Kirjoittaja Aihe: Teddy Da Costa  (Luettu 70019 kertaa)

Poissa Melu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 113
    • Profiili
Vs: Teddy Da Costa
« Vastaus #60 : Kesäkuu 03, 2014, 23:57:52 »
Teddy karhu Teddy karhu...
Ei vaan kyllä pysty, ymmärtää!!!
Ennuste ei nää koko kautta joukkueen mukana...
Lainatakseni palsta veljen heittoa.
(Saa ottaa talteen)

Poissa Väsyneet Kädet

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 990
    • Profiili
Vs: Teddy Da Costa
« Vastaus #61 : Kesäkuu 04, 2014, 06:35:19 »
Melu ja muut kitisijät. Sanokaas nyt sitten ihan konkreettisia nimiä - keitä olisi Tapparan pitänyt nyt hankkia? Eli da Costan tilalla julkaista kuka? Eikä mitään "önnnönnnööö, ei oo mun homma, önnönnnöönnöö, kovempia on", vaan ihan joku selkeä nimi kuka olisi tyydyttänyt.

Luulen, että da Costa on hyvinkin nopeasti yleisön suosikki.

Poissa Myrrä70

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 552
  • Oli miten oli, mutta näin on !
    • Profiili
Vs: Teddy Da Costa
« Vastaus #62 : Kesäkuu 04, 2014, 08:06:09 »
Mun mielestä ihan hyvä haku, kun Khl vie tuhkatkin pesästä. Ja kyllä tässä ihan potentiaalia on. Pystyy taklaamaan ja kovaan peliin, unohtamatta pisteitä. Vielä jos saisi houkuteltua tän Ottawassa pelanneen velipoikansa niin olisikin yhtäkkiä huippuhankinta.
Sankaritarinat eivät synny, vaan ne tehdään!

Poissa Tapparanmiäs_Lohja

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 91
    • Profiili
Vs: Teddy Da Costa
« Vastaus #63 : Kesäkuu 04, 2014, 09:06:54 »
Mieshän voi olla vaikka uusi marko mäkinen, joka muistaakseni tuli kesken kauden divarista vahvistamaan, muistelisin että oli tehnyt 10maalia jotka riitti näytöksi, eikä mäkinenkään juniori ollut kun tuli. Mäkisestä tuli kulttipelaaja mutta osan porukasta mielestä da costasta ei voi tulla. Taitavat olla hyvin samankaltaisia jätkiä. Ekaan peliin nelosessa maali, syöttö ja päälle mylly niin johan hiljenee väki täällä.

Poissa Ioni

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 833
    • Profiili
Vs: Teddy Da Costa
« Vastaus #64 : Kesäkuu 04, 2014, 09:12:23 »
Miälenkiintosta!

Teddyhän on painanut häkkejä ihan mukavaan tahtiin verrattuna esim. kaverin syöttöpisteisiin. Maalintekijä tekee maalin sarjatasosta riippumatta mikäli kyky tehdä maaleja perustuu laukaukseen (Palola). Sitten jos Da Costan maalit ovat kaikki syntyneet kauniilla riplauksilla ja kiekko tyhjiin, niin mitään isompaa on turha odotella...

Otetaan huvin vuoksi esimerkkinä tuo ensimmäinen maininta maalintekijä laukauksella:

Pelaat alemmalla sarjatasolla koko urasi alun. Elät laukauksestasi, joten tarvitset laadukkaita syöttöjä vetopaikoille --> ketjukaverit peliälyltään heikompaa tasoa --> syötöt eivät napsahtele lapaan --> joudut tekemään isomman työn maalien eteen --> teet Mestiksessä silti 25 häkkiä. EI PAHA

Tapparassa (ylipäätään Liigassa) --> ketjukaverit HIEMAN parempaa kaliberia --> laitureiden kanssa kemiat osuu kohdilleen --> kiekko tulee lapaan kun pidät vaan itses liikkeessä --> lisäksi pääset pelaamaan ylivoimaa --> Järvisellä on kiekko --> eiku, se tulikin jo lapaan --> quick release --> kädet pystyyn --> teet Liigassa 27 häkkiä. EI TODELLAKAAN PAHA.

Kuullostaako tuo alempi hieman Palolalta? Niinpä...

Annetaan nyt ranskiksen ensin näyttää ja tuomitaan vasta sitten. Eikä se varmaan huonoa tee, jos pelaajat syövät niiden ainaisten siipien lisäksi jatkossa myös sammakonreisiä :)

Poissa keigykedy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 590
    • Profiili
Vs: Teddy Da Costa
« Vastaus #65 : Kesäkuu 04, 2014, 09:33:21 »
Melu ja muut kitisijät. Sanokaas nyt sitten ihan konkreettisia nimiä - keitä olisi Tapparan pitänyt nyt hankkia? Eli da Costan tilalla julkaista kuka? Eikä mitään "önnnönnnööö, ei oo mun homma, önnönnnöönnöö, kovempia on", vaan ihan joku selkeä nimi kuka olisi tyydyttänyt.

