Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

KooKoo - Tappara 4.12.2015 (Pe)

<< < (2/8) > >>

juujuujep:
Dixon neloseen, ei siinä mitään muuta kun sieltä on vaikee antaa minkäänlaisia näyttöjä hyökkäyssuuntaan Elmerin ollessa laidalla. Nelonenkin vois olla vaara ylöspäin pienellä muutoksella. Rauhalan kehitykseen olis halunnu uskoa, mutta ei niitä askeleita vaan tullu eteenpäin.
Neloseen laituri ja eri ykköspakkipari niinloppu on Tapolasta kiinni.

cunkku:
Hmm, pakko mennä paikanpäälle katsomaan mikä tilanne on. Nyt näyttää paperilla ihan kohtuulliselta mutta toinen nelosen laitureista ei ole näyttänyt mitään mikä puoltaisi paikkaa kokoonpanossa, enkä puhu nyt horoskoopista.

Tanus uudelleen näytille sanon mä vaikka muut saattavat olla erimieltä.

tomppa94:
Mun mielestä Rauhala on kehittynyt viime kaudesta paljonkin mut sentteri hierarkiassa nyt menee kuin kuuluukin.

Virveliä kainaloon:
Sen mä vaan sanon, että Malinen näytti ihan loistavalta, ja juuri siltä, että menee hukkaan noilla laitureilla, kun pelasi Kaksosen ja Karjalaisen kanssa. Jotain sen suuntaista olisi kiva nähdä Dixonilta tuossa ketjussa.

peterra:
Niille, jotka kommentoivat, että Dixonin on vaikea antaa näyttöjä hyökkäyspäähän tuossa roolissa, siitä olen samaa mieltä, mutta toisaalta Dixon on saanut pelata lähes jokaisessa mahdollisessa kokoonpanossa Tapparassa ja lähes jokaisen mahdollisen ylemmän ketjun nykyisen laiturin kanssa ja silloinkaan ei ole tullut tulosta hyökkäyspäähän.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta