Jep jep... eli sehän nyt jo kaikki tiedetään, että eilinen peli oli kaikinpuolin iso pettymys... mutta näitä sattuu! Aion silti kannattaa Tapparaa edelleen aina ja ikuisesti!!!
On yksi asia, joka jäi eilisessä pelissä oikein kunnolla vaivaamaan ja se oli Tapparan fanikatsomo!!! Itse istuin seurueeni kanssa C1-katsomossa, koska yksi seurueemme vanhahko jäsen ei oikein pidä kauheasta mekkalasta, joten tästä syystä emme voineet mennä itse fanikatsomoon..
mutta laitoimme kuitenkin kaikki merkille, että täpötäydestä fanikatsomosta ei kuulunut pelin aikana juuri pihahdustakaan ja jos joskus jtn kuului, niin se oli hyvin hiljaista ja lyhytkestoista!!
Olipa sitten hienoa yrittää itse huutaa jossain muualla, kun oma ääni ei kyllä yksinään kentälle asti kanna.. Eikös fanikatsomo ole juuri sitä varten, että sieltä muut katsojat saavat tsemppiä kannustamiseen??? Ja eikö kannustaminen olekin juuri sitä varten, että pelaajat saisivat siitä tsemppiä pelaamiseen??? En väitä, että kannustamisella olisi eilinen peli välttämättä voitettu, kyllä peli oli muutenkin eilen todella alhaista tasoa... mutta kannustaminen olisi varmasti tsempannut poikia edes vähän!!! Oikein suututti ja hävetti istua siellä vannoutuneena Tappara-fanina, kun kotihallissa raikaa kovempaa Bluesin fanien kannatukset kun sillä välin kotijoukkueen fanikatsomossa istutaan kuin tatit p****ssa!!! Ymmärrän kyllä, että varmasti otti päähän suosikkijoukkueen surkea pelaaminen.. kyllä minuakin se sapetti ja paljon!! Mutta jos on todellinen fani, niin huuto, tsemppaus ja kannatus ei lopu siihen jos joukkueella sattuu joskus menemään huonosti... nimenomaan silloin pitäisi huutaa ja tsempata entistä enemmän, koska sitähän varten siellä ollaan...!!! Vai mitä!? Itse aiomme torstain peliin ostaa liput fanikatsomoon ja tulla sinne kannustamaan niin lujaa ja innolla kuin ääntä ja energiaa vaan riittää!! Ja sitähän riittää, jos kyseessä on suosikkijoukkueen peli!!! Toivottavasti fanikatsomosta löytyy torstaina vähän pirteämpää ja energisempää porukkaa, ettei tarvitse hävetä silmiä päästään kun Blues-fanit vie voiton 100-0!!!
Ja tästä nyt ei tarvitse kenenkään silloin fanikatsomossa istuneen ihmisen alkaa nyrpeäksi, vaan mitäpä jos vaikka menisi peilin eteen ja jos on tulossa torstain peliin, niin tsemppaisi itseään kannustamaan!!! Kaikkihan me olemme kuitenkin saman asian takia siellä, joten miksei vedettäisi yhtä köyttä ja kannustettaisi TAPPARA VOITTOON!!
Tsemppiä ja voimia huutamiseen kaikille faneille!!!