Kirjoittaja Aihe: Ex-Tapparat - missä ja miten nykyään?  (Luettu 220770 kertaa)

Poissa TaPPi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1322
    • Profiili
Vs: Ex-Tapparat - missä ja miten nykyään?
« Vastaus #120 : Elokuu 18, 2013, 15:33:23 »
Umicevic olisi Ässiin menossa, selviää kuulemma viikon alussa. Jatkoajan Ässä osiossa kerrotaan.
Peliä tekevä Laiturihan sieltä puuttuu ja tilaa olisi Pihlmannin ja Krepsin viereltä.
Voipi kyllä tulla hurjaa jälkeä. Tuntui että oli viime kaudella hieman keskenkuntoinen Tapparaan tullessa ,ei toki tarkoita että olisi nyt sen paremmassa kunnossa.

Poissa Betonileuka

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1160
    • Profiili
Vs: Ex-Tapparat - missä ja miten nykyään?
« Vastaus #121 : Elokuu 23, 2013, 19:22:49 »
Kim Strömberg siirtyy italialaiseen Bolzanoon, joka pelaa kuitenkin Itävallan sarjassa. Samaan joukkueeseen siirtyi hiljattain viime kaudella Ilveksessä torjunut Jaroslav Hubl.

http://www.hcb.net/de/aktuelle-saison/hcb-sturm-nimmt-weiter-konkrete-formen-an-kim-str%C3%B6mberg-verpflichtet/34-1942.html

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=8035

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Ex-Tapparat - missä ja miten nykyään?
« Vastaus #122 : Elokuu 28, 2013, 19:43:26 »
Hiitelä twiittailee, että Tillu Koskela olisi uusi St. Bluesin Euroopan scoutti.

Poissa Vilttitossu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1716
    • Profiili
Vs: Ex-Tapparat - missä ja miten nykyään?
« Vastaus #123 : Syyskuu 02, 2013, 06:22:48 »
Anssi Salmela jatkaa samoilla raiteilla kun aina. Nyt ne raiteet osoittavat Donbass Donetskista poispäin. Kengän kuva persuuksiin tuli valmennusjohdon ja pelaajan välisestä luottamuspulasta, ei pelillisistä syistä ollenkaan.
"Varo ettei talos pala!"

Poissa ripattirastas

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Ex-Tapparat - missä ja miten nykyään?
« Vastaus #124 : Syyskuu 02, 2013, 09:21:22 »
Outoa on, että itse Donbass ei ilmota nettisivuillaan pelaajan lähdöstä... Ei sanallakaan. Harmi Anssi kannalta että lähtö tuli, ei varmaan kauheen helposti uutta seuraa löydy. :/

Poissa Niakku

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 148
    • Profiili
Vs: Ex-Tapparat - missä ja miten nykyään?
« Vastaus #125 : Syyskuu 02, 2013, 12:35:09 »
Anssi o sev verra kova Hokipleijeri ,että ottajia o jonox asti.
Seuraillaa tilannetta ,Tapparanki kannattas olla niinsanotusti HEREILLÄ 8)

Poissa SashaBarkov

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 130
    • Profiili
Vs: Ex-Tapparat - missä ja miten nykyään?
« Vastaus #126 : Syyskuu 02, 2013, 13:01:55 »
eipä toi yllätä.. Kesällä näin Anssin muutaman kerran Tampereella ja aina aivan pieruissa..Taitaa olut maistua ulkomaillakin ja siitä johtuvia treeneistä myöhästymisiä yms pientä..

Poissa Paarma

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 811
    • Profiili
Vs: Ex-Tapparat - missä ja miten nykyään?
« Vastaus #127 : Syyskuu 02, 2013, 16:45:17 »
Olkoon kuinka kova pelimies hyvänsä, mutta kevään -11 sekoilut kameroille ja torilla presidentille olivat vaan niin noloja, etten halua Salmelaa enää Tapparassa nähdä. Maku meni kertaheitolla enkä usko olevan edes ainoa ketä hävettää Anssin puolesta vieläkin jos alkaa muisteleen...

Onneksi voi itse rauhassa sekoilla kännissä pitkin mantuja, eikä ketään kiinnosta.

