Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
No eihän J.Jalonen mitään kasvoja meillä menettäisi mutta liiga taitaa olla nähty herralta vaikka mulle kyllä kelpaisi. Meillä on tasokas joukkue mutta se kaipaa nyt kunnon käskijää.
En ole mikään Suikkas-fani, mutta mielestäni hän voisi olla kokeilemisen arvoinen. Turhan kauan ollaan menty lähes täysin pelikirjan ehdoilla ja tapettu pelistä tunne. Tuollainen "vanhanajan lätkäjätkä" voi olla se tarvittava palanen, joka vapauttaa pelaajia.
Lainaus käyttäjältä: Ekku#73# - Joulukuu 04, 2014, 21:09:56No eihän J.Jalonen mitään kasvoja meillä menettäisi mutta liiga taitaa olla nähty herralta vaikka mulle kyllä kelpaisi. Meillä on tasokas joukkue mutta se kaipaa nyt kunnon käskijää.Meinasin, että jos kävisikin niin, että ei saisi joukkuetta nousuun niin saako enää ykköskorin tarjouksia khl:stä. Toivon itsekin, että jalonen saataisiin tottakai.
Missäs Heikkilän Kari menee?
Lainaus käyttäjältä: LAPA - Joulukuu 04, 2014, 21:26:45Missäs Heikkilän Kari menee?Vero pakolaisena asuu turkissa tällä hetkellä.. Eli tuskin tulee mutta olisi hyvä haku..
Lainaus käyttäjältä: #51 - Joulukuu 04, 2014, 21:25:29En ole mikään Suikkas-fani, mutta mielestäni hän voisi olla kokeilemisen arvoinen. Turhan kauan ollaan menty lähes täysin pelikirjan ehdoilla ja tapettu pelistä tunne. Tuollainen "vanhanajan lätkäjätkä" voi olla se tarvittava palanen, joka vapauttaa pelaajia.No ei tässä tilanteessa Suikkasellakaan kyllä varmaan mitään hävittäis. Ehkä tulis jopa parannusta, jos ei muuten niin ainakin lehdistötilaisuudet olis viihdyttävämpiä.
Vähän päätin, että jätän ne kuulemani nimet sanomatta, mut nyt vi***aa niin paljon, et olkoot...Totuuspohjaa en takaa piiruakaan, vaikka ei oo taksikopilta kuultuja.Jalonen ja Heikkilä...
Vähän päätin, että jätän ne kuulemani nimet sanomatta, mut nyt vi***aa niin paljon, et olkoot...Totuuspohjaa en takaa piiruakaan, vaikka ei oo taksikopilta kuultuja.Jalonen ja Heikkilä...[/quotePakko kysyä tähän lähdettä..Itse kuulin näitä nimiä Tapparan huollossa vaikuttavilta miehiltä, mutta oli enemmän spekulointia kuin huhuja tai tietoo.