Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Ykkössentteri isolla Y:llä olisi kiva yllätys ( Ikävä kyllä Dixon ei tällä hetkellä riitä tai ei siis ole riittänyt vähään aikaan)
Meillä on ykkössentteri. Se vaatii vaan sen, että Järvinen ja Savinainen vaihtavat paikkaa. Lajusesta tulee näin ykkönen.
Haaveketjuun saa kai haaveilla.(vaikka täystyrmäykset tulee joka suunnalta)Pihlströmin tryout päätty..siitä vauhtia ja taklauksia.Tiedän on kallis eikä tee maaleja...
Lainaus käyttäjältä: Messi - Syyskuu 26, 2015, 08:26:40Meillä on ykkössentteri. Se vaatii vaan sen, että Järvinen ja Savinainen vaihtavat paikkaa. Lajusesta tulee näin ykkönen. Kertokaas Lajusen hehkuttajat, että mitä hän tekee nyt ollakseen ykkössentteri? Mun mielestä hidas mutta kankee..
Lainaus käyttäjältä: ollikujanen - Syyskuu 26, 2015, 08:11:07Ykkössentteri isolla Y:llä olisi kiva yllätys ( Ikävä kyllä Dixon ei tällä hetkellä riitä tai ei siis ole riittänyt vähään aikaan)Just olin kirjoittelemassa, että jokasyksyisen haaveen ykkössentteristä. En tiedä mitä Dixielle on tapahtunut.
Mä haaveilisin isokokoista, kohtuullisen liikkeen omaavaa pelaajaa esimerkiksi Karjalaisen tai kaksosen tilalle ja pakkia, joka oikeasti osaa avata nopeasti ja laittaa peliä liikkeelle.
Blues aloittaa vissii nyt jo tyhjennys myynnin.. Olisko hirsosta meille ykkös sentteriks?