Kirjoittaja Aihe: Viininmaistelu out...  (Luettu 3633 kertaa)

Poissa art

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 148
  • Local Moderator
    • Profiili
Viininmaistelu out...
« : Joulukuu 20, 2006, 14:12:32 »
...tuhnunhaistelu in.

Kyllä, jenkeissä on kulovalkean tavalla levinnyt toisten pierujen haistelu. Kukapa meistä ei olisi joskus nauttinut omista tuoksuistaan salaa peiton alla, mutta kanssaihmisten tuhnujen haistelu nauttimismielessä on fressillä tavalla uutta. Viinimaistelu olikin jotenkin turhan elitististä ja kallista touhua.

Homma toimii seuraavasti: Kutsut kylään kavereita, sukulaisia tai vastaavia. Varaat jokaiselle oman kurkkupurkin. Ja sitten ei muuta hajut purkkiin ja purkki kiinni. Jos on taipumusta kovaan vatsaan, kannattaa syödä kaikkea mahdollista sekaisin pari edeltävää päivää.

Tämän jälkeen purkkien annetaan kotvasen aikaa aromisoitua ja tasaantua. Huom. hajut säilyvät purkeissa tunnistettavina kuitenkin korkeintaan vain muutaman tunnin. Sen jälkeen kaikki kokoontuvat ympyrään ja purkkeja aletaan avata yksi kerrallaan randomina. Jokainen haistaa yhden purkin aromit ja yrittää arvata, mitä purkkiin pieraissut on viime aikoina syönyt.

Normi ihminen voi kuulemma pienen harjaantumisen jälkeen pystyä erittelemään jopa parikymmentä ruoka- tai juomalajiketta. Itse olen haistanut yhdestä purkista enimmillään viisi einestä. Kaveri oli syönyt maksalaatikkoa, mäcin hampurilaisen, kokista, suklaata ja burana kuussatasta.

Pidemmälle menevä versio purkkihaistalusta on tietenkin au naturel. Kaikki riisutuvat ja etsivät parit. Sen jälkeen parit asetuttuvat 69-asentoon ja alkavat pieremään. Tässä vaihtoehdossa hajut tulevat tietenkin paljon voimakkaampina esiin. Aloittelijoiden kannattaa varoa oksentamisrefleksiä, mutta se menee kuulemma aika nopeasti ohitse. Tämän kokemuksen jälkeen kukaan seurueesta ei vierasta ketään, vaan kaikilla on hyvä ja turvallinen olo.

Tuhnunhaistelu on hyvä vaihtoehto kulutus- ja kuusijuhlille ja niille, jotka etsivät aidompia ja orgaanisempia elämyksiä. Tunhunhaistelu ehkäisee vieraantumista yhteiskunnasta, ihmisistä ja luonnosta. Suosittelen lämpimästi.

Pannaanpa haisemaan! 
- Without us...the emblem is only iron...orange just juice...Nemo nothing but a name -
- Me olemme graniittia, maasälpää, gneissiä...rautajuova moreenissa Salpausselkien -
- 40-luvulla kuulemani TBK-fanin kommentti: "Härre gud, hur älskar jag den här föreningen." -

Poissa klage

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 272
  • Hellsinki Rock City!
    • Profiili
    • Tappara Fanclub Helsinki
Vs: Viininmaistelu out...
« Vastaus #1 : Joulukuu 20, 2006, 21:37:41 »
Voi olla että mä olen hiukan rajoittunut, mutta sut pitäs sulkea johonkin pimeään kellariin. Hyvin pitkäksi ajaksi.
Roskasakki - Vuodesta 2008

Patu

  • Vieras
Vs: Viininmaistelu out...
« Vastaus #2 : Joulukuu 20, 2006, 22:08:00 »
Nyt jos koskaan olisi ketjun avaajan aika ruveta käyttämään nimimerkkiä fart.

Nikkilä#50

  • Vieras
Vs: Viininmaistelu out...
« Vastaus #3 : Joulukuu 20, 2006, 23:00:53 »
Turun satamassa on laiva nimeltään Fart. Turistinähtävyys.

Poissa lupu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 204
    • Profiili
Vs: Viininmaistelu out...
« Vastaus #4 : Joulukuu 21, 2006, 18:44:05 »
Voi olla että mä olen hiukan rajoittunut, mutta sut pitäs sulkea johonkin pimeään kellariin. Hyvin pitkäksi ajaksi.
Hyvä idea. Ovi avattaisiin vaikkapa kahden vuoden jälkeen ja tuhnustelijat päästettäisiin nuuhkimaan aromirikasta ilmaa.

demonmixu

  • Vieras
Vs: Viininmaistelu out...
« Vastaus #5 : Tammikuu 11, 2007, 01:58:57 »
Et taida ihan täysin terve kyllä olla, ei nyt millään pahalla, mut aika sairaalta kuulostaa. Mielummin sitä viiniä lipittelen kun tuollaista tekisin.

Poissa JoKaGO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1775
    • Profiili
Vs: Viininmaistelu out...
« Vastaus #6 : Tammikuu 11, 2007, 08:59:26 »

Voi pieru noita jenkkejä! Tuhnunhaistelua...

Ketjun vastaukset kääntyivät jotenkin artia vastaan, vaikka hän ainoastaan toi kuulemansa/lukemansa touhun tiedoksi. Älkää nyt hyvät ystävät viestintuojaa ampuko!

Vaikka oltais me kai pärjätty ilman tätäkin tietoa... Itse harrastan viinin ja oluen lipittelyä, joskus kossun tissuttelua ja jopa konjakin maistelua. Viski ja gin aiheuttavat mulle päänsärkyä, siis jo pienissä määrissä nautittunakin.