Kirjoittaja Aihe: Steve Saviano  (Luettu 135852 kertaa)

SPL_

  • Vieras
Vs: Steve Saviano
« Vastaus #150 : Syyskuu 29, 2007, 20:04:53 »
Huh huh, Theoren "Fleury" Saviano !  ;D
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 29, 2007, 20:47:16 kirjoittanut SPL_ »

Poissa Annilieh

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 260
    • Profiili
Vs: Steve Saviano
« Vastaus #151 : Syyskuu 29, 2007, 21:42:02 »
Tulihan se maali sieltä.
Ja melkosen komee maali olikin!

Poissa Jerzy

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 146
    • Profiili
Vs: Steve Saviano
« Vastaus #152 : Syyskuu 29, 2007, 23:43:59 »
Jotain tällaista odotinkin kun vaihdoin iltasanomien liigapörssi joukkueeseen tänään  ;D

Poissa Börje

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1599
    • Profiili
Vs: Steve Saviano
« Vastaus #153 : Syyskuu 30, 2007, 03:47:07 »
Keep it coming, Steve! Taisi siinä pari kerholaista tuntea viiman niskassaan, kun Saviano painoi ohi maalia tekemään.

Muutenkin jälleen kerran loistavaa karvausta ja pelinrakentelua. Jos Venäläinen olisi ollut hereillä, Savianon tehot olisivat pari pykälää kovemmat.

Varmaan alkaa viimeisillekin kannattajille hahmottua, miksi Saviano oli aina fanien suosiossa, missä nyt sattuikaan pelaamaan. Yhdistelmä vauhtia, asennetta ja käsiä ei pitäisi jättää ketään kylmäksi. Tehot eivät vielä vastaa taitoja, mutta eiköhän ne tuosta rupea parantumaan, kun nyt on pää saatu auki.

Poissa FORTUNA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1635
  • Pappa#55 +143kg/Überlegenheit
    • Profiili
Vs: Steve Saviano
« Vastaus #154 : Lokakuu 01, 2007, 12:04:13 »
Kauden avausmaali oli todella komea yksilösuoritus "Pätkältä"! Tuuletuksista päätellen putosi KingKongin kokoinen karvaeläin selkärepusta.

Great goal Steve! ;D
Vasemmassa laidassa on Stanley Cup –voittaja ja oikealla tuleva Stanley Cup –voittaja
- Välissä on sitten sellainen hiihtelijä...(Barkov Jr 2012-13)

Poissa Keyman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 904
    • Profiili
Vs: Steve Saviano
« Vastaus #155 : Lokakuu 18, 2007, 22:22:04 »
Mua alkaa kohta oikeasti v..uttaan tää peluutus. Saviano menee täysin hukkaan Piispasen kanssa. Herra tarvitsisi suoraviivaisen ja nopeasti kiekkoa jakavan sentterin. Nyt Piispanen hautoo ja Saviano pörrää tyhjää. Oikeastaan Saviano joutuu tekemään kaikki tilanteensa itse jostain irtokiekosta.

Kaveria pitäisi ehdottomasti kokeilla Ojasen ja Koskelan rinnalla tai sitten Lehterän ja Enlundin ketjussa.

Poissa JoLa

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 232
  • Manchester United, Tappara
    • Profiili
Vs: Steve Saviano
« Vastaus #156 : Lokakuu 18, 2007, 22:25:24 »
Mua alkaa kohta oikeasti v..uttaan tää peluutus. Saviano menee täysin hukkaan Piispasen kanssa. Herra tarvitsisi suoraviivaisen ja nopeasti kiekkoa jakavan sentterin. Nyt Piispanen hautoo ja Saviano pörrää tyhjää. Oikeastaan Saviano joutuu tekemään kaikki tilanteensa itse jostain irtokiekosta.

Kaveria pitäisi ehdottomasti kokeilla Ojasen ja Koskelan rinnalla tai sitten Lehterän ja Enlundin ketjussa.

Piti avautua täysin samasta asiasta mutta kerkesit ensin! Saviano pystyy varmasti parempaan, jos vaan saa parempia kavereita vierelleen. Piispanen ei kauheesti vakuuta tällä hetkellä.

ale15

  • Vieras
Vs: Steve Saviano
« Vastaus #157 : Lokakuu 18, 2007, 22:42:50 »
Mua alkaa kohta oikeasti v..uttaan tää peluutus. Saviano menee täysin hukkaan Piispasen kanssa. Herra tarvitsisi suoraviivaisen ja nopeasti kiekkoa jakavan sentterin. Nyt Piispanen hautoo ja Saviano pörrää tyhjää. Oikeastaan Saviano joutuu tekemään kaikki tilanteensa itse jostain irtokiekosta.

