:29 kirjoittanut Konna »