Poissa Vilttitossu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1716
    • Profiili
Vs: Ex-Tapparat - missä ja miten nykyään?
« Vastaus #128 : Syyskuu 02, 2013, 16:54:19 »
Jep, vaikka pelillisesti taidot riittäiskin Tapparan rosteriin, ni en haluis Anssia joukkuhenkeä latistamaan. Minun puolesta vois jatkaa uraansa ulkomailla...
"Varo ettei talos pala!"

Poissa Eräskirves

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 454
    • Profiili
Vs: Ex-Tapparat - missä ja miten nykyään?
« Vastaus #129 : Syyskuu 02, 2013, 19:13:07 »
Mä oon kyl vähän erimieltä, eiks huippu-urheilija voi olla ns. normaali ihminen niinku Anssi? Siis vapaa-ajalla ja kai nyt mestaruutta saa ja kuuluu juhlia kunnolla, nehän sen on prk pelannu.
Mut joo ottaisin Salmelan Tapparaan, mutta tällähetkellä on jo hyvät pakit, ehkä 1-2 vuoden päästä..

Poissa Linden #16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1911
  • Kaikkeen kätevä,mutta ei mihinkään pätevä!
    • Profiili
Vs: Ex-Tapparat - missä ja miten nykyään?
« Vastaus #130 : Syyskuu 02, 2013, 20:50:00 »
Mä oon kyl vähän erimieltä, eiks huippu-urheilija voi olla ns. normaali ihminen niinku Anssi? Siis vapaa-ajalla ja kai nyt mestaruutta saa ja kuuluu juhlia kunnolla, nehän sen on prk pelannu.
Mut joo ottaisin Salmelan Tapparaan, mutta tällähetkellä on jo hyvät pakit, ehkä 1-2 vuoden päästä..

Voi olla normaali ihminen. Mutta ei sitäkään kattella hyvällä, jos työntekijä sählää kännissä esimerkiksi firman 25-v juhlissa joissa on paikalla asiakkaita ym.

Tollaset torijuhlat ym on edustusjuttuja. Se on eriasia kun ollaa omalla porukalla liikkeellä. Sillon sen ymmärtää ja on tosi paskaa jos sillon jotkun kuvaa ja lähettelee seiskaan.

Anssin kohdalla on homma niin, että kentällä pelaa hiton hyvin ja siihen nähden millasta elämää viettää niin oikeestaan ihan uskomattoman hyvin. Mies kun ois reenannu ja eläny niin kun huippu-urheilija olis yks kovimmista suomalaisista pelaajista.
Mutta anssi on junnusta asti ollu hulivili. Ja jos ei ois ollu, niin ei ois vissii Tapparaan tullukkaa. Mutta kun sai ilveksestä lähdöt aikanaa.
Tuosta kaverista ois monet jutut, mutta jätetään ny kertomatta. Sen verran pitää antaa kumminki armoo hyvälle pelimiehelle.
"Kankaanperä osoitti ensimmäisessä maalissa, että kun lähtee, niin lähtee perkele ja menee kovaa, Tapola intoutui joukkueensa avausmaalista." -JA 14.1 Tappara-Ilves pelin raportissa-

Poissa Betonileuka

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1160
    • Profiili
Vs: Ex-Tapparat - missä ja miten nykyään?
« Vastaus #131 : Syyskuu 04, 2013, 10:54:57 »
"Nujakka joukkueen illanvietossa katkaisi suomalaisen huippupakin KHL-uran"

Eli viinanhuuruinen käsirysy syynä Salmelan potkuihin.

http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2013090417447463_jk.shtml

Poissa TAPPARA 16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Ex-Tapparat - missä ja miten nykyään?
« Vastaus #132 : Syyskuu 04, 2013, 11:22:34 »
Mä oon kyl vähän erimieltä, eiks huippu-urheilija voi olla ns. normaali ihminen niinku Anssi? Siis vapaa-ajalla ja kai nyt mestaruutta saa ja kuuluu juhlia kunnolla, nehän sen on prk pelannu.
Mut joo ottaisin Salmelan Tapparaan, mutta tällähetkellä on jo hyvät pakit, ehkä 1-2 vuoden päästä..

