Kirjoittaja Aihe: Tapolalle het kenkää!  (Luettu 186772 kertaa)

Poissa cace6969

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 633
    • Profiili
Vs: Tapolalle het kenkää!
« Vastaus #540 : Joulukuu 05, 2014, 22:43:59 »
Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu epäonnistumisien hetkellä löytää yksi syyllinen jonka niskaan kaataa kaikki paska.
Tällä kertaa se on Jussi Tapola. Osa jopa tuntuu nauttivan siitä että saa nyt oikein kunnolla mässäillä Tapolan kustannuksella. Itse väitän että tämä tilanne on monien asioiden summa. Tapola tietysti yksi syyllinen, mutta ei ainoa.

Poissa Betonileuka

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1160
    • Profiili
Vs: Tapolalle het kenkää!
« Vastaus #541 : Joulukuu 05, 2014, 22:48:50 »
Älkää nyt ehdotelkokaan mitään Ojasia, Juujärviä tai Pikkaraisia. Nyt tarvitaan tekijämies. Jos sitä ei hommata, niin pahoin pelkään, että tämä kausi menee plörinäksi. Olisin niin mielelläni väärässä, mutta minun mielestäni nyt pitää tehdä kipeitä ratkaisuja, kenties vähän taloudenkin kustannuksella. Tätä kautta ei tällä rosterilla vain ole varaa menettää. Minun mielipiteelläni ei tietenkään mitään merkitystä ole, mutta oma toivelistani vapaana olevista on seuraava (realismi jätetty pois):

Kivi
.
.
.
Heikkilä (mitä tekee tällä hetkellä muuten?)
Selin
J. Jalonen
Aravirta
Suikkanen

Eipä tässäkään viestissä juuri asiasisältöä ole, mutta kun sydän itkee verta, niin tulee tällaistakin tänne suollettua.

Hitto kun täällä on sivukaupalla jo spekuloitu miksi osa näistä nimistä ei yksinkertaisesti ole saatavilla. Joskus voisi lukea vähän enemmänkin viestihistoriaa kuin vain edellisen viestin.

Heitän oma jokerikorttini peliin: Teppo Numminen ja Juujärvi kakkoseksi. M. Ojanen voi jatkaa tiimissä. UNELMA!

Poissa terottaja

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 84
    • Profiili
Vs: Tapolalle het kenkää!
« Vastaus #542 : Joulukuu 05, 2014, 22:49:05 »
Joo, hieno idea...Tapola Rautakouran apumieheksi, hahhah...tulos ehkä siellä, nyt tämä oli tässä täällä Tapparassa, kiitos!!! En halua itse nähdä kumpaakaan enään tässä organisaatiossa

Poissa iceman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1400
    • Profiili
Vs: Tapolalle het kenkää!
« Vastaus #543 : Joulukuu 05, 2014, 22:57:51 »
TPS-fanien kirjoitusten mukaan TPS jo yritti kaikkia seuraavia: Kivi, Selin ja J.Jalonen. Heikkilä ei myöskään ole käytettävissä verotussyistä.

Jäljelle jää Jarno Pikkarainen, joka on loistava vaihtoehto. Voittava valmentaja, joka tietää, mitä tekee.

Suikkanenhan olisi nyt vapaana  :)

Pikkarainen ja Suikkanen olisivat vähän vakavampia, kuin mukavampia valkkuja...

Pikkaraisen kohun° jälkeen ei siksi varmaan olisi kalleimmasta päästä (olisiko nyt kipinää ja se kohu "jäähtynyt"...). Suikkasella ollut aika isot tulot verotiedoissa ja ei varmaan halvalla lähde... Saa nähdä myös mitä Iltalööpin Juujärvi-huhu tarkoittaa?

Iso kysymysmerkki on, että kynnetäänkö kivinen pelto kaikesta huolimatta Tapolalla loppuun asti? Muut vaihtoehdot ovat tynkäkauden projektivalmentajan hommaaminen tai sitten satsataan jo myös tuleviin kausiin tekemällä samalla pidempi soppari jonkun jo meriittejä omaavan valmentajan kanssa?

