Itse taas olen ollut oikein tyytyväinen Karhusen työskentelyyn. Pelaa rauhallisesti puolustuksen takana eikä turhaan koohota. Mun mielestä vapailta markkinoilta aivan loistava korvaaja Metsolalle.
Ja juu, ei Karhusesta Metsolaa yhdessä yössä tule, ei todellakaan, mutta voittava maalivahti hän jo on. Täytyy hyväksyä, että toinen ukko on nyt maalilla ja sen kanssa on fanien elettävä ja annettava tuki Karhuselle.
Muistutan vielä varmuuden vuoksi, että viime vuonna Metsola imuroi ensimmäisessÄ CHL-pelissä kaksi maalia täysin omaa piikkiinsä. Todellinen testi on vasta edessä, mutta onhan nyt aivan kohtuutonta ketään maalivahtia vertailla syksyllä kevään Juha Metsolaan.
Täytyy myös muistaa, että kyllähän Metsola niin paljon negaa sai tältä yhteisöltä viimeisen kolmen vuoden aikana niskaan, että on faneille aivan oikein, että Metsolan arvo myönnetään odotetusti vasta sitten, kun mies pelaa muualla.
Käykääpäs katsomassa muuten Juha Metsolan omaa ketjua, monta sangollista skeidaa fanit on kaatanut hänen niskaansa vuosien kuluessa. Toivottavasti Karhunen tietää millaiseen ympäristöön hän tulee, Tampereella ei paljoa maalivahteja arvosteta