Pienenä heittona se, että Anssi ei juhli vapaa-aikana kuin normaali ihminen. Ja tiedän mistä puhun :o

Poissa Tapparan näköinen mies

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 887
    • Profiili
Vs: Ex-Tapparat - missä ja miten nykyään?
« Vastaus #133 : Syyskuu 04, 2013, 19:44:41 »
Mä oon kyl vähän erimieltä, eiks huippu-urheilija voi olla ns. normaali ihminen niinku Anssi? Siis vapaa-ajalla ja kai nyt mestaruutta saa ja kuuluu juhlia kunnolla, nehän sen on prk pelannu.
Mut joo ottaisin Salmelan Tapparaan, mutta tällähetkellä on jo hyvät pakit, ehkä 1-2 vuoden päästä..

Voi olla normaali ihminen. Mutta ei sitäkään kattella hyvällä, jos työntekijä sählää kännissä esimerkiksi firman 25-v juhlissa joissa on paikalla asiakkaita ym.

Tollaset torijuhlat ym on edustusjuttuja. Se on eriasia kun ollaa omalla porukalla liikkeellä. Sillon sen ymmärtää ja on tosi paskaa jos sillon jotkun kuvaa ja lähettelee seiskaan.

Mun mielestä kova känni ei edes ole kunnolla juhlimista, vaan huonosti juhlimista. Eihän sitten edes muista kunnolla juhlia jälkeenpäin, ja videota juhlista ei voi katsella jälkeenpäin (ainakaan selvänä) omien toilailujen takia jne. Mutta tämä voi olla vain omaa rajoitteisuuttani, kun en ymmärrä, mitä hienoa siinä on.

Torijuhlassa nyt tietysti oli odotettavissakin, että osalla pelaajista homma karkaa käsistä, joten siellä olisi pitänyt olla joukkueenjohtajan vähän katsomassa perään, siitähän sille kai maksetaan. Ai niin, mutta Jutille taisi iskeä se nilkkatulehdus pahaan aikaan.

Sivumennen sanoen, olihan se juhla aika surrealistinen muutenkin. Loiri ja väliaikainen, kun mestarit saapuvat bussilla... Salmela halaa presidenttiä minuutin ja haluaisi myöhemmin vielä pitää puheen... ei tuollaisia juttuja voi keksiä. Elokuvaversiossa muuttaisin juonta sen verran, että Salmela saisi oikeasti pitää sen puheensa.

En nyt kuitenkaan liian paljon painoa laskisi yksittäiselle mestaruusjuhlintasekoilulle, mutta onhan näitä juttuja kuultu muitakin. Jos tämä viimeisin uutinen pitää paikkansa, että alkoholilla on osuutta noihin potkuihinkin, niin Salmelan olisi varmaan hyvä jo miettiä alkoholinkäyttöään.

Vaikka kuulemma kesäharjoittelu ei sujunutkaan urheilullisissa merkeissä, niin eiköhän Salmela vielä löydä jonkun KHL-seuran, joten tulo Tapparaan ei varmasti ole relevantti nyt. Jos joskus sellainen tilanne eteen tulee, niin hiukan huolettaisi kyllä nuo elämäntapoihin ja urheilullisuuteen liittyvät asiat, vaikka kovasta pelimiehestä onkin kysymys.

Poissa Jalmus

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 300
  • Basisti luojan armosta huolimatta
    • Profiili
    • Oma sivuni
Vs: Ex-Tapparat - missä ja miten nykyään?
« Vastaus #134 : Syyskuu 04, 2013, 20:35:09 »
Toivon Salmelan Tapparaan sitten kun hälle on kasvanut järki päähän ja opetellut edes alkeellisimmat käytöstavat. Tässä tapauksessa taitaa valitettavasti olla vaan ihan turha odottaa lehmien lentävän. On juuri sellainen tyyppi, joka tekemisellään ja olemisellaan saa aikaan pahan särön joukkueharmoniaan.

Unohtakaa.
...ja tämä on sitten vain yhden miehen mielipide.