Tappara on tässä viikon sisään pelannut pari kotipeliä. Ensin Lukkoa, sitten Kärppiä vastaan. Mainitut kolme joukkuetta ovat tällä hetkellä myös runkosarjan kolme parasta joukkuetta. Tappara voitti molemmat pelit. Oma vaatimaton mielipiteeni on, että keskittymisellä ja joukkuepelillä. Mitä kirjoitti Aamulehti?
Lukko-pelin jälkeen saimme lukea vajaan sivun verran siitä, kuinka Tappara on riippuvainen Metsolasta, jonka "paluu" onnistui. Ja spekulointia siitä, kuka tämän voittojen ainoan syyn sitten kumminkin korvaa (Noronen). Kiitos vaan tuosta artikkelista.
Kärppä-pelin jälkeen juttu levisi jo aukeamalle. Siitä korkeintaan neljäsosa liittyi jotenkin Tapparaan. Ekat kolme neljäsosaa jutun alusta kävivät läpi viime kauden mediaihmeen rosteria ja hankintoja. Valmentajakin on kuulemma "tamperelaislähtöinen". Jutun kategoria oli kolumnilta haiskahtava "Tätä mieltä". Kiitos paljon tästäkin.
Kummankin jutun oli kirjoittanut joku Jari Perkiö.
Onhan tästä puhuttu, mutta voisiko niistä otteluistakin kirjoittaa lehteen jotain? Sitä olisi oikeasti ihan mukava aamulla lukea.
Jos jokin toinen tamperelainen joukkue olisi kolmen parhaan joukossa ja voittaisi pelejään, niin verbaalinen onanointi täyttäisi koko lehden etusivulle asti. Niin kuin muistaakseni syksyllä kävikin.
Voi voi tuota journalismia. Mua huvita enää mikään...tai no itse asiassa huvittaa monikin asia, ja pelejäkin taas kiva seurata. Mutta miksi minä vieläkin tilaan sitä lehteä?
Torstaina toisessa erässä oli minulle 33. minuutin kohdalla yksi koko kauden kohokohdista, kun torjunnat siinä erässä ja siihen mennessä olivat: Tappara 13 ja Kärpät yksi. Ja erän ekan maalin tekikin se Tappara. Ei silloin harmittanut yhtään mikään. Olisi se kiva jos noita juttuja kirjoittaisi joku, joka edes jotenkin osaisi arvostaa tämmöisiä tunteita ja kiekkojoukkueen kannattamista.