No niin. Ite en oo voittanu lähiaikoina, mutta pari kohtuu hyvää vetoo on ollu, ja oon ollu niihin melko tyytyväinen ja sitten suosikkijoukkueet on voittanu, niin en oo pahemmin harmitellu, että vedot meni metsään. Seuraavista vedoista oppii, miks kannattaa pelata singlejä (tai tuplia, jos ei pysty pelaamaan Veikkauksella singlenä):
Levski Sofia - Tampere United: 2 (kerroin 9.90, 0-1)
Kööpenhaminan vierasvoitolle, kerroin yli kaksi, jotain israelilaista joukkuetta vastaan Mestareiden Liigan karsinnassa: 1-0 voitto Israeliin (tosin jatkoajan jälkeen Kööpenhamina selviytyi jatkoon).
Toinen tapaus:
Tappara, kerroin oli jotain 3.80, Kärppiä vastaan (3-4)
MyPa-Haka, kerroin 2.60 muistaakseni (0-3)
Ja sanotaan tähän väliin, että kotoa lähtiessä mietin laittavani nämä tuplana. Kuitenkin vetoa tehdessä huomasin vielä yhden kohteen. Ja siihen joukkueeseen, johon eilen kusi veto, kusi vähän aikaisemmin mulle kohtuullisen isot rahat. Eli:
FF Jaro - HJK: 2 (0-0). Ajattelin HJK:n jo heräävän, ja Jaro ei ole kovin kotijoukkue muistaakseni ollut... No turha tässä on selitellä.
Kohtuullisen pienillä panoksilla pelaan, siksi otin kylkeen Kööpenhaminan. Ja hieno voitto oli mielessä enemmän kuin hukattu 9.90 kerroin. Tapparan voittokin lievensi "tuskaa", ja olen kyllä jo tottunut näihin sen verran, ettei nää nyt niin hirveesti haittaa. Mutta sitä manasin kyllä, että taas HJK...
Tällaista tällä kertaa.
Pelatkaa singleä, jos mahdollista, etkä pelaa ihan niillä pienimmillä panoksilla.