Kirjoittaja Aihe: Atte Pentikäinen  (Luettu 138544 kertaa)

Poissa rämä

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 660
    • Profiili
Vs: Atte Pentikäinen
« Vastaus #150 : Maaliskuu 16, 2008, 23:11:20 »
No ennemmin attea sais kokeella grönvallin tilalla. ei grönvalkaan ole sen nopeampi kuin atte
Jospa käsitellään tätä kuitenkin Jussin ja Aten peluutusasiana.
Nyt ei taida mistään nopeudesta kuitenkaan olla kyse.
Kokemus on kuitenkin valttia varsinkin kun puhutaan ns. kovista peleistä.




-Henkilökohtaisista syistä-

Poissa Fabio

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 529
    • Profiili
Vs: Atte Pentikäinen
« Vastaus #151 : Maaliskuu 16, 2008, 23:30:38 »
En kyllä päästäisi Pentikäistä kentälle ihan ensimmäisten joukossa ihan jo viimeisten runkosarjapelien pohjalta. Atte oli jatkuvasti vaikeuksissa omassa päässä ja otti jäähyjä, joihin ei selvästikkään ole varaa, joten pysyköön reserveissä toistaiseksi.

Poissa kapri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 705
    • Profiili
Vs: Atte Pentikäinen
« Vastaus #152 : Maaliskuu 28, 2008, 23:44:21 »
En kyllä päästäisi Pentikäistä kentälle ihan ensimmäisten joukossa ihan jo viimeisten runkosarjapelien pohjalta. Atte oli jatkuvasti vaikeuksissa omassa päässä ja otti jäähyjä, joihin ei selvästikkään ole varaa, joten pysyköön reserveissä toistaiseksi.

Joko nyt vois kokeilla? Oli jäällä varmaan kolme vaihtoa, mutta ei ainakaan kolissu omissa. Kyllä Pentikäinen saman pystyy jäällä esittämään kun muuan J.Halme!

Poissa Toosa

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 186
    • Profiili
Vs: Atte Pentikäinen
« Vastaus #153 : Maaliskuu 29, 2008, 00:42:36 »
Tais tulla heti ekas vaihdos koukku jäähy kun oli jäljes ja sen jälkeen penkille,et ei paljon apuu ole kyl Atesta aikas jäähy herkkä varsinkin tällä tuomari linjalla jossa Tappara saa jäähyt!

Poissa Ojanen_8

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
  • #8 Tappara
    • Profiili
Vs: Atte Pentikäinen
« Vastaus #154 : Huhtikuu 27, 2008, 07:51:08 »
En voi itte asias muuta sanoo ku et se on sika. Ihan ku se sais mielen rauhaa tappelemisesta ja riehumisesta. http://www.youtube.com/watch?v=pV7qJbx5LLM&NR=1    kattokaa ny totaki. Toi on muute Pentikäisen tapa laittaa toi vastustajan paita tollei. Aina kun mä oon sen tappelui nähny nii toillei vetää. :-\

Poissa Cissboll

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 545
    • Profiili
Vs: Atte Pentikäinen
« Vastaus #155 : Huhtikuu 27, 2008, 09:45:01 »
En voi itte asias muuta sanoo ku et se on sika. Ihan ku se sais mielen rauhaa tappelemisesta ja riehumisesta. http://www.youtube.com/watch?v=pV7qJbx5LLM&NR=1    kattokaa ny totaki. Toi on muute Pentikäisen tapa laittaa toi vastustajan paita tollei. Aina kun mä oon sen tappelui nähny nii toillei vetää. :-\
Aha.Kyllä Atte on pienimmästä päästä jos noita lahopäitä vertaa liigassa.Mut mielipiteensä kullakin.

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Atte Pentikäinen
« Vastaus #156 : Huhtikuu 27, 2008, 10:13:20 »
Ja kyseinen tappelu taitaa olla täälläkin selitetty jo. Salonen kärtti tappelua ja tökki sääreen sen verran, että Atte päätti kouluttaa. Hyvin tehty.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Kahvara

  • Vieras
Vs: Atte Pentikäinen
« Vastaus #157 : Huhtikuu 27, 2008, 10:28:04 »
En voi itte asias muuta sanoo ku et se on sika. Ihan ku se sais mielen rauhaa tappelemisesta ja riehumisesta. http://www.youtube.com/watch?v=pV7qJbx5LLM&NR=1    kattokaa ny totaki. Toi on muute Pentikäisen tapa laittaa toi vastustajan paita tollei. Aina kun mä oon sen tappelui nähny nii toillei vetää. :-\
Tuo kyseinen paidan päälle vetäminen, on erittäin suosittu tapa nykyäänkin.
Vastustaja ei mahda yhtikäs mitään kun paita saadaan oikein sidottua, siinä vaiheessa monet luovuttavat suosiolla ja pyytävät tuomareita väliin, tämä ei ole siis mikään Pentikäisen oma keksintö.
Tässä pätkässä Atte ei vetänyt paitaa Holma vs Pentikäinen (Selostaja sanoo Arttu Luttinen, mutta kyseessä on Eetu Holma)
http://www.youtube.com/watch?v=Z6A5AFU165o

Onkohan Atte jatkamassa tulevalla kaudella, sillä en itse usko että motivaatiota riittää seitsemäntenä puolustajana penkillä istumiseen, vaikka sopimusta onkin jäljellä.

hardflip

  • Vieras
Vs: Atte Pentikäinen
« Vastaus #158 : Huhtikuu 27, 2008, 10:34:48 »
Paidan vetaminen paan yli on helppoa kun vastassa on tuommoinen pieni kaveri joka ei ole sitonut paitaansa kiiinni perspuolelta. Totaalinen nolotus Saloselle.

Salonen sai mita tilasi, sehan rappasi Pentikaisen jalkoja jo aikaisemmin. En tieda mika joukkueen herartys yritys tuo oli mutta ainakin C3:ssa sai hyvat naurut kun pikkumies ottii kuuppaan, ihaan syysta.

Poissa axe

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: Atte Pentikäinen
« Vastaus #159 : Toukokuu 23, 2008, 21:03:05 »
Atte antoi numeron 33 Miska Kangasniemen käyttöön. Nyt Atte itse tarvitsee numeron. Auta Attea valitsemaan uusi pelinumero!

Kahvara

  • Vieras
Vs: Atte Pentikäinen
« Vastaus #160 : Toukokuu 23, 2008, 21:17:27 »
Atte antoi numeron 33 Miska Kangasniemen käyttöön. Nyt Atte itse tarvitsee numeron. Auta Attea valitsemaan uusi pelinumero!
Atte on todellinen showmies ja yleisöystävällinen pelaajata! :peukkuylös:
Tälläinenkin äänestys on hieno juttu, saisi muutkin pelaajat joskus tehdä jotain vastaavaa. Itse pistin pari numeroa, jotka minusta sopisivat hyvin Atten selkään.

Itse äänestin numeroita 50, 88, 74, 61
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 23, 2008, 21:21:09 kirjoittanut T-a-p-p-a-r-a »

Poissa Cissboll

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 545
    • Profiili
Vs: Atte Pentikäinen
« Vastaus #161 : Toukokuu 23, 2008, 21:36:26 »
Äänestin numeroa 82,koska se on Aten syntymävuosi.

Poissa Leino89

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 59
    • Profiili
Vs: Atte Pentikäinen
« Vastaus #162 : Toukokuu 23, 2008, 21:37:26 »
Äänestin Atelle numeroita 49, 70, 78, 84 ja 89.

Poissa Romppa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 667
    • Profiili
Vs: Atte Pentikäinen
« Vastaus #163 : Toukokuu 23, 2008, 22:33:54 »
#6.
Pentikäinen kun kuulemma on junnuille "faija", niin pitäähän numeron olla kuutonen (6), kun ähväkin (f) on kuudes kirjain. Sitä paitsi Atella alkaa kuudes kausi aikuisten pääsarjatasolla ja ja ja... kolmas kutonen tulkoon siitä, että Atte olkoon ensi kaudella "Se Tapparan piru", jota tiukupipotkin aristelee.
"Kyllä kai Ilveksellä jonkinlaiset huoltajat jo on, mutta ne taitais tarvita toisenlaisetkin huoltajat", totesi vaimoni, kun uutinen Ipan mainoksistaan saamista sakoista ehti meille asti.

Poissa Hooligan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1987
    • Profiili
Vs: Atte Pentikäinen
« Vastaus #164 : Toukokuu 24, 2008, 07:34:46 »
Mä heitin 22, koska jostain syystä noita kakkosia tulee aina vaan vastaan ja osoitekkin on 2 c 22 ;D