Kirjoittaja Aihe: Masi Marjamäki  (Luettu 195931 kertaa)

Poissa tappawafanfoeva

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: Masi Marjamäki
« Vastaus #120 : Lokakuu 02, 2014, 11:46:06 »
Ihan mahtavaa! Tappara tarvii piristysruisketta ja perjantaina saa sen Marjamäen muodossa. Illan kruunais täpötäysi katsomo, mutta tapparan markkinointi ja tiedottaminen on mitä on.
Siksi ehdotankin että kaikki tämän viestin lukijat mainostavat kavereilleen ja tutuilleen huomisen ottelua. Koitetaan saada halli täyteen. Aivan erityinen ilta tiedossa, vai kuinka usein ilvesikoni debytoi tapparassa...
"– Tiesin, että olen aika nopea. Kaverit jäi kuin täit tervaan, Kankaanperä sanaili."

"-Parantamisen varaa jäi paljon. En kai mä - saatana - ala kertoa teille, mitä muutetaan. Katsokaa lauantaina, Kankaanperä tuumi"

Poissa Terzzi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 808
    • Profiili
Vs: Masi Marjamäki
« Vastaus #121 : Lokakuu 02, 2014, 11:54:48 »
Huikeaa! Toivotaan että kaikki lähtee hyvin käyntiin. Loppukuun paikallispelistä tulee mielenkiintonen..

Toivottavasti tuo sitä kaivattua sähköäkin halliin

Poissa Eetu

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 472
  • Tappara, Anaheim Ducks, Real Madrid
    • Profiili
Vs: Masi Marjamäki
« Vastaus #122 : Lokakuu 02, 2014, 14:27:57 »
”Häviäjä ei ole se joka kärsii tappion vaan se joka antaa periksi.”

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Masi Marjamäki
« Vastaus #123 : Lokakuu 02, 2014, 15:00:49 »
Itse asiassa Masi sanoin paljon enemmän kuin mitä sanojen määrä antoi ymmärtää. Kuunnelkaa vaikka toiseenkin kertaan ajatuksen kanssa.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa TJ

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1491
    • Profiili
Vs: Masi Marjamäki
« Vastaus #124 : Lokakuu 02, 2014, 15:02:27 »
Tätä ei saa ottaa talteen.

Poissa Remulus

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 507
    • Profiili
Vs: Masi Marjamäki
« Vastaus #125 : Lokakuu 02, 2014, 15:10:30 »
Onhan nuo haastattelut nyt edelleen ihan helvetin alkeellisella tasolla. Vertaa vaikka naapuriin. Jonkun tonnin kamerankin ostais ja kunnon mikin, ei ole niin suuri sijoitus ja lisäis taas sitä uskottavuutta. Nyt siellä vedetään varmaan kääriäisen vanhalla motorolalla.
"Kuinka nopea on Kankaanperä, jos Kallela on tuulen nopea?"

Poissa hat3breeder

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1107
    • Profiili
Vs: Masi Marjamäki
« Vastaus #126 : Lokakuu 02, 2014, 15:41:30 »
Onhan nuo haastattelut nyt edelleen ihan helvetin alkeellisella tasolla. Vertaa vaikka naapuriin. Jonkun tonnin kamerankin ostais ja kunnon mikin, ei ole niin suuri sijoitus ja lisäis taas sitä uskottavuutta. Nyt siellä vedetään varmaan kääriäisen vanhalla motorolalla.

Mä sain joskus noottia Tapparan facebook sivuilla kun kritisoin sitä että mikkiä ei oo ollu monessakaan haastattelussa, muut siellä sit haukku mut ihan maanrakoon.. Tarvi ihmetellä siks noiden tasoo kun ne kelpaa 99% katsojista

Poissa TJ

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1491
    • Profiili
Vs: Masi Marjamäki
« Vastaus #127 : Lokakuu 02, 2014, 15:45:16 »
Onhan nuo haastattelut nyt edelleen ihan helvetin alkeellisella tasolla. Vertaa vaikka naapuriin. Jonkun tonnin kamerankin ostais ja kunnon mikin, ei ole niin suuri sijoitus ja lisäis taas sitä uskottavuutta. Nyt siellä vedetään varmaan kääriäisen vanhalla motorolalla.
Mun korvaani toi äänenlaatu oli ihan hyvä, huomattavasti parempi kun aiemmissa vastaavissa.
Tätä ei saa ottaa talteen.

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Masi Marjamäki
« Vastaus #128 : Lokakuu 02, 2014, 15:48:01 »
Minunkin mielestä tuo puhe tekniikasta on paljon tärkeämpää kuin se, mitä Masilla on sanottavaa :D :D ja vielä kolomannen kerran :D
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa Tapparan miäs

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 97
    • Profiili
Vs: Masi Marjamäki
« Vastaus #129 : Lokakuu 02, 2014, 16:41:37 »
Itse asiassa Masi sanoin paljon enemmän kuin mitä sanojen määrä antoi ymmärtää. Kuunnelkaa vaikka toiseenkin kertaan ajatuksen kanssa.
Avaa tätä vähä-älyisemmille  :o

Poissa Remulus

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 507
    • Profiili
Vs: Masi Marjamäki
« Vastaus #130 : Lokakuu 02, 2014, 16:45:04 »
Minunkin mielestä tuo puhe tekniikasta on paljon tärkeämpää kuin se, mitä Masilla on sanottavaa :D :D ja vielä kolomannen kerran :D
Ei tässä puheessa nyt ollut kysymys Masin haastettelusta sinänsä, kaikki kyllä katsoi videon ja kuunteli mitä Masi sanoi. Keskustelua aukes (taas) tuosta tekniikan puolesta, eikä mun mielestä ollenkaan turhan takia. Vaikka eipä ne toisaalta täällä keskustelemalla parane, se on ihan tosi.
"Kuinka nopea on Kankaanperä, jos Kallela on tuulen nopea?"

Poissa grassinen

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1718
    • Profiili
Vs: Masi Marjamäki
« Vastaus #131 : Lokakuu 02, 2014, 18:37:19 »
Ennenkaikkea meillä on nyt perjantaina kun Masi on askissa, LAITTAA yks mies LISÄÄ maalille, joka osaa rouhia sielä ja ottaa/antaa iskuja vastaan ja lapioida maaleja, hyvä fiilis tästä.

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Masi Marjamäki
« Vastaus #132 : Lokakuu 02, 2014, 18:44:20 »
Ennenkaikkea meillä on nyt perjantaina kun Masi on askissa, LAITTAA yks mies LISÄÄ maalille, joka osaa rouhia sielä ja ottaa/antaa iskuja vastaan ja lapioida maaleja, hyvä fiilis tästä.

Nimenomaan, toivoisi että saisi peliaikaa myös ylivoimalla ja näyttäisi vähän mallia miten siellä maalinedustalla pitää pelata.

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Masi Marjamäki
« Vastaus #133 : Lokakuu 02, 2014, 18:56:52 »
Keskustelua aukes (taas) tuosta tekniikan puolesta, eikä mun mielestä ollenkaan turhan takia.
Tarkoitatko tekniikalla käytettyjä laitteita vaiko kuinka niitä käytetään?
Ei noi minun mielestä ole huonoja. Mitä padilla zoomasin niin ihan terävänä säilyi kuvanlaatu ja puhekin kuulu jopa tästä läpyskästä hyvin. Ei taustameteliä. Laitteistona saattaa olla videokykyinen digikamera johon kytketty lisämikrofoni&kauko-ohjain  systeemi. No, en o asiantuntija.
Naapurileiriin verrattuna niille viimeeks tulleen pelaajan haastattelussa oli huono äänitys, taustameteliä.

Masin tapauksessa, sisältö oikeen hyvää kuultavaa.

Poissa Remulus

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 507
    • Profiili
Vs: Masi Marjamäki
« Vastaus #134 : Lokakuu 02, 2014, 19:51:27 »
Keskustelua aukes (taas) tuosta tekniikan puolesta, eikä mun mielestä ollenkaan turhan takia.
Tarkoitatko tekniikalla käytettyjä laitteita vaiko kuinka niitä käytetään?
Ei noi minun mielestä ole huonoja. Mitä padilla zoomasin niin ihan terävänä säilyi kuvanlaatu ja puhekin kuulu jopa tästä läpyskästä hyvin. Ei taustameteliä. Laitteistona saattaa olla videokykyinen digikamera johon kytketty lisämikrofoni&kauko-ohjain  systeemi. No, en o asiantuntija.
Naapurileiriin verrattuna niille viimeeks tulleen pelaajan haastattelussa oli huono äänitys, taustameteliä.

Masin tapauksessa, sisältö oikeen hyvää kuultavaa.
https://www.youtube.com/watch?v=M5AjrIZPWWI

Onhan tuo kuva nyt vähän eri sorttia. Taustahälyä kuuluu koska on taustahälyä. Ei sen kummempaa. Itse haastatteluhan nyt on aika lailla sitä itseään.
"Kuinka nopea on Kankaanperä, jos Kallela on tuulen nopea?"