Kirjoittaja Aihe: Paras elokuva juuri nyt?  (Luettu 6953 kertaa)

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Paras elokuva juuri nyt?
« : Heinäkuu 15, 2007, 15:43:06 »
Ajattelin pistää tällaisenkin kyselyn, koska moni fani viihdyttää itseään myös hyvillä elokuvilla. Itse katsoin viimes tuon Nuori Hanniball leffan. Oli ihan viihdyttävää ajanvietettä näin lomapäivien ratoksi.

sininen9

  • Vieras
Vs: Paras elokuva juuri nyt?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 15, 2007, 20:17:59 »
Itse vuokrasin viimeksi Martin Scorsesen uuden elokuvan Departed. Näyttelijäkaarti oli kyllä kova: Leonardo DiCaprio, Matt Damon, Jack Nicholson, Mark Wahlberg, Martin Sheen ja Alec Baldwin. Muuten leffa oli vähän sekava ja omituinen, en erityisemmin pitänyt.

Ketjun aiheeseen: paras elokuva juuri nyt on Death Proof. Hieno elokuva jälleen Tarantinolta 70-luvun b-leffojen hengessä.

Poissa motomies

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 281
  • Tappara Arsenal Detroit ja Rops ikuisesti.
    • Profiili
Vs: Paras elokuva juuri nyt?
« Vastaus #2 : Heinäkuu 15, 2007, 20:38:40 »
Viimeksi katsoin jackass 2 oli kyllä kunnon sekoilu elokuva. Nytten tarvisi katsoa Munchen uudestaan. siinä oli elokuva mikä meni heti top-5 listalleni.

fleury

  • Vieras
Vs: Paras elokuva juuri nyt?
« Vastaus #3 : Heinäkuu 16, 2007, 15:05:40 »
Die hard 4.0 aika hyvä leffa ja tietenkin Upseeri ja Herrasmies sekä Top Gun parhaasta päästä.Ja Vaarallien ase elokuvasarja kokonaisuudessaan.

demonmixu

  • Vieras
Vs: Paras elokuva juuri nyt?
« Vastaus #4 : Heinäkuu 26, 2007, 18:25:41 »
En tiedä mikä uusimmista elokuvista olisi se ehdottomasti paras. En ole hetkeen kerennyt elokuvissa käymään vaikka pitäisi käydä katsomassa die hard, transformers, oceans 13. mutta ne mitkä olen nähnyt, niin niistä kyllä parhaimpia on Matrix trilogia, star wars, melkein kaikki bruckheimerin tuottamat leffat on myös todella loistavia, itse en ainakaan huonoja ole kerennyt katsomaan. Mutta toki bruckheimer on tuottanut paljon ja varmasti myös floppeja löytyy. Top Gun, Predator, Rockyt, jne. vanhat elokuvat on niin klassikoita, että siksi niin loistavia.

Poissa Jalmus

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 300
  • Basisti luojan armosta huolimatta
    • Profiili
    • Oma sivuni
Vs: Paras elokuva juuri nyt?
« Vastaus #5 : Heinäkuu 29, 2007, 19:02:02 »
Mun ikuinen suosikkini taitaa olla tämä Lehtisen ja Koivulan tähdittämä Siivoton juttu.
...ja tämä on sitten vain yhden miehen mielipide.

Rafael

  • Vieras
Vs: Paras elokuva juuri nyt?
« Vastaus #6 : Heinäkuu 29, 2007, 19:35:15 »
Mun ikuinen suosikkini taitaa olla tämä Lehtisen ja Koivulan tähdittämä Siivoton juttu.

Aivan ehdotonta kamaa! Usein katsotaan kavereiden kanssa pienessä nousuhumalassa.

"Mun periaatteeni on se, että bisnesmiehen luottotiedot pitää olla kunnossa..."

Poissa Jalmus

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 300
  • Basisti luojan armosta huolimatta
    • Profiili
    • Oma sivuni
Vs: Paras elokuva juuri nyt?
« Vastaus #7 : Heinäkuu 29, 2007, 19:53:05 »
"Pirrrkeleen mulkero ulvo siinä!"

Aika monella tuo Siivoton juttu toimii miesten illan vauhdittajana - kuten allekirjoittaneellakin.
...ja tämä on sitten vain yhden miehen mielipide.

Poissa LAPA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 794
    • Profiili
Vs: Paras elokuva juuri nyt?
« Vastaus #8 : Heinäkuu 30, 2007, 09:20:16 »
"Pirrrkeleen mulkero ulvo siinä!"

Aika monella tuo Siivoton juttu toimii miesten illan vauhdittajana - kuten allekirjoittaneellakin.

Sama täällä. Aivan mahtava leffa, jos tykkää kyseisestä pätkästä niin kannattaa katsoa myös poliisin poika.
"Osta anopille niket"
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 30, 2007, 09:35:51 kirjoittanut LAPA »

Poissa Jalmus

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 300
  • Basisti luojan armosta huolimatta
    • Profiili
    • Oma sivuni
Vs: Paras elokuva juuri nyt?
« Vastaus #9 : Heinäkuu 30, 2007, 11:16:50 »
Lisätään tähän vielä yksi Siivoton juttu -sitaatti:
"Tuliko vähän tyttömäinen olo?"

Mulla on sellainen kuva, ettei kyseinen elokuva koskaan pyörinyt teattereissa. Harmi, sillä kyseessä olisi luultavasti ollut melkoinen katsojamenestys.

Onko muuten kellään tallessa Vesku Loirin tähdittämää lyhytelokuvaa RUMBLE? ("South's gonna rise again...")
...ja tämä on sitten vain yhden miehen mielipide.

Poissa Liigakirves

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 76
    • Profiili
Vs: Paras elokuva juuri nyt?
« Vastaus #10 : Heinäkuu 30, 2007, 14:40:09 »
The Simpsons Movie  ;D

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Paras elokuva juuri nyt?
« Vastaus #11 : Heinäkuu 30, 2007, 15:02:55 »
Simpsonit tarttis kyllä nähdä.

Poissa Ponttooni

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 46
    • Profiili
Vs: Paras elokuva juuri nyt?
« Vastaus #12 : Heinäkuu 30, 2007, 18:18:47 »
En tiedä pitikö tähän laittaa pelkästään ajankohtaisista / uusista leffoista...mutta aloin miettimään mitkä elokuvat on jääneet mieleen ylipäätään, tässä niitä ensin päähän juolahtaneita, ilman sen kummempia perusteita: Trainspotting, U-96, Talvisota. Sitten on tullut viime aikoina lainattua vuokraamosta usein noita Wallanderin rikosleffoja, tai siis missä on se Wallander niminen rikostutkija..tai mikä lie hänen titteli olikaan. Ruottalaista laatua, ei juurikaan räiskyviä tehosteita, mutta silti jaksaa katella ja yrittää arvailla kuka on syyllinen...ja rouva se aina keksii ja tietää ennen mua..mutta se katteleekin tollasia rikosleffoja enemmän kuin minä. Ei sekään noista sotaleffoista ja niiden juonenkäänteistä tiärä mittään..

Poissa Mac

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 540
  • Tappara
    • Profiili
Vs: Paras elokuva juuri nyt?
« Vastaus #13 : Heinäkuu 30, 2007, 19:12:31 »
Ai. Noita pyörii Canal+:lla, ja oon ajatellu, että on ruotsalaista huttua, mutta kun aloin miettiin, niin oon nähny vaan pari ruotsalaista leffaa ja molemmat on ollu ihan hyviä. Pitää alkaa kattoon. Wallander: Jokeri ja Wallander: Veriside on tuolla ainakin pyörinyt. Loistavia leffoja on monia, mutta ekana tulee mieleen Avain pakoon, kun siitä oli eilen puhetta Jatkoajan puolella. En oo nähny vähään aikaan, joten olis monen vuoden tauon jälkeen mukava nähdä taas (kokonaan).  :)

Poissa Ahteri

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 119
    • Profiili
Vs: Paras elokuva juuri nyt?
« Vastaus #14 : Heinäkuu 31, 2007, 18:20:34 »
"Pirrrkeleen mulkero ulvo siinä!"

Aika monella tuo Siivoton juttu toimii miesten illan vauhdittajana - kuten allekirjoittaneellakin.

Sama täällä. Aivan mahtava leffa, jos tykkää kyseisestä pätkästä niin kannattaa katsoa myös poliisin poika.
"Osta anopille niket"

Siis ehdottoman hyvä leffa. Sitä on aina mukava poikaporukassa kattoo ja ottaa vähän (tai paljon) kaljaa. Loistavaa huumoria.
Kyllä se siitä lakkaa helpottamasta.