Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

KooKoo - Tappara 4.12.2015 (Pe)

<< < (8/8)

ozzi:

--- Lainaus käyttäjältä: Slobo - Joulukuu 04, 2015, 22:31:54 ---
--- Lainaus käyttäjältä: ozzi - Joulukuu 04, 2015, 22:02:55 ---Valmistautuminen taisi mennä pieleen. Sairastupa tyhjä, levätty on ja vastassa Liigan häntäpään jengi ja tulos on tuo.

Karhunen, Laine ja sanomattakin Kuusela olivat loistavia. Ilomäki oli myös hyvä.

Minua huolestuttaa kakkosylivoima, tuntuu aina jotenki antikliimaksilta hyvän ykkösen pyörityksen jälkeen. Pyörii pyörii mutta se viimenen oivallus puuttuu.

Pelolla odotan huomista mutta toivotaan parasta!

--- Lainaus päättyy ---



kakkosylivoima ENSIMMÄISTÄ kertaa yhdessä ja oot huolissa , ei jumal....  molemmat yvt +- 0 ja kakkonen saa sut huolestuun !

--- Lainaus päättyy ---

En siis tarkoittanut juuri tänään vaan ylipäänsä peleissä. Tosin onhan noita kokoonpanoja kyllä veivattu eestaas, ehkä oli vähän hutera kommentti.

Niakku:

--- Lainaus käyttäjältä: cace6969 - Joulukuu 05, 2015, 03:01:01 ---En edes jaksa lukea aiempia viestejä ja olen tyytyväinen 2 pisteeseen, mutta jos aliarvio nyky KooKoon, niin on aika pihalla koko lajista. Joo on sarjanousija, mutta ei lähelläkään Liigan huonoin porukka.

--- Lainaus päättyy ---
Tus ny ihan itte kertoo montako noista KooKoon pelaajista mahtuis Tapparaa pelaan ja kenen paikoille?
Ei ny viittitä ihan pehmeitä kiriotella ,vai?

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: Niakku - Joulukuu 05, 2015, 22:00:57 ---
--- Lainaus käyttäjältä: cace6969 - Joulukuu 05, 2015, 03:01:01 ---En edes jaksa lukea aiempia viestejä ja olen tyytyväinen 2 pisteeseen, mutta jos aliarvio nyky KooKoon, niin on aika pihalla koko lajista. Joo on sarjanousija, mutta ei lähelläkään Liigan huonoin porukka.

--- Lainaus päättyy ---
Tus ny ihan itte kertoo montako noista KooKoon pelaajista mahtuis Tapparaa pelaan ja kenen paikoille?
Ei ny viittitä ihan pehmeitä kiriotella ,vai?

--- Lainaus päättyy ---

Pelaajamateriaali ei ole Tapparan veroinen. Mutta, KooKoo on aivan helvatin laadukkaasti valmennettu jengi. Hyvin toimivalla pelitavalla ja hyvällä pelin rakenteella niitä voittoja ovat napsineet "isoistakin". Vaikka syksyllä näytti ettei Mattila näe tälläkään kertaa edes kauden alkua niin pakko myöntää, että hienoa duunia ovat Kouvolassa tehneet.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta