Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Solmu Salminenkin ehtinyt kommentoimaan tapausta Aamulehden nettisivuilla. Vähän synkän kuvan maalaa tulevaisuudesta.AL: Eilisen ylimielisyys on huomisen nöyryyttä
Jos sama meininki on jatkunut ja jatkuu edelleen Tapparassakin, niin äkkiä vaan liigarinkistä pois. Häpeä Patrik! Muutenkaan, jos ei paranna Ilves-pelistä potenssiin sata, niin ei mitään asiaa liigapeleihin. Junnuissa voi vielä dominoida koolla ja laukauksella, mutta liigaan ei kiekoton pelaaminen, peliäly ja liike riitä.
Kaveri on 16-v. Miksi ihmeessä hänen olisi edes pakko pelata Liigassa tällä kaudella.
Lainaus käyttäjältä: gatecrasher - Elokuu 14, 2014, 16:30:23Solmu Salminenkin ehtinyt kommentoimaan tapausta Aamulehden nettisivuilla. Vähän synkän kuvan maalaa tulevaisuudesta.AL: Eilisen ylimielisyys on huomisen nöyryyttäHyvä kirjoitus. Ei uskoisi kuka on kirjoittanut.
Minä olen tuossa jonkin vuoden ollut piireissä, ja en valitettavasti ole tuosta ihan varma.
Lainaus käyttäjältä: Messi - Elokuu 14, 2014, 19:08:04Minä olen tuossa jonkin vuoden ollut piireissä, ja en valitettavasti ole tuosta ihan varma.Kyllähän tässä Tapparakin saa sen verran julkista painetta niskaan, että jotenkin tähän reagoidaan. En usko että pään silittely linjalla jatketaan.
Muistuttaa vois väkee siitä että barkov jr kaltasia 16 miehiä on aika harvassa. Sen sijaan laineen kaltasia 16v poikia on joka toinen.
Kuriin tollaset kukkopojat pitää laittaa ja jos ei oppi mene perille, niin pihalle vaan. Oli kuinka lahjakas tahansa. Viimeksi kun tarkistin, niin jääkiekko oli joukkuepeli.Toki se saadaanko mies tai poika kuriin riippuu valmentajan/seuran auktoriteetista. Luonnetta pitää olla eikä kaikkien tarvitse olla samasta puusta veistettyjä. Mutta kyllä menettely on on oltava 1.Tuntuva rangaistus 2.Pelaajan itsensä nöyrä anteeksipyyntö ja aito oivallus siittä,että joku raja on ylitetty 3.mahdollinen henkinen apu kaverille, sillä tuolla menolla ei hyvä heilu.
Nyt olisi Niemisen mentoroinnille tarvetta enemmän kuin pari vuotta sitten.
Lainaus käyttäjältä: Eki - Elokuu 14, 2014, 18:38:41Muistuttaa vois väkee siitä että barkov jr kaltasia 16 miehiä on aika harvassa. Sen sijaan laineen kaltasia 16v poikia on joka toinen.Joo.Barkovista tulisi maailman paras, vaikka hänet olisi laitettu 16-vuotiaana vuodeksi autiolle saarelle kolmistaan mailan ja kiekon kanssa.Nyt olisi Niemisen mentoroinnille tarvetta enemmän kuin pari vuotta sitten. Pääsääntöisesti teinit – erityisesti uho-teinit – ovat niin epävarmoja, että ikäkausikäyttäytyminen näkyy toiminnassa enemmän kuin oma persoonallisuus, mutta ovathan nämä jutut aika masentavia.