Kirjoittaja Aihe: Steve Saviano  (Luettu 132938 kertaa)

6masiina

  • Vieras
Vs: Steve Saviano
« Vastaus #45 : Huhtikuu 17, 2007, 12:37:22 »
Onkohan tää meidän SS yhtä kova jätkä tositoimissa kun eräs näyttelijä SS?

Siis Steven Seagal  :)

Poissa Jalmus

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 300
  • Basisti luojan armosta huolimatta
    • Profiili
    • Oma sivuni
Vs: Steve Saviano
« Vastaus #46 : Huhtikuu 19, 2007, 14:51:07 »
Mä olen suhtautunut jo pitemmän aikaa hyvin skeptisesti noihin pääasiassa ECHL-liigoissa kannuksensa hankkineisiin nimiin. Mun mielestä ECHL on Amerikan mestis - harvoin sieltäkään kultakimpaileita liigaan nousee.
...ja tämä on sitten vain yhden miehen mielipide.

fleury

  • Vieras
Vs: Steve Saviano
« Vastaus #47 : Huhtikuu 19, 2007, 15:24:31 »
Toivottavasti yhtä hyvä yllätys kun Bluuserin Martin Kariya viime kaudella.

Poissa Desperado

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 290
    • Profiili
Vs: Steve Saviano
« Vastaus #48 : Huhtikuu 19, 2007, 15:43:36 »
Savin seurakaverina pelas 05-06 kaudella Pavel Brendl ,25 ottelua tehoin 6+7. Ja viime kaudella samainen herra paukutti Morassa 34+23. Et siinä tavoitetta.

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Steve Saviano
« Vastaus #49 : Huhtikuu 22, 2007, 09:05:13 »
Savianosta haetaan joukkueelle varmaan nimenomaan luisteluvoimaa jos se kiekkokin vielä pysyy lavassa. Eli avut tulevat nimenomaan vastahyökkäyksistä. Ylivoimasta on paha sanoa mitään puhumattakaan alivoimapelaamisesta miehen osalta.

Poissa Ponttooni

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 46
    • Profiili
Vs: Steve Saviano
« Vastaus #50 : Huhtikuu 22, 2007, 09:16:35 »
Niin, eihän sitä oikein voisi miestä etukäteenkään tuomita, mutta pieni epäilys ainakin ittelleni tuli kun tämän hankintauutisen kuulin, en kyllä tunne tarkemmin minkälainen se ameriikan alasarja on, jossa on pelaillut, mutta ei se taida ihan maailman kovimpiinkaan kuulua? Nyt on kuitenkin tilaisuus edetä uralla, toivotaan äijälle onnistumista!

Poissa Miketti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 532
    • Profiili
Vs: Steve Saviano
« Vastaus #51 : Huhtikuu 22, 2007, 09:50:04 »
Hyvin odottavainen olen Savianon suhteen. Kuitenkin viime kaudellakin onnistui lähestulkoon täysin samanlaisilla statseille liigaan tulleet Kariya, Stapleton ja Yetman niin miksi ei Savianokin? Luulen, että harjoituspelit menevät totutellessa ja pikku hiljaa runkosarjan alun jälkeen rupee mies vertymään ja todistaa tasonsa epäilijöilleen.

Poissa kapri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 705
    • Profiili
Vs: Steve Saviano
« Vastaus #52 : Huhtikuu 22, 2007, 10:54:02 »
Hirveä kohu miehestä joka ei mahdu edes farmiin pelaamaan. Toivotaaan, että onnistuu, mutta vahvasti kyllä epäilen!

Poissa axe

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: Steve Saviano
« Vastaus #53 : Huhtikuu 22, 2007, 11:50:30 »
Hirveä kohu miehestä joka ei mahdu edes farmiin pelaamaan. Toivotaaan, että onnistuu, mutta vahvasti kyllä epäilen!

Mää en taas ihan täysin ymmärrä, millä perusteella ei voisi onnistua. Tässä on kulunut kuusi viikkoa siitä, kun täsmälleen savianomainen pelaaja voitti SM-liigan pistepörssin. Miten sellainen on voinut unohtua?

Martin Kariya ja Steve Saviano, kumpikin jääkiekkopelaajana pituuden suhteen kääpiöitä, kumpikin silti nopeita ja taitavia pelaajia. Kumpikin samaan aikaan (vuosi eroa) samassa yliopistosarjassa. Kariya 50 maalia 156 pelissä, Saviano sama maalimäärä 139 pelissä. Kariyalla pistekeskiarvo 1, Savianolla 0,8 (ja Savianolla vielä umpipaska eka kausi painaa tilastoa alas). Kumpikaan ei päässyt juurikaan kokeilemaan AHL:ssä -- ja tähän käytännössä varmasti ainoana syynä on kummankin pelaajan pieni koko. Kariya pelasi yhden AHL-kauden 0,36 pistekeskiarvolla, Saviano 31 AHL-peliä 0,32 pistekeskiarvolla. Sen jälkeen Kariya kiersi sellaisia huikeita kiekkometropoleja kuin Japanin ja Norjan liigoja Savianon pelatessa ECHL:ää, jonka pelin tasoa en osaa Norjaan ja Japaniin verrata, mutta joissa ihan varmasti pelataan kuitenkin kovempaa. Saviano pärjäsi siellä hyvin.

Lopulta Kariya päätyi Suomeen ja voitti pistepörssin. Samaan aikaan Savianon kausi Allsvenskanissa meni pieleen jalkapöydän murtuman takia. Sitä ennen 14 peliä 4+12 pistettä, sitten 2½ kuukautta sivussa.

Lisäksi Saviano on ollut jokaisessa joukkueessaan fanien suursuosikki. Taisin sen jo sanoakin, mutta toistan edelleen, että siihen asemaan ei pääse leikkimällä ja neppailemalla, vaan silloin taatusti pelaajan asenne pelaamiseen on kunnossa. Ja kaikki muukin mitä miehestä voi lukea netistä kertoo siitä, että kaverilla on hienoja henkisiä ominaisuuksia niin itse pelaamiseen kuin suhtautumisessa joukkuetovereihin, faneihin, harjoitteluun ja kaikkeen muuhun.

Mää en väitä, että Saviano voittaa pistepörssin, koska Kariyakin voitti oikeastaan täsmälleen samanlaisella pelaajataustalla. Enkä mää väitä oikeestaan yhtään mitään muutakaan. Mua vaan ihmetyttää kaikenlainen perusnegatiivisyys, että ei ole pelannut siellä eikä ole pelannut täällä ja on siksi paska pelaaja ja lähtee ennen joulua kotiin. Mää vaan ihmettelen mitä siitä etukäteen tehdystä paskamaalaamisesta ihminen saa. Ja kun lähihistoria kertoo myös sen, että jotkut AHL-tehot tai NHL-pelitkään eivät paina lopulta yhtään missään, kun Suomessa pelataan. Oikeastaan kuka tahansa voi onnistua tai epäonnistua. Varmoja paloja suuntaan tai toiseen on hyvin harvassa, eikä Savianokaan todellakaan ole millään mittarilla varma epäonnistuja.

Kariya on ihan mahtiesimerkki siitä, että kannattaa ensin vähän katsoa eikä työntää monojaan suuhun jo viisi kuukautta ennen kauden alkamista. Joo, siitäkään kaverista ei Ruotsin Elitserien-joukkueet kisanneet eikä Sveitsissäkään ollut kiinnostusta, puhumattakaan NHL:stä. Aika helkkarin kova sälli kuitenkin oli kyseessä. Ei tarvitse uskoa eikä edes toivoa, että Saviano toistaisi saman, mutta miksi ihmeessä pitää painaa maahan jo etukäteen?
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 22, 2007, 11:53:56 kirjoittanut axe »

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Steve Saviano
« Vastaus #54 : Huhtikuu 22, 2007, 11:56:59 »
Laine toi meille nopeutta joukkueeseen ja asennetta. Toivon että Saviano tuo samoja elementtejä ehkä myös enemmän käsiä eli kiekon hallintaa. Yksi asia joka miellyttää suuresti Savianon tilastoissa on jäähyt. Laine komeili jäähytilaston kärjessä vaikkei edes tapellut. Monesti jäähyt ratkaisevat pelejä eli niiden takia pelejä hävitään.

Poissa postiloota

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 174
  • On vain yksi Janne Ojanen!
    • Profiili
Vs: Steve Saviano
« Vastaus #55 : Huhtikuu 22, 2007, 12:40:33 »
Kiitos axe hyvästä tekstistä, mää oon vähän samoilla linjoilla että ei kaveria voi heittää Sporttiin, niinkuin joku huhuketjussa tekisi. Katotaan mihin rahkeet riittää Stevellä :)
"Jalkapallo on peli, jossa 22 ympäriinsä juoksevaa pelaajaa kamppailee pallosta tuomarin tehdessä kasapäin virheitä, ja lopussa Saksa aina voittaa." -Gary Lineker

STRYPER

  • Vieras
Vs: Steve Saviano
« Vastaus #56 : Huhtikuu 22, 2007, 13:26:12 »
...mää oon vähän samoilla linjoilla että ei kaveria voi heittää Sporttiin, niinkuin joku huhuketjussa tekisi. Katotaan mihin rahkeet riittää Stevellä :)
Jos Saviano on pelimies, niin mua ei masenna, vaikka Sportissa pelaisikin. Vaasa olisi jo korkea aika saada liigakartalle (saahan sitä haaveilla). Mutta tosiaan, odotan itsekin innolla, millaisen miehen ovat rapakon takaa meille löytäneet.

Poissa Pukka4ever

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 53
    • Profiili
Vs: Steve Saviano
« Vastaus #57 : Huhtikuu 22, 2007, 13:27:10 »
en kyllä tunne tarkemmin minkälainen se ameriikan alasarja on, jossa on pelaillut, mutta ei se taida ihan maailman kovimpiinkaan kuulua?
Itse oon kyseisessä liigassa pelaavan Charlotte Checkersin pelejä aikoinaan pari nähnyt, eikä se nyt ainakaan Mestikselle varmaan häviä. Vaikea tosin sanoa ollen silloin tuskin 10 v. Ei nyt ihan kovimpiin kuitenkaan. ;)

Poissa veka3

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 367
    • Profiili
Vs: Steve Saviano
« Vastaus #58 : Huhtikuu 22, 2007, 14:09:54 »
Toi on kyllä tyhmää arvostella pelaaja,ennen kuin on nähnýt miestä
edes jäällä.. Annetaan miehelle mahdollisuus näyttää mitä osaa!!

Poissa Ansku

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 363
  • Tappara taklaa, viihdyttää ja voittaa
    • Profiili
Vs: Steve Saviano
« Vastaus #59 : Huhtikuu 23, 2007, 09:18:19 »
Tuomitaan sitten vasta jos aihetta on. Jätkä ei ole yhtään peliä pelannut vielä Tappara- paita päällä niin porukka on heittämässä sitä jo mestikseen?? Täällä moni tuskin on nähny kyseisen kaverin pelaavan edes. Syksyllä nähdään mihin ratkeet riittää ja tuomitaan sitten vasta jos aihetta on. Itse olen aika luottavaisella mielellä.
"Olen varmaan liigan ainoa pelaaja, joka ehtii maalille ohjaamaan omaa laukaustaan." -Ville Nieminen lämäristään