Kirjoittaja Aihe: MTV3 - kiitos ja näkemiin  (Luettu 11853 kertaa)

Poissa HAL9000

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 156
    • Profiili
MTV3 - kiitos ja näkemiin
« : Tammikuu 24, 2007, 14:10:49 »
MTV3 meni sitten meidän taloudessa virallisesti boikottiin. Ainakin Tulosruutujen osalta. Syynä naurettavuuksiin paisunut Formula-pakkosyöttö.

Pari sanaa Formulasta. Monet tämänkin palstan lukijoista pitävät lajista (Formulasta). Ok, the more power to you, ja toivottavasti pidätte MTV3:n nykylinjasta. Mutta yrittäkää ymmärtää minuakin, joka en osaa arvostaa autossa istumista urheiluna siinä määrin kuin perinteistä hikiurheilua.

Vuoteen 2005(?) asti MTV3 jaksoi pitää kiinni niin SM-liigasta kuin kilpa-autoilusta. Tarjontaa löytyi molemmilta alueilta. Hockey Nightin ilmaislähetykset olivat mukavaa viihdettä. Sitten MTV3 teki (minun mielestäni) mokan ja päästi SM-lätkän menemään kaupalliselle kanavalle ja panosti kaikki pelimerkit Formulaan. Kanavan ilme muuttui hetkessä, Formula olikin maailman tärkein laji. Kun sitten tuli uutinen, että Formula siirtyy myös maksulliselle kanavalle, ehdin huokaista helpotuksesta - pahin oli varmaan ohi.

Kuinka väärässä olinkaan. Tilanne on nyt tuhat kertaa pahempi kuin viime vuonna samaan aikaan. Formula-kausi ei ole edes vielä alkanut, mutta illasta toiseen pääuutinen on aina jotain Kimi sitä blaa blaa tai Kimi tätä blaa blaa. Ei h*lvetti! Muissa lajeissa sentään kilpaillaan tälläkin hetkellä, mutta niistä viis, tärkeämpi uutinen on se kun Kimi kaivaa nenäänsä tai milloin mitäkin. Onkohan tässä jokin kuningasajatus saada lisää ihmisiä kiinnostumaan Formulasta ja ostamaan MTV3:n maksullinen paketti? No, ainakin minulle MTV3 teki päätöksen harvinaisen helpoksi jo silloin kun profiloi Maxin Formula-kanavaksi. Siitäkin säästyneille euroille löytyy parempaa käyttöä, vaikkapa lahjoittaminen hyväntekeväisyyteen.

Ja nyt Formula-tuputus pääkanavallakin kasvoi sellaisiin mittasuhteisiin, että kamelin selkä katkesi. Voi vain kuvitella, millaiseksi meno menee kauden alettua - enpä tosin ole itse ottamassa selvää, koska MTV3:lta ei meillä katsota enää kuin uutisia (ei Tulosruutua) ja ehkä joku hassu leffa tai sarja silloin tällöin. Urheilu-uutiset saa paremmin muista lähteistä.  Harmi, että MTV3-urheilun pääsivulla olleesta (yllättäen Formula-aiheisesta) gallupista - "Kuinka monta osakilpailuvoittoa uskot Kimi Räikkösen saalistavan Ferrarin ratissa F1-kaudella 2007?" - puuttui tuntojani parhaiten kuvaava vaihtoehto: "Ei voisi vähempää kiinnostaa."

Kiitos menneistä vuosista, MTV3 urheilu, ja näkemiin. Kiitos erityisesti Hockey Nightista (R.I.P.). Terkkuja Jutille ja "Anulle".
exit(0);

Poissa Ahteri

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 119
    • Profiili
Vs: MTV3 - kiitos ja näkemiin
« Vastaus #1 : Tammikuu 24, 2007, 16:28:23 »
Ihan noin radikaali en ole, mutta ei muakaan toi vormula vois vähempää kiinnostaa. Näyttäis edes niitä hyviä varikkokissoja. Hokinaitti takasi!
Kyllä se siitä lakkaa helpottamasta.

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: MTV3 - kiitos ja näkemiin
« Vastaus #2 : Tammikuu 24, 2007, 20:45:54 »
Eipä kyllä ole tullut sitä Hockey Nightiäkään ikävä ja F1:siä vielä vähemmän.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa Ansku

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 363
  • Tappara taklaa, viihdyttää ja voittaa
    • Profiili
Vs: MTV3 - kiitos ja näkemiin
« Vastaus #3 : Tammikuu 24, 2007, 21:03:18 »
Kyllä voin myöntää että Formulaa tulee ehkä vähän ikävä. Hockey Nightia ei tuu yhtää, johtuen siitä että meillä on Canali ja musta siä on paljon parempi taso kun mitä mtv3 oli. Canalin sitä studion lässytystä tosin en jaksa kuunnella mutta pelin selostaja paljon paremi kun itse Saukkonen.
"Olen varmaan liigan ainoa pelaaja, joka ehtii maalille ohjaamaan omaa laukaustaan." -Ville Nieminen lämäristään

Rafael

  • Vieras
Vs: MTV3 - kiitos ja näkemiin
« Vastaus #4 : Tammikuu 24, 2007, 21:15:45 »
Kyllähän toi maikkari on kyrsinyt jo pitkän aikaa. Surkeat lähetykset ja ainainen mokailu. Asiaa ei helpota yhtään, että maikkari ei tapaa harrastaa toimittaja-kannan uudistamista yhtään. Kasvot Sasha Ikonen, Antti Haajanen, Mika Saukkonen, Timo Pulkkinen, Oskari Saari, Jari Porttila yms. ovat vaan niin loppuunkuluneita ja ärsyttäviä. Mäkihyppylähetykset ovat vielä siedettävällä tasolla. Kaikki muu hockey nightia ja todella räkäistä futis forumia myöden on ryssitty. Kultainen liiga ja Mika Saukkonen, voi herran jestas. Maukka Myllymäki intohimollansa sentään piti nelosella mielenkiinnon yllä. En katsonut muuten kesällä yhtään kultaisen liigan lähetystä.

Heidi Suomi osaa asiansa. Se on hyvännäköinen ja sillä on hyvä perse. Tissitkin on ihan ok.

Poissa Grainger

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 305
    • Profiili
Vs: MTV3 - kiitos ja näkemiin
« Vastaus #5 : Tammikuu 24, 2007, 21:17:26 »
Canalin sitä studion lässytystä tosin en jaksa kuunnella mutta pelin selostaja paljon paremi kun itse Saukkonen.

Tämähän johtuu vain ja ainoastaan siitä, että olet niin neiti Anskuseni. Ei naiset ymmärrä jääkiekon taktista hienoutta, kunhan ihastelette Konnan kiemuroita.

MTV3 on turha kanava. Sieltä ei ole tullu pitkään aikaan yhtään mitään. Ei yhtään mitään.

Poissa Ansku

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 363
  • Tappara taklaa, viihdyttää ja voittaa
    • Profiili
Vs: MTV3 - kiitos ja näkemiin
« Vastaus #6 : Tammikuu 24, 2007, 21:48:01 »
Canalin sitä studion lässytystä tosin en jaksa kuunnella mutta pelin selostaja paljon paremi kun itse Saukkonen.

Tämähän johtuu vain ja ainoastaan siitä, että olet niin neiti Anskuseni. Ei naiset ymmärrä jääkiekon taktista hienoutta, kunhan ihastelette Konnan kiemuroita.

Jos mä en ymärrä lätkän päälle niin et säkää sen enempää jos oot jonku tepsi valinnu  ;) Ja miks mä en sitä lässytystä jaksa kattella, syy on se että ne toistaa aika paljon joka erätauol itteensä. Mulle riittää se peli ei niitten taktiset piirrokset joka erätauolla. Ehkä oon neiti ja en ymmärrä, sit en ymmärrä  ;D
"Olen varmaan liigan ainoa pelaaja, joka ehtii maalille ohjaamaan omaa laukaustaan." -Ville Nieminen lämäristään

Poissa Annilieh

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 260
    • Profiili
Vs: MTV3 - kiitos ja näkemiin
« Vastaus #7 : Tammikuu 24, 2007, 21:50:21 »
Canalin sitä studion lässytystä tosin en jaksa kuunnella mutta pelin selostaja paljon paremi kun itse Saukkonen.
Tämähän johtuu vain ja ainoastaan siitä, että olet niin neiti Anskuseni. Ei naiset ymmärrä jääkiekon taktista hienoutta, kunhan ihastelette Konnan kiemuroita.

MTV3 on turha kanava. Sieltä ei ole tullu pitkään aikaan yhtään mitään. Ei yhtään mitään.

Tyypillinen miesten väite. Voipi olla etten esimerkiksi minä ymmärräkkään yhtään mitään, mutta pakko oli silti kommentoida  ;D.
MTV3:n urheilutarjonta on aika heikkoa kyllä joo, mutta tulee sieltä sentään Pako.

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 24, 2007, 22:29:21 kirjoittanut Annilieh »

Poissa Romppa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 667
    • Profiili
Vs: MTV3 - kiitos ja näkemiin
« Vastaus #8 : Tammikuu 25, 2007, 00:47:47 »
Nuoriso nahistelee, pussauskoppiinko kaipaatte?

Formulat ei ole mua kiinnostaneet sitten vuoden 1982, paitsi sen pakollisen Monacon-kisan verran. Maikkari kieltämättä yrittää parhaansa estääkseen senkin.
Mäkihypyissä kyrsiinnyin ensimmäiseen kertaan. Toistoa, toistoa, toistoa vaan, kyllä me pojat studiossa osataan.

Itte en mainoskanavilta katso kuin elokuvat, niidenkin sijoittelussa MTV3 vetää pohjat: Lauantai-illan elokuvan välissä Kympin uutiset! Ja kaupallisia tiedotteita ennen ja jälkeen uutisten.

Mää olen nyt haukkunu jo Aamulehden urheilutoimituksen ja television mainoskanavat. Mikä mulle kelpaa, kun digikään ei hätkäytä? Ei ainakaan uutisikkunat ja chatit.

Ranskankielistä kanavaa pidän usein auki. Emmää siitä mitään ymmärrä, mutta sellainen televisiokanavan pitäisi mun mielestäni olla. Uutisia, asiaa ja viihdettä ympäri vuorokauden. Niin ja tissitkin vilahtaa silloin tällöin.
"Kyllä kai Ilveksellä jonkinlaiset huoltajat jo on, mutta ne taitais tarvita toisenlaisetkin huoltajat", totesi vaimoni, kun uutinen Ipan mainoksistaan saamista sakoista ehti meille asti.

Poissa Anikos

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 194
  • Moon oikias
    • Profiili
    • Suomalaiset etunimet
Vs: MTV3 - kiitos ja näkemiin
« Vastaus #9 : Tammikuu 25, 2007, 21:33:07 »
No voi pylly! Mä en yhtään muuten ajatellut nenääni pidemmälle. Aattelin vaan että onpa kiva tänä vuonna katsoa F1:siä kun ei oo "kengäntekijää" remmissä enää. Jaskat! Enhän mä mitään nää kuitenkaan, meille mitään maxeja tuu, 'kele! No, se siitä sitten. Maikkaria katon silti. ELÄKÖÖN REALITY!
Uskotko ufoihin?
Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.

Poissa kimis75

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 286
    • Profiili
Vs: MTV3 - kiitos ja näkemiin
« Vastaus #10 : Tammikuu 26, 2007, 20:51:09 »
Meidän talouteen harkitaan Maxi-korttia. Ensin olin sitä vastaan, mutta kun kuulin, että se maksaa "vain" kympin kuussa, niin aloin harkitsemaan sitä. Sen verran noi formulat kiinnostaa kuitenkin.
On meillä tuo canalikin ja minusta sieltä tulee ihan liikaa futista, en tiedä miksei se jaksa kiinnostaa kuin MM-tasolla, vaikka sitäkin on joskus tullu potkittua muutaman vuosi.(hyvällä menestyksellä tietty) ;)

Tuosta Maikkarin tulosruudusta sen verran, että se kyllä keskittyy ihan liikaa näihin "suuriin lajeihin". Esimerkiksi Ylen urheiluruutu on paaaaljon monipuolisempi urheilun suhteen. Sitä vaan tulee katsottua ihan liian harvoin.

 

Poissa JoLa

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 232
  • Manchester United, Tappara
    • Profiili
Vs: MTV3 - kiitos ja näkemiin
« Vastaus #11 : Tammikuu 26, 2007, 21:49:25 »
Jos Maikkeli viä kurvailis mukana niin sitten voisin ehkä harkitakkin kortin ostoa, mutta nyt ei enää juurikaan kiinnosta. Eiköhän ne Tulosruuduista pyöritä päivästä toiseen mitä kaikkea kisassa on tapahtunu.. Kimi sitä, Kimi tätä, plaa plaa plaa... Veikkaampa kuitenkin että teksti tv:llä ei tänä vuonna ole niin usein kisan jälkeen otsikkoa: "Alonso/tai joku muu voitti, Räikkönen keskeytti". On se Ferrari sen verran luotettavampi auto kuin McLaren. Ainakin luulisin näin.

Poissa Manse-Fani

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1131
  • "Te voitte lähtee."
    • Profiili
Vs: MTV3 - kiitos ja näkemiin
« Vastaus #12 : Helmikuu 04, 2007, 13:10:23 »
Jos MTV3 pistää oksennusreaktion käyntiin, niin muistakaahan katsoa tänään 14.30 neloselta viikkomakasiini, jossa esittelyssä siis Kontiola.

http://www.tappara.fi/uutiset/070202.html

Poissa Mac

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 540
  • Tappara
    • Profiili
Vs: MTV3 - kiitos ja näkemiin
« Vastaus #13 : Helmikuu 04, 2007, 13:28:26 »
Formulaa olis kyllä mielenkiintoista nähdä, sillä ensi kausi voi olla ennätystasainen, Räikkönen Ferrarilla ja Kovalainen Renaultilla, ja muuta mielenkiintoista.

Itse en laita MTV3:sta boikottiin sentään, mutta nykyään mä katon paljon mieluummin Urheiluruudun tai Nelosen IS Urheilu-uutiset kuin Tulosruudun. Minuakin ärsyttää niin maan penteleesti, kun Tulosruudussa ja teksti-tv:llä on monien sivujen / minuuttien jutut alppihiihdosta, rallista ja formuloista (MTV3:lla näytettäviä lajeja), että voi huh huh. Ja sitten lätkä viedään mahdollisimman vähällä huomiolla pois, jääkiekko on kuitenkin Suomen ykköslaji. MTV3:lla ei ole enää muutenkaan muuta kuin pari ohjelmaa, jonka takia sitä sietää katsoa. MTV3 Maxia tai jotain semmosta mä en tuu todellakaan hankkimaan ainakaan vähään aikaan. Canal+ on ja jääkiekko-ohjelmat on parantuneet (en huomannut kovin suurta eroa ennen kuin näin MTV3:lta HPK:n näitä jotain Spengler Cupin vai mitä ne on otteluita, Jutila ja Saukkonen  ;D ;D :D), tärkeimmät jalkapallot näkyy (ja Veikkausliigakin näkyy muilla kanavilla), että ei jonkun formulan takia mun mielestä kannata ottaa Maxia. Elokuvia ja sarjoja (parempia sellaisia) tulee Canal+:lla ja Nelosellakin mun mielestä.

Poissa Mac

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 540
  • Tappara
    • Profiili
Vs: MTV3 - kiitos ja näkemiin
« Vastaus #14 : Helmikuu 04, 2007, 13:33:14 »
Kyllähän toi maikkari on kyrsinyt jo pitkän aikaa. Surkeat lähetykset ja ainainen mokailu. Asiaa ei helpota yhtään, että maikkari ei tapaa harrastaa toimittaja-kannan uudistamista yhtään. Kasvot Sasha Ikonen, Antti Haajanen, Mika Saukkonen, Timo Pulkkinen, Oskari Saari, Jari Porttila yms. ovat vaan niin loppuunkuluneita ja ärsyttäviä. Mäkihyppylähetykset ovat vielä siedettävällä tasolla. Kaikki muu hockey nightia ja todella räkäistä futis forumia myöden on ryssitty. Kultainen liiga ja Mika Saukkonen, voi herran jestas. Maukka Myllymäki intohimollansa sentään piti nelosella mielenkiinnon yllä. En katsonut muuten kesällä yhtään kultaisen liigan lähetystä.

Heidi Suomi osaa asiansa. Se on hyvännäköinen ja sillä on hyvä perse. Tissitkin on ihan ok.

Lisäys: luin tän vasta itse kirjoittamani jutun jälkeen. Ihan täyttä asiaa koko teksti ja aivan samaa mieltä, PAITSI tuosta mäkihypystä. Mua ärsyttää ainakin se selostaja, eikä Suomen päinvittuamenevän kauden takia mäkihyppyä jaksa katsella.