Kaveria pitäisi ehdottomasti kokeilla Ojasen ja Koskelan rinnalla tai sitten Lehterän ja Enlundin ketjussa.

Piti avautua täysin samasta asiasta mutta kerkesit ensin! Saviano pystyy varmasti parempaan, jos vaan saa parempia kavereita vierelleen. Piispanen ei kauheesti vakuuta tällä hetkellä.

Joo mä oon aivan samaa miältä. Savianon pitää tosiaanki päästä ketjuun missä sentteri on suoraviivainen ja syöttää nopeasti. eli itse sanoisin Lehterä ja Enlund

SPL_

  • Vieras
Vs: Steve Saviano
« Vastaus #158 : Lokakuu 19, 2007, 20:49:46 »
Nurmi sitte piispasen kenttään?  ;D ei ikinä.

Poissa Cissboll

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 545
    • Profiili
Vs: Steve Saviano
« Vastaus #159 : Lokakuu 20, 2007, 10:32:25 »


Kaveria pitäisi ehdottomasti kokeilla Ojasen ja Koskelan rinnalla
Ojanen voi saada Savianon laidassa kiekon kaa täyteen vauhtiin paremmin liikkeelle kuin Piispanen.
Kaverin vahvuus on juurikin tuo liike ja sitä vahvuuttta vois käyttää hyväksi.

Lapinmies

  • Vieras
Vs: Steve Saviano
« Vastaus #160 : Lokakuu 26, 2007, 15:02:34 »
Voisi saada paremmin liikkeelle juu, mutta kun ongelma on se, että Stevellä ei oikein tuo syötön vastaanotto tai mailatekniikka näytä olevan se vahvin osa-alue. Voi tietysti olla että eilinen peli oli niitä päiviä, kun ei oikein homma skulaa, mutta Ojasen kenttä kärsi eilen hyökkäyspäässä eniten siitä, että Saviano ei saa kiekkoa pysymään lavassa ja toisaalta kaverin saa laitatilanteissa puhaltamalla irti kiekosta.
Vauhtia kyllä on kiitettävästi, mutta kun ei se näissä peleissä oikein yksinään riitä.

6masiina

  • Vieras
Vs: Steve Saviano
« Vastaus #161 : Lokakuu 27, 2007, 17:14:04 »
Noniin, jonkinverran pelejä takana ja maalinteko takkuaa (2), hyvin polkee kyllä ja hyvä alivoimalla, mutta tähän mennessä ei sen enempää merkitystä kuin Pyymäelläkään, tää ei siis tarkoita että Pyy tai Steve olis huonoja, mutta molemmat korvattavissa, hyviä jätkiä kyllä molemmat, toinen vaan ulkomalainen...

Toivotaan että jo tänään heilahtais Jannen vierellä, yks paikka oli jo Jyppiä vastaan 8:n tarjoillessa.

hardflip

  • Vieras
Vs: Steve Saviano
« Vastaus #162 : Lokakuu 27, 2007, 19:10:41 »
Pyyhyn verrattuna kaverilla on paremmat kädet ja siksi toimii hyvin esim. maalilla kun Janne ja Tillu veivaa. Tänään oli muutama paikka taas pistää mutta oli sen verran JYPpikeppiä edessä että tulosta ei tullut.

Karkaa helposti ja karvaa hyvin, tänäänkin usean kerran aiheutti päänvaivaa JYPin pakeille. Vielä kun noissa kulmissa ja laitaväännöissä pysyisi enemmän jaloillaan, tosin ymmärtäähän sen että jos 3 päätä pidempi ja kaksi kertaa painavempi vääntää vastaan niin aika heikoilla.

demonmixu

  • Vieras
Vs: Steve Saviano
« Vastaus #163 : Lokakuu 27, 2007, 19:18:31 »
Kyllähän steve on näppärä kaveri. Karvaa tosi hyvin, kiekko pysyy lapasessa. Tarvittaisiin vaan paljon enemmän onnistumisia tälle kaverille, kun kerran potentiaalia on vaikka kuinka. Nopeakin kaveri on kyseessa muutaman kerran mennyt heittämällä ohi vastustajista. Innolla odotan koska se jyvä napsahtaa kohdilleen.

Poissa HartwallJaffa

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 219
    • Profiili
Vs: Steve Saviano
« Vastaus #164 : Lokakuu 27, 2007, 19:39:54 »
Vähän ehkä tarvisi itseluottamusta, ei uskalla haastaa ja jos haastaa niin ei saa kiekkoa mukaan. Muuten terävä ja varmasti hyödyllinen pelaaja jatkossa juuri siksi koska aiheuttaa nopeudellaan hankaluuksia vastustajan pakeille...