°Pikkarainen löi omaa pelaajaa:
http://yle.fi/uutiset/ex-valmentaja_pikkarainen_erottamiseni_oli_ainoa_vaihtoehto/6971214

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 05, 2014, 23:00:05 kirjoittanut iceman »

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Tapolalle het kenkää!
« Vastaus #544 : Joulukuu 05, 2014, 22:58:57 »
Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu epäonnistumisien hetkellä löytää yksi syyllinen jonka niskaan kaataa kaikki paska.
Tällä kertaa se on Jussi Tapola. Osa jopa tuntuu nauttivan siitä että saa nyt oikein kunnolla mässäillä Tapolan kustannuksella. Itse väitän että tämä tilanne on monien asioiden summa. Tapola tietysti yksi syyllinen, mutta ei ainoa.
Kyllä tässä iso merkitys on sillä, että pelaajille myytiin pitkä JukkaR-yhteisprojekti joka nyt parin kauden jälkeen piti vihdoin tuoda kultaa ja sitten äijä itse jättää joukkueen. Vaikuttaa varmasti. Otettiin liian nopeasti liian kokematon valmentaja liian kovaan paikkaan.

Poissa 67

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1197
    • Profiili
Vs: Tapolalle het kenkää!
« Vastaus #545 : Joulukuu 05, 2014, 22:59:12 »
Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu epäonnistumisien hetkellä löytää yksi syyllinen jonka niskaan kaataa kaikki paska.
Tällä kertaa se on Jussi Tapola. Osa jopa tuntuu nauttivan siitä että saa nyt oikein kunnolla mässäillä Tapolan kustannuksella. Itse väitän että tämä tilanne on monien asioiden summa. Tapola tietysti yksi syyllinen, mutta ei ainoa.
Kyllä mä näkisin, että tässä tilanteessa suurin epäonnistuja on Tapola. Viiksi ja hallitus siinä perässä, kun eivät tee mitään asian eteen, viälä.

Poissa Juudas

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 42
    • Profiili
Vs: Tapolalle het kenkää!
« Vastaus #546 : Joulukuu 05, 2014, 23:01:57 »
Rautakorpi & Tappara suhde alkaa olla kestämätön. Miten voi olla, että kukaan muu ei saa tätä seuraa raiteilleen? Jos vaihtoehdot ovat tasoa Juujärvi-Pikkarainen, niin pitäkää tunkkinne. Tämä kausi on taputeltu.

Poissa Mac

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 540
  • Tappara
    • Profiili
Vs: Tapolalle het kenkää!
« Vastaus #547 : Joulukuu 05, 2014, 23:07:29 »
Hitto kun täällä on sivukaupalla jo spekuloitu miksi osa näistä nimistä ei yksinkertaisesti ole saatavilla.

Kyllä luettu on. Huomasit varmaan tuon lisäykseni realismista. Epätoivo on niin suuri, että sitä vain kirjottelee jotain ja toivoo jotain tapahtuvan. Ymmärrän kyllä tuon verotusasian. Ei noita KHL:ssä tällä kaudella valmentaneita varmaan mitään saumaa ole saadakaan, mutta toivossa on hyvä elää. Mahdetaanko noista verotuskuivoista kuitenkaan tietää täällä koko totuutta?

Poissa petu75

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 86
    • Profiili
Vs: Tapolalle het kenkää!
« Vastaus #548 : Joulukuu 05, 2014, 23:24:45 »
Joo kyl nää puhutut KHL valmentajat ovat varmaan ulkona keskusteluista juur verotussyistä.

Suikkasesta ainakin tiedotettiin kauden alussa (US)? et olis kallein liigavalmentaja, jos näin niin tuskin tulee vaikka TPS tulis vastaan palkanmaksussa..

Juujärvi voitti joo Mestiksen kultaa KooKoossa, mutta olen kuullut aika luotettavista lähteistä et auktoriteetti ongelma oli vanhempien pelaajien kans kova varsinkin sillä KK:n ensimmäisellä kaudella. Muuten vois olla hyvä haku ja edullinen, mut ei tähän tilanteeseen.

Pikkaraisesta ei ole muuta tietoo, kun kovimmat näytöt näihin muihin noviiseihin. Miinuksena tietysti se rähinä vuosi sitten, mut eiköhän ole ottanut opikseen.

Hannu Jortikka on U20 valmentaja ja todennäköisesti ei mahdollista valmentamista liigassa. Vois olla hyvä ratkaisu Tapparan tän hetken tilanteeseen, koska auktoriteettiä tältä herralta ei puutu.

Valitse ny näistä si :) Pikkarainen > Juujärvi, Jortikka > Suikkanen
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 05, 2014, 23:27:57 kirjoittanut petu75 »

Poissa Virveliä kainaloon

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 773
    • Profiili
Vs: Tapolalle het kenkää!
« Vastaus #549 : Joulukuu 05, 2014, 23:28:49 »
Otetaan silti se Kivi esimerkiksi, ei tänne mitään Pikkaraista ole tulossa. Siis miettikääpä nyt. Näillä näytöillä ei tule saamaan ensi kaudelle valmennusdiiliä kovin rahakkaista ympyröistä (lue:KHL). Nyt olisi miehellä mahdollisuus näyttää hyvältä. Tapparalla kivikova rosteri, joka kyntää. Karri Kivi voisi muutamassa kuukaudessa palata taas kaikkien huulille ja ruplanippuja lentelisi kesällä oikealta ja vasemmalta.

Karri Kivi persoonana, en tunne, mutta se minkä kuvan olen saanut median kautta: hillitty, toisaalta impulsiivinen, elää hetkessä, motivoiva, ei yritä liikaa kaveerata pelaajien kanssa. Kivi ei vaikuta verotuskuvioita laskelmoivalta mieheltä. Sitä paitsi tässä vaiheessa uraa, ne todelliset rahantakomisvuodet ovat vielä edessä.

Mitä Tappara saisi Kivessä? Erinomainen lyhyen tähtäimen valmentaja, sopisi täydellisesti Tapparaan, jonka rungon sopimukset päättyvät kevääseen. Peluuttaa hyvällä tavalla idioottimaista, simppeliä lätkää. Yksinkertaisuus, sitä tarvitaan ehdottomasti. Motivoi, osaa sitouttaa pelaajat omaan juttuunsa. Kivi on käytännössä se valmentaja, jonka pelikirjan Tapparan joukkue pystyisi tässä ajassa omaksumaan, ja joka pystyisi saamaan joukkueen taistelemaan vielä keväällä siitä kirkkaimmasta.

 Kesällä voitaisiin sitten miettiä Seliniä.

E: Lisätään vielä se, että nykyään vähän liikaa korostetaan noita veroasioita. Kuten Ari Vuori sanoisi, pitää nähdä iso kokonaiskuva.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 05, 2014, 23:30:20 kirjoittanut Virveliä kainaloon »
"Vai että luottamus mennyt, joo-o. Tämän kun voisi jotenkin muutenkin kuin Palo-Penan ja taksikuskien jutuilla todistaa. On tää vääntäminen kyllä vallan turhaa touhua, annetaan nyt poikien pelata." 10.12.2014

Poissa Vilttitossu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1716
    • Profiili
Vs: Tapolalle het kenkää!
« Vastaus #550 : Joulukuu 05, 2014, 23:43:37 »
Se nyt on vaan kesällä myöhästä miettiä Seliniä, tai ketään muutakaan huippukoutsia, niillä on silloin jo sopparit taskussa.
Selinin sopimuksesta Astanaan käsitin, että tälle kaudelle ei, niinkuin jo korjaavasti uutisoitiin, vaan ensi kaudelle sit taas.
Parhaiden valmentajien ja pelaajien sopimuksia ensi kaudelle tehdään nyt, ei keväällä tai kesällä!
"Varo ettei talos pala!"

Poissa IsotKirvekset

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1618
  • ...
    • Profiili
Vs: Tapolalle het kenkää!
« Vastaus #551 : Joulukuu 05, 2014, 23:45:40 »
Jos Tapola nyt potkitaan pihalle niin toivottavasti joku foorumilainen palkataan tilalle. Täällä on niin raudanlujaa ammattilaista tarjolla ettei mitään määrää.

Täällä tiedetään kaikki yksittäisten pelaajien tuntemuksetkin ihan vain vaihtopenkillä istuvien kehonkieltä tulkitsemalla. Pelikirjan uudistajiakin löytyisi foorumilta sen verran runsaasti että on ihme jos ei kiekkoliitto kiinnostu maajoukkueenkin pelitavan uudistajista.

Voi tietenkin käydä niinkin että Tapola ei enää tiistaina penkin takana seiso mutta huomattavasti todennäköisempänä pidän sitä että seisoo. Tappara on koko ajan parantanut peliä vaikka ongelmana on edelleen tehottomuudesta aiheutunut uskonpuute ja ilmeisesti liian kovasta reenaamisesta aiheutuva tukkoisuus.

Minun on todella vaikeaa uskoa että vika on pelikirjassa joka on sama kuin kaksi viime kautta. Tapolan johtajan ominaisuuksista en tietenkään mitään osaa sanoa mutta jos niitä ei ole niin olen kyllä kovin pettynyt Rautakorven valintaan omaksi kakkosmiehekseen. Joukkuekin joka sitä samaa pelikirjaa toteuttaa on pitkälti sama. Eikö siis ole päivän selvää että ongelma on jossain muualla kuin pelikirjassa. Jos hetkeksi siirtää sivuun vihan jota tuntee Tapolaa kohtaan niin eikö oikeasti olisi yksinkertainen selitys siinä että joukkue on ylikunnossa ja siihen päälle itseluottamus on kadonnut kun ei mistään saada kiekkoa pömpeliin. Jos nämä ovat totta niin eikö peli silloin näyttäisi juuri siltä mitä kentällä nyt nähdään? Jos tämä on totta niin eikö ole päivän selvää että tilanne tulee korjaantumaan kun pelaajien suorituskyky palautuu.

Jos taas vika on Tapolan tavassa johtaa niin on kyllä pelottava ajatus sekin, ja voi toisaalta selittää sen miksi Rautakorpi halusi niin kovasti ulos joukkueesta. Tässä tapauksessa meillä on joukkueellinen ämmiä ilman minkäänlaista joukkueen sisäistä johtajuutta ja ammattimaisuutta. Jos näin on niin joukkue ei voi mitään koskaan voittaa vaikka valmentajaksi palkattaisiin Jeesus. 

Tapolankin syyllisyys tilanteeseen on tietenkin mahdollista mutta silloinkin syyttävä sormi osoittaa ohi Jussin joukkueen johtoon. Miksi ihmeessä asiaan ei ole puututtu aikaisemmin. Jos vika on oikeasti Tapolassa niin ongelma on ollut aktiivinen koko kauden eikä olisi ollut mitään estettä antaa potkuja vaikka kesken voittoputken. Lienee selvää että jos koutsi ei nauti joukkueen luottamusta on koutsi vaihdettava välittömästi. Näin ei olla tehty vaan Tapola jatkaa edelleen, ja tähän perustan näkemykseni ettei syytä hätäilyyn ole.
 
Media rakastaa ongelmia etukäteen vahvojen joukkueiden osalta. On täysin ymmärrettävää että media rummuttaa Tapolan potkuhuhuja jotta pääsisivät kirjoittelemaan lööppejä aiheesta. Lisäksi jutun aihetta on luvassa jatkossakin kun joukkue ei sitten menesty uudenkaan koutsin alaisuudessa. Toisaalta jos homma lähtee käyntiin niin taas on draamaa jolla voidaan täyttää palstat. On siis ihan normaalia että media on tässä myllytyksessä täysillä mukana. Mediahan ei tässä touhussa voi hävitä. Media oli antamassa niin Tapolalle kuin Dufvallekkin kenkää heti muutaman ottelun jälkeen kauden alkaessa.

Se vain ei kaaliini sovi että jotkut "fanit" ovat lähteneet mukaan tähän myllytykseen. Tässäkin on kyllä huomioitava että iso osa Tapolan potkuja vaativista on tällä foorumilla uusia nimimerkkejä eli joukossa lienee muutama trolli jonka tarkoituksena on vain nostattaa melua foorumilla.

Omalta osaltani lopetan tämän eipäsjuupas väittelyn tähän ja siirryn sivusta seuraajaksi tämän asian osalta. Jos olen oikeassa myhäilen jatkossa tyytyväisenä joidenkin foorumilaisten käännellessä takkejaan. Jos taas olen väärässä ja kautta jatketaan jonkun muun kuin Tapolan johdolla niin alan toivoa parasta mahdollista menestystä uudelle kuotsille. Mutta niinkuin aiemmin mainitsin pidän ensimmäistä vaihtoehtoa huomattavasti todennäköisempänä.
Olen aina mieluummin onnellinen, kuin oikeassa.
                                                         - Douglas Adams

Poissa Kankaantaan profeetta

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1312
    • Profiili
Vs: Tapolalle het kenkää!
« Vastaus #552 : Joulukuu 06, 2014, 00:11:41 »
Jos Tapola nyt potkitaan pihalle niin toivottavasti joku foorumilainen palkataan tilalle. Täällä on niin raudanlujaa ammattilaista tarjolla ettei mitään määrää.

Täällä tiedetään kaikki yksittäisten pelaajien tuntemuksetkin ihan vain vaihtopenkillä istuvien kehonkieltä tulkitsemalla. Pelikirjan uudistajiakin löytyisi foorumilta sen verran runsaasti että on ihme jos ei kiekkoliitto kiinnostu maajoukkueenkin pelitavan uudistajista.

Voi tietenkin käydä niinkin että Tapola ei enää tiistaina penkin takana seiso mutta huomattavasti todennäköisempänä pidän sitä että seisoo. Tappara on koko ajan parantanut peliä vaikka ongelmana on edelleen tehottomuudesta aiheutunut uskonpuute ja ilmeisesti liian kovasta reenaamisesta aiheutuva tukkoisuus.

Minun on todella vaikeaa uskoa että vika on pelikirjassa joka on sama kuin kaksi viime kautta. Tapolan johtajan ominaisuuksista en tietenkään mitään osaa sanoa mutta jos niitä ei ole niin olen kyllä kovin pettynyt Rautakorven valintaan omaksi kakkosmiehekseen. Joukkuekin joka sitä samaa pelikirjaa toteuttaa on pitkälti sama. Eikö siis ole päivän selvää että ongelma on jossain muualla kuin pelikirjassa. Jos hetkeksi siirtää sivuun vihan jota tuntee Tapolaa kohtaan niin eikö oikeasti olisi yksinkertainen selitys siinä että joukkue on ylikunnossa ja siihen päälle itseluottamus on kadonnut kun ei mistään saada kiekkoa pömpeliin. Jos nämä ovat totta niin eikö peli silloin näyttäisi juuri siltä mitä kentällä nyt nähdään? Jos tämä on totta niin eikö ole päivän selvää että tilanne tulee korjaantumaan kun pelaajien suorituskyky palautuu.

Jos taas vika on Tapolan tavassa johtaa niin on kyllä pelottava ajatus sekin, ja voi toisaalta selittää sen miksi Rautakorpi halusi niin kovasti ulos joukkueesta. Tässä tapauksessa meillä on joukkueellinen ämmiä ilman minkäänlaista joukkueen sisäistä johtajuutta ja ammattimaisuutta. Jos näin on niin joukkue ei voi mitään koskaan voittaa vaikka valmentajaksi palkattaisiin Jeesus. 

Tapolankin syyllisyys tilanteeseen on tietenkin mahdollista mutta silloinkin syyttävä sormi osoittaa ohi Jussin joukkueen johtoon. Miksi ihmeessä asiaan ei ole puututtu aikaisemmin. Jos vika on oikeasti Tapolassa niin ongelma on ollut aktiivinen koko kauden eikä olisi ollut mitään estettä antaa potkuja vaikka kesken voittoputken. Lienee selvää että jos koutsi ei nauti joukkueen luottamusta on koutsi vaihdettava välittömästi. Näin ei olla tehty vaan Tapola jatkaa edelleen, ja tähän perustan näkemykseni ettei syytä hätäilyyn ole.
 
Media rakastaa ongelmia etukäteen vahvojen joukkueiden osalta. On täysin ymmärrettävää että media rummuttaa Tapolan potkuhuhuja jotta pääsisivät kirjoittelemaan lööppejä aiheesta. Lisäksi jutun aihetta on luvassa jatkossakin kun joukkue ei sitten menesty uudenkaan koutsin alaisuudessa. Toisaalta jos homma lähtee käyntiin niin taas on draamaa jolla voidaan täyttää palstat. On siis ihan normaalia että media on tässä myllytyksessä täysillä mukana. Mediahan ei tässä touhussa voi hävitä. Media oli antamassa niin Tapolalle kuin Dufvallekkin kenkää heti muutaman ottelun jälkeen kauden alkaessa.

Se vain ei kaaliini sovi että jotkut "fanit" ovat lähteneet mukaan tähän myllytykseen. Tässäkin on kyllä huomioitava että iso osa Tapolan potkuja vaativista on tällä foorumilla uusia nimimerkkejä eli joukossa lienee muutama trolli jonka tarkoituksena on vain nostattaa melua foorumilla.

Omalta osaltani lopetan tämän eipäsjuupas väittelyn tähän ja siirryn sivusta seuraajaksi tämän asian osalta. Jos olen oikeassa myhäilen jatkossa tyytyväisenä joidenkin foorumilaisten käännellessä takkejaan. Jos taas olen väärässä ja kautta jatketaan jonkun muun kuin Tapolan johdolla niin alan toivoa parasta mahdollista menestystä uudelle kuotsille. Mutta niinkuin aiemmin mainitsin pidän ensimmäistä vaihtoehtoa huomattavasti todennäköisempänä.

Yksi parhaista ja kantaaottavimmista kirjoituksista pitkään aikaan. Suurkiitos siitä, IsotKirvekset!

Niin kovasti kuin toivonkin sinun olevan oikeassa,  yhtä varmasti tiedän, että Tapola lähtee.

En perusta tätä mihinkää  kehonkielishaibaan vaan siihen, että pelissä ei ole mitään kaavaa vieläkään. Siinä mielessä olen eri mieltä kanssasi tuosta tummennetusta. Nyt yritetään jotain liian vaikeaa.

Poissa Virveliä kainaloon

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 773
    • Profiili
Vs: Tapolalle het kenkää!
« Vastaus #553 : Joulukuu 06, 2014, 00:13:48 »
Kai määkin joku trolli oon, kun tänne vasta jotain pari kuukautta sitten rekisteröidyin :P

Mä olen henk. koht. antanut omissa ajatuksissani aikaa Tapolalle, ihan alusta asti. Mun mielestä nuo on enimmäkseen sensaatiohakuista paskaa, nuo puheet valmennuksen ja pelaajien riidoista. Mutta. Kun ei toi peli vaan ole kehittynyt yhtään mihinkään, siis ei mihinkään, ja noin ei vaan voiteta jääkiekkopelejä. Mä ajattelin ihan viime päiviin asti, että tää voidaan vielä kääntää. Mutta ei se käänny. Siis nää pelit on oikeasti hävitty jo ennen kuin kiekko edes putoaa jäähän. Kerta toisensa jälkeen. Se pelikirja ei muuten ole sama kuin kaksi viime kautta. Se ei ollut edes kahdella viime kaudella keskenään sama.

Minun kaaliini ei sovi se, ettei palstalla sopisi arvostella pelaajia ja valmennusta, ellei itse ole huippuvalmentaja. Yhtälailla putkimiehet voi arvostella poliitikkoja. Mää en vihaa Tapolaa. Kannatan Tapparaa ja toivon joukkueelle menestystä. Tuolla tavalla sitä menestystä ei tule. Ei kymmentä matsia putkeen hävitä sattumalta.

Ihan aidosti mä toivon, että tää kääntyy ja Tappara voittaa kaikki loput pelit tällä kaudella. Yhtä lailla mä toivon voittavani joka viikko lotossa (en tosin ikinä lottoa, mutta kuitenkin). Asiat ei vain toimi niin. Lupaan olla kääntämättä takkiani, jos tällä paskalla voitetaan seuraavat 15 matsia. Sitten käännän, jos tällä voitetaan mestaruus, tai jos ne 15 voittoa tulee selkeästi muutetun pelitavan kautta. Näin pitkällä otannalla se ei ole enää maalipaikoissa puristamisesta kiinni.

Mielenkiintoinen väite tuo, että suurin osa Tapolan potkuja vaativista on uusia nimimerkkejä(ikään kuin nimimerkin uutuus merkitsisi mitään). Tietysti vaatiminen on vahva sana, mutta kyllä täällä selvä enemmistö taitaa olla potkujen kannalla?
"Vai että luottamus mennyt, joo-o. Tämän kun voisi jotenkin muutenkin kuin Palo-Penan ja taksikuskien jutuilla todistaa. On tää vääntäminen kyllä vallan turhaa touhua, annetaan nyt poikien pelata." 10.12.2014

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Tapolalle het kenkää!
« Vastaus #554 : Joulukuu 06, 2014, 00:25:02 »
pelissä ei ole mitään kaavaa vieläkään. Siinä mielessä olen eri mieltä kanssasi tuosta tummennetusta. Nyt yritetään jotain liian vaikeaa.

Sepäse. Tai no jos kaavaksi ei laske sitä, että Tappara pelaa järkyttävän heikkoa jääkiekkoa missä mikään osa-alue ei vain toimi. Jos viimeiseen kuukauteen jengi on johtanut 5min jääkiekko-ottelua ja tappioita jo aika liuta, en pysy edes perässä, niin kyllä se vain on eväät syöty. Siihen kun lisää heikon maalimäärän ja yv:n, niin eiköhän joukkueen ja Tapolan selkäranka ole katki ja homma sillä selvä.   

Itse annoin Tapolalle reilun mahdollisuuden ja siellä tappioiden "alkupäässä" miestä puolustin ja annoin tehtäväksi kääntää kurssin joukkueen kanssa. Sitä ei ole tapahtunut, vaan paikoittain on otettu jopa takapakkia.

Peli on oikeasti niin munatonta etten hetkeen tuollaista vätyslaumaa ole nähnyt. Jengi pelaa samalla sapluunalla kotona ja vieraissa, niin kertoo se hemmetin huonosta valmennuksesta. Ja tähän "pohjalle" pitäisi kehittää vielä jotain uutta peliin. Ei vaikuta uskottavalta, vaan uuden miehen on tultava kehiin visioidensa kanssa.

Sekin mua ottaa päähän, että joukkue pelaajineen vaikuttaa laumalta ämmiä, mutta kun koko joukkuetta ei voi vaihtaa ja tilanne on täysin tulehtunut niin Tapolan pesti on saatava päätökseen.