Luulen, että da Costa on hyvinkin nopeasti yleisön suosikki.

Tähän asti muuttoliikenne on ollut pelimiehet ulos ja mestismiehet+junnut sisään ja samalla toitotetaan että panostetaan laatuun eikä määrään niin kyllähän tämä viimeisin hankinta aiheuttaa väkisin epäilyksiä. Se että Da Costa tai Karjalainen tai Kallela tai joku muu näistä tusinatyypeistä sattuisi onnistumaan ensi kaudella yli odotusten on täysin mahdotonta tietää tässä vaiheessa eikä tällä hetkellä myy yhtään kausikorttia eikä lisää joukkueen mielenkiintoa esim sponssirintamalla. Leinonkin puhui että haetaan vain muutamaa pelaajaa ja sitten yksi niistä on suoralla sopimuksella tällainen arpa joka nyt ei ihan vastaa odotuksia kun luvattiin laatuun panostamista !!

Ai niitä vapaana olevia nimiä mitkä olisi tyydyttänyt ? Tässä muutama  :
Stephen Dixon, Kurtis McLean, Mike Iggulden, Michael Ryan

Ja kun täällä verrataan Palolan ja JMJ:n kehittymiseen liigapelaajaksi Mestiksestä niin ei ne nyt ihan suorastaan säkenöinyt ensimmäisellä kaudellaan liigassa

Da Costa voi tietenkin voittaa koko pistepörssin jäähykuninkuuden lisäksi mutta kyllä mua ihmetyttää että täällä pitäisi riemuita tästä hankinnasta pelaajan taustat tietäen ???

Poissa Tapparanmiäs_Lohja

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 91
    • Profiili
Vs: Teddy Da Costa
« Vastaus #66 : Kesäkuu 04, 2014, 09:59:54 »
Ei välttis hurraa huutoja tarvi tehdä mutta ei myöskään tuomita pelaaja ja organisaatio kyvyttömäksi..
kyllä mulle crosby kelpaisi mutta ei kuitenkaan mopolla moottoritielle, esim toi nimilista jossa oli mclean Ym, kyllä ne katsoo ensin motarin ja vasta sitten sen kevyenliikenteen väylän.

Poissa keigykedy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 590
    • Profiili
Vs: Teddy Da Costa
« Vastaus #67 : Kesäkuu 04, 2014, 10:09:44 »
Ei välttis hurraa huutoja tarvi tehdä mutta ei myöskään tuomita pelaaja ja organisaatio kyvyttömäksi..
kyllä mulle crosby kelpaisi mutta ei kuitenkaan mopolla moottoritielle, esim toi nimilista jossa oli mclean Ym, kyllä ne katsoo ensin motarin ja vasta sitten sen kevyenliikenteen väylän.

Kyllä minä sen ymmärrän hyvin että tuo nimilistalla ollut nelikko on sen tason miehiä että ottajia löytyy kovemmistakin liigoista mutta kun kerran kauniisti kysyttiin mitkä nimet olisi eilen mielummin julkistettu että olisi tyydyttänyt niin päätin kohteliaisuuttani vastata.
Jos niitä isompia kaloja liikkuu myöhemmin kesällä niin se on ihan fine, kyllä mun kärsivällisyys siihen riittää mutta vieläkään ei mene jakeluun minkä takia Da Costa piti hankkia nyt ja vielä ilman koeaikaa ? Malinen,Kallela,Peltola,Karjalainen,Kaksonen,Da Costa,Haapala... ei noista kukaan ole kahden ensimmäisen ketjun pelaaja, ainakaan jos on tarkoitus pelata pitkälle kevääseen.

Poissa Paarma

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 811
    • Profiili
Vs: Teddy Da Costa
« Vastaus #68 : Kesäkuu 04, 2014, 11:14:22 »
Malinen,Kallela,Peltola,Karjalainen,Kaksonen,Da Costa,Haapala... ei noista kukaan ole kahden ensimmäisen ketjun pelaaja, ainakaan jos on tarkoitus pelata pitkälle kevääseen.
No siinähän meillä on 3. ja 4. kenttä + yks reservissä? Nyt on täytetty ne pelipaikat, mitä tähän aikaan vuodesta voi täyttää. Ne täsmät tulee kyllä myöhemmin. Vai helpottaako ihmisiä jos julkaistaan hifkimäisesti mcleanit, hehkutetaan kuukausi ja mies lähtee KHL:ään?

Viisi sivua kuraa kesäkuussa eikä kukaan ole nähnyt miehen pelaavan. Jos kansalaisuus olisi Da Costalla Kanada, ei olisi puolilla analyytikoilla mitään valittamista, väitän. Mulle kelpaa ainakin sinne asti, kun näkee miehen ensimmäisiä kertoja Tapparapaidassa, silloin voi se takki kääntyä. Bienvenue!
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 04, 2014, 11:24:23 kirjoittanut Paarma »

Poissa Myrrä70

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 552
  • Oli miten oli, mutta näin on !
    • Profiili
Vs: Teddy Da Costa
« Vastaus #69 : Kesäkuu 04, 2014, 11:40:29 »
Tällä hetkellä herroilla Green, Juntti, Kuusela, Järvinen, Jormakka, Opa on vielä sopimukset meille ensi kaudeksi. Miksi heille pitäisi saada korvaaja nyt. Tällä hetkellä miehiä tulee 3-4 ketjun tarpeisiin. Ja niin tuli tääkin kaveri. Jos mä nyt miettisin ni pakkiahan sieltä pitäs seuraavaksi hakea.
Sankaritarinat eivät synny, vaan ne tehdään!

Poissa Terzzi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 808
    • Profiili
Vs: Teddy Da Costa
« Vastaus #70 : Kesäkuu 04, 2014, 12:21:53 »
Tällä hetkellä herroilla Green, Juntti, Kuusela, Järvinen, Jormakka, Opa on vielä sopimukset meille ensi kaudeksi. Miksi heille pitäisi saada korvaaja nyt. Tällä hetkellä miehiä tulee 3-4 ketjun tarpeisiin. Ja niin tuli tääkin kaveri. Jos mä nyt miettisin ni pakkiahan sieltä pitäs seuraavaksi hakea.
Jep. Vaikka Opaa ja Jormakkaa / ketä vaan huhuiltaisiin muualle niin äijät ovat vielä meillä kunnes siirrot ovat mustaa valkosella. Eihän sitä koskaan tiedä jos käykin hyvin.. ;) Ja kyllä pidän Da Costaa mielenkiintosena hakuna kun vaikka vertaa näihin naapurin try outeihin. Voi oikeasti lyödä ittensä läpi kunnolla ja maalivainua riittää.

Sellanen kutina että eköhän se Kallelakin lyö ittensä läpi kunnolla tulevalla kaudella, väläytteli jo osaamistaan viime kaudella.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 04, 2014, 12:33:21 kirjoittanut Terzzi »

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Teddy Da Costa
« Vastaus #71 : Kesäkuu 04, 2014, 12:27:48 »

Tähän asti muuttoliikenne on ollut pelimiehet ulos ja mestismiehet+junnut sisään ja samalla toitotetaan että panostetaan laatuun eikä määrään niin kyllähän tämä viimeisin hankinta aiheuttaa väkisin epäilyksiä. Se että Da Costa tai Karjalainen tai Kallela tai joku muu näistä tusinatyypeistä sattuisi onnistumaan ensi kaudella yli odotusten on täysin mahdotonta tietää tässä vaiheessa eikä tällä hetkellä myy yhtään kausikorttia eikä lisää joukkueen mielenkiintoa esim sponssirintamalla. Leinonkin puhui että haetaan vain muutamaa pelaajaa ja sitten yksi niistä on suoralla sopimuksella tällainen arpa joka nyt ei ihan vastaa odotuksia kun luvattiin laatuun panostamista !!


Öö pari juttua. Lasket siis Larssonin ja Plihalin pelimiehiksi? Plihal pelasi nelosenkeskellä runkosarjassa ja pleijareissa paikkasi loukkaantumisia, mm. Tusinamestismalinen syrjäytti Plihalin.  Ymmärsinkö oikein ettäesim Igguldenia  haaveilet 3-4 ketjuun? Sinnehän nämä "tusinajampat" on hommattu.

Tapparan tilannehan on siitä hieno että mestaruushaaveet eivät kaadu vaikkei näistä "tusina"pelaajista yksikään onnistuisi yliodotusten koska kärkiryhmä on jo nyt todella hyvä.

Poissa Väsyneet Kädet

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 990
    • Profiili
Vs: Teddy Da Costa
« Vastaus #72 : Kesäkuu 04, 2014, 12:34:57 »
...
Ai niitä vapaana olevia nimiä mitkä olisi tyydyttänyt ? Tässä muutama  :
Stephen Dixon, Kurtis McLean, Mike Iggulden, Michael Ryan
...
Juuri näin. Siinä on kova nelikko. Jos Tappara näistä jonkun haluaa, ei taitaisi 400 000 euroa riittää. Enkä usko näistä kenenkään suostuvan edes suoraan sopimukseen liigaan, vaan KHