Täydellisestä suorituksesta tuli täydellinen floppi tuomarivirheen ja Söden kyykkäyksen takia. Ihan uskomatonta että tuosta vihellettiin jotain, käsikin nousi vasta kun Söde huusi perkelettä jäässä eikä päässyt ylös.
Ei voi ymmärtää näkemystäsi enkä myöskään tuomareiden tuomiota.
Marjamäen tarkoitus oli ihan varmasti jollain asteella sytyttää Tapparan taistelua wanhaa kunnon IFK:ta vastaan, kun 16 bussillista vierasjoukkueen faniväkeäkin oli saapunut vastapäätä katsomoon. Kotiyleisö vielä taisteluun mukaan joukkueen rinnalle niin avot. Mielestäni Masin lataus vaan meni yli ja höyryjä pääsi kerralla liikaa ulos.
Mun näkemässä Youtube-videossa Marjamäen sirklausta kulmassa seurannut tuomari näytti nostaneen kätensä ihan normaalin reaktioajan sisällä taklauksen jälkeen.
Söderholmin taklauksen vastaanotto ei ollut kokeneelta pelaajalta hyvä suoritus, näin kirjoitin itsekin. Mutta ihan yhtälailla Marjamäen lähes pikaluistelukisaaa muistuttava kaarisirklaus oli tarpeettoman kova tilanteen vaatimuksiin nähden.
Kiekosta toki pitää taistella, mutta ihan rehellisesti, vähempikin mentaliteetti kuin TÄYSIÄ SAATANA olisi riittänyt. Kokeneena pelaajana Marjamäki varmasti tiedostaa sen, että kun itsellä on kova vauhti, niin siinä voi sattua yhtä sun toista vaikka itse koittaisi tehdä kaiken oikein. Vastustajan pelaaja ei läheskään aina toimi niin kuin itse haluaisi ja samalla kun taklaaja valitsee, että nyt mennään ihan sairaan kovaa tota jätkää päin, niin sattumallakin on jo iso rooli hallittujen tapahtumien lisäksi.
Kyllä mää senkin ymmärrän, että miehisessä lajissa pitää olla tunnetta, vauhtia ja kontaktia ja yksilöt tahtovat sytyttää omalla panoksellaan uinuvaa joukkuetta ja saamaan yleisön puolelleen. Tahtoisin kuitenkin nähdä myös sen, että omatkin voivat tehdä virheitä ja tunne voi tunteettomalla Tapparallakin mennä välillä yli.