Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Mitä me tehdään Antti Miettisellä?
Entäs Riku Hahl Dixonin tilalle?
Lainaus käyttäjältä: WarAxe89 - Joulukuu 06, 2015, 16:05:25Entäs Riku Hahl Dixonin tilalle?mun mielestä ei kannatta huonompaa ja erittäin loukkaantumisherkkää pelaajaa hommata dixonin tilalle..
Todella vahvasti. KooKoo on nyt sijalla 12. Minun tietääkseni siltä sijalta ei pleijareita pelata, vai olenko ihan kujalla?
Lainaus käyttäjältä: Messi - Joulukuu 06, 2015, 19:29:55Todella vahvasti. KooKoo on nyt sijalla 12. Minun tietääkseni siltä sijalta ei pleijareita pelata, vai olenko ihan kujalla?Jos luulet että joukkue, joka on 3p päässä playoffpaikasta , alkaa myydä pelaajiaan siirtorajalla (kun yli 10 peliä runkosarjaa jäljellä) niin KYLLÄ, sinä olet ihan kujalla.
Lainaus käyttäjältä: tappawafanfoeva - Joulukuu 06, 2015, 19:38:15Lainaus käyttäjältä: Messi - Joulukuu 06, 2015, 19:29:55Todella vahvasti. KooKoo on nyt sijalla 12. Minun tietääkseni siltä sijalta ei pleijareita pelata, vai olenko ihan kujalla?Jos luulet että joukkue, joka on 3p päässä playoffpaikasta , alkaa myydä pelaajiaan siirtorajalla (kun yli 10 peliä runkosarjaa jäljellä) niin KYLLÄ, sinä olet ihan kujalla.Jos luulet(tosin sinä et ole niin väittänyt), että sijalla 12 oleva joukkue on ollut vahva, niin olet pahasti kujalla sinäkin. Onko mitään merkkejä siitä olemassa, että KooKoo nousisi pleijareihin? Pelejä tosiaankin on vielä puolet jäljellä. Minun veikkaukseni on, että KooKoo ei tule pleijareihin pääsemään.Edit. Neljä viimeistä peliä ja neljä tappiota.