Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Olle Sildre pelasi tai istui penkillä yhden Tappara-ottelun kaudella 1997-98. Kysymys kuuluukin tuliko hän heti alkukaudesta Tapparaan (aikaisempien kausien näyttöjen perusteella näin ei uskoisi) ja yhden pelin jälkeen dumpattiin divariin vai oliko kyseessä yhden ottelun kestänyt hätävaralaina UJK:sta vai mikä lienee tausta tälle?Niin ja mainittakoon että vielä vanha jaksaa. Kuluneella kaudella pelaili kotimaassaan ja keikkui pääsarjan pistepörssin kymppisakissa. Taso nyt ei ole kummoinen mutta kuitenkin.
Jani Niemisen ura Ak Bars Kazanin maalilla jäi lopulta kahden ottelun mittaiseksi.http://www.jatkoaika.com/Uutiset/jani-niemiselle-l%C3%A4ht%C3%B6passit-kazanista/148853
Tässä mun mielestä tiivistyy hyvin tämä KHL-pelleily. Kaveri lähtee selvän SM-liigaseuran ykkösveskarin paikalta auringonvarmaks KHL-seuran kakkoseks pelkästään rahan takia. Kuinka paljon ura ottaa takapakkia tämän rahastuksen takia on vaikeaa ennustaa vielä, mutta jotenkin voisin kuvitella ainakin itseluottamuksen kärsineen jokin verran... Meriittilistalla KHL-seuran kakkosveskarina olo tuskin on mikään myyntivaltti muunkaan euroopan markkinoilla. Valitettavasti mulla on ainakin sellainen fiilis, että Jani teki itselleen melkoisen karhunpalveluksen tuolla seikkailullaan. Eikä varmasti tule olemaan viimeinen, valitettavasti...
Tjaa, mä näkisin asian hivenen toisin. Nieminen on ollut kaikesta huolimatta SM-Liigan maalivahtihierarkiassa osastolla ynnämuut. Tienestit eivät varmaan ole olleet mitään kovinkaan kummoisia, vaikkakin perusduunarin hinnastoon nähden mukavahkot. Sitten kun tarjotaan ministerin liksaa piin kertoimella, ei varmasti ole vaikea tehdä päätöstä. Taloudellisesti varmasti kannattava keikka ja jatkossa voi työpaikan suhteen olla vähän eri mielellä liikkeellä, kas kun tuo kiekkoniilon ura ei ole liian pitkä ja nopeasti löydät itsesi mestiksestä kulukorvauksilla kun ei oikein muuta osaa tehdä kuin kopata kumia.