Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Lainaus käyttäjältä: Axe Boobs - Lokakuu 13, 2015, 18:49:54Lainaus käyttäjältä: gatecrasher - Lokakuu 13, 2015, 18:48:27Noronen "sukeltaa", ei ylivoimaa meille.Olihan se teatraalista, vaikka rike oli ilmiselvä.No teatraalista ja teatraalista, totta helvetissä siinä lentää selälleen jos noin puskista pyyhkäistään jalat alta. Eikä edes jäänyt mielestäni makoilemaan ylimääräistä, ei tuosta nyt ihan sekunnin tuhannesosassa kukaan nouse, varsinkin kun tuossa tietää että jäähy on pakko tulla.
Lainaus käyttäjältä: gatecrasher - Lokakuu 13, 2015, 18:48:27Noronen "sukeltaa", ei ylivoimaa meille.Olihan se teatraalista, vaikka rike oli ilmiselvä.
Noronen "sukeltaa", ei ylivoimaa meille.
Menkää joku vetää tuomareilta toinen jalka pois yhtäkkiä ja pitäs pysyy pystysä, vai?? HÄ???
Onko jääkiekon ammattilaisliigoissa ikinä pelannut mustalaista? Tällänen kysymys mulle esitettiin penamuurin nähdessä
Muuten vaan heitti mailansa hevon kuuseen kaatuessaan ja jäi makoilemaan X-asennossa? Olkaa mitä mieltä haluatte, mutta minusta rikkeen korostamista oli mukana tarpeettoman paljon. Ja edelleen korostan: Ahlgrenin boksi oli itsestäänselvyys.
Lainaus käyttäjältä: Kalumummo - Lokakuu 13, 2015, 18:58:08Onko jääkiekon ammattilaisliigoissa ikinä pelannut mustalaista? Tällänen kysymys mulle esitettiin penamuurin nähdessäJa nyt ei saa laskea mukaan mitään Romanian liigaa. Non kaikki manneja
Lainaus käyttäjältä: Kalumummo - Lokakuu 13, 2015, 18:58:08Onko jääkiekon ammattilaisliigoissa ikinä pelannut mustalaista? Tällänen kysymys mulle esitettiin penamuurin nähdessäMatti Lamberg?