Kirjoittaja Aihe: Uskotko kummituksiin?  (Luettu 2867 kertaa)

Poissa tomppa94

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1348
  • Tappara.co --> Donizimo
    • Profiili
Uskotko kummituksiin?
« : Elokuu 31, 2007, 19:14:23 »
Uskotko kummituksiin tai kummitus tarinoihin,jotka muka persutuu tositapahtumiin?Täälä on voi kertoa mitä on ite nähny tai kuullut muilta..itse olen kuullu,että jämäsnä tiellä keltasen talon vieressä on kuollut joskus tyttö..kerron eka miten se kuoli..se oli liftannu kyytiin ja joku mies oli ottanu sen kyyii ja tappanu vähän matkan päähän...se tytön aave ilmestyy joskus yöllä jollekin liftaamaan ja jos sitä ei ota kyytiin se istuu takapenkillä hetken kuluttua...:Dja siitä talosta:jotkut hemmot oli menny koputtaa ovelle joku mummo oli avannu oven ja ne jätkät oli menny perässä..se mummo oli lähteny ylä kertaan kävelee jätkät sitten lähti perää ja se mummo katos rappusissa ne jätkät oli kuulemma nähny..en tiedä onko kumpikaan totta

Poissa motomies

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 281
  • Tappara Arsenal Detroit ja Rops ikuisesti.
    • Profiili
Vs: Uskotko kummituksiin?
« Vastaus #1 : Elokuu 31, 2007, 21:58:05 »
Mitenkä voi olla noin paljon kirjoitusvirheitä?  Jos tarkoitit että liftari tapahtuma on tapahtunut Jämsässä niin olen kuullut sen kun silloin tuli siellä pyörittyä koulun takia. itse kyllä uskon ja olen joskus kuullut kotona ollessani askelia vaikka ketään muita ei ole ollut kotona ja sitten en muutama muukin tarina mutta parempi etten kerro ettei kaikki ala luulemaan hulluksi ;D. Mutta siis uskon niihin mutta en niitä pelkää.

Poissa Simoes

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 294
  • Nemo = Juudas
    • Profiili
Vs: Uskotko kummituksiin?
« Vastaus #2 : Elokuu 31, 2007, 22:31:34 »
Minä en usko muuhun kun itseeni ja kokemaani/näkemääni. Jostain syystä kauhuleffatkaan ei oikein sytytä enää. Olen nähnyt niitä varmaan jo liikaa  :-\

Poltergeist-tapaukset ovat mielenkiintoisia ja niistä olen lukenut joskus enemmänkin. Esimerkkinä tämä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Rosenheimin_poltergeist
"Pohjanmaalla oli ennenvanhaan sanonta, että eivät olleet kunnon häät, kun ketään ei tapettu. Nykyisin ei jääkiekko-ottelu ole mikään, ellei siinä tapella."

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Uskotko kummituksiin?
« Vastaus #3 : Elokuu 31, 2007, 23:58:23 »
Mitenkä voi olla noin paljon kirjoitusvirheitä?
Kummitukset käyvät editoimassa kirjoituksia meidän tietämättä. Varokaa vaan ettei omatkin kirjoitukset muutu ihan kummitusmaisiksi.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari