Niin itse olen saanut hankittua liput kyseiselle keikalla, kuin muillekin haluamilleni keikoille Event clubin kautta. Eli siis lippu on jo "taskussa", kun muut odottavat niiden myyntiin tulemista. Vaimo tilaa yrityksensä kautta yleensä 2-4 lippua ja minä soitan niille kavereilleni jotka ovat kulloisenkin bändin faneja ja kysyn, että kelpaako. Tähän saakka on kelvannut ja yhtään turistia ei ole tullut mukaan, vain faneja.
Onhan yksityishenkilöllä mahdollisuus etuosto-oikeuteen kun maksaa eventsille 50 euron vuosimaksun. Sitten kun pyytää vielä tuttavaa, jolla on erilainen musiikkimaku, mukaan kimppaan niin ei se kallis sijoitus ole. Tuttava ostaa Eltonin keikoille lipun ja sinä Maidenin. Yksi ravinteliilta pois ja panostus on ilmainen.
Trokarilta olen kerran ostanut lipun Maidenin konserttiin ja silloinkin vaihdoin piippuhyllylipun permantoon ja maksoin hymyssä suin 70 erkkiä väliin. Kerran myin Priestin ylimääräisen permantolipun hallin pihalla. Soitin matkaan lähdettyäni radio Cityyn ja sitä kautta myin lippuni yhdelle fanille. Hinta oli se mikä lipussa seisoi. Tyttö tarjosi lipusta hieman enemmän kuin pyysin. Ei tytöltä, jolla on nahkarotsissa Judas Priestin selkälippu, voi pyytää kiskurihintaa.