-Naapuriseurasta- mitä pervoo tyydytystä sä saat käydä kirjoittelemassa Tapparan fanisivuille. Ehdotankin, että palstan sääntöihin tulisi tulla kohta jossa käyttäjän paljastuessa Ilveksen kannattajaksi poistettaisiin kirjoitusoikeudet pysyvästi.
Mua ainakin risoo meidän foorumilla lukea Ilvesläistä propagandaa.
Pistänkin oman jäsenyyteni tänne harkintaan, mikäli ja sikäli sinä saat täällä jatkaa tätä omaa Ilveshenkistä puuhasteluasi.
Nähdäkseni Ilvesfoorumilla oli nimenomaan ylläpidon toiveissa jossakin vaiheessa, että kaikki tapparalaiset poistetaan / tapparaa symppaavat poistetaan ilvesfoorumilta.
Minä tosin itse ihan pidän Naapurista ja Naapuriseurasta. He puhuvat ihan asiallisia 95% ajasta ja eivät nyt suoranaisesti provoakaan täällä.
Itsellä on sellainen tilanne, että oma pikkuveli esimerkiksi jostain kummallisesta syystä kannattaa Ilvestä ja näin perherauhan nimissä ollaan yleensä jätetty ns. negatiivinen ja sulkeva kannattaminen kokonaan pois.
Itse tulen kannustamaan Tapparaa ainoastaan positiivisella tavalla - nyt ja jatkossa. Tapparan kannattaminen ei minulle tarkoita sitä, että voiton hetkellä mennään ilkkumaan ja häviön hetkellä jäädään huutelemaan perään. Onnitellaan voittajaa, mennään eteenpäin ja keskustellaan asiallisesti.
Miksi kannattamisen pitää olla niin sulkevaa? En puhu nyt pelkästään meistä tai ipalaisista, mutta itse en oikeasti jaksa mitään veriviholliskuvaa maalailla, kun saman kaupungin porukoita kuitenkin ollaan. Kaukalossa mennään täysilä ja kannatetaan omaa joukkuetta viimeiseen asti positiivisella tavalla, mutta kaukalon ulkopuolella keskinäisen kilpailun toisella puolella on rehellinen kilpailu ja toisen paremmuuden tunnustaminen, silloin kun se on tarpeellista.
En ymmärrä, miksi meidän täällä pitäisi rajoittaa keskustelua yhtään mitenkään. Ilvesläiset voivat minun puolestani tulla tänne kertomaan omia näkemyksiään, jos itse kokevat sen viisaaksi ja tarpeelliseksi, vaikka uskoakseni meidän teemat eivät välttämättä ole ipalaisten mieleen ja heidän kannaltaan kovin kiinnostavia, ihan kuin ilvesfoorumi ei ole meillekään kovin kiinnostava. Yhtä kaikki mielestäni sulkeva kannattaminen voitaisiin jo viimein lyödä unholaan ja antaa fanittamisen olla kaikissa olomuodoissa läsnä. Keskinäiset kilpailu kuuluu asiaan, mutta rajansa kaikella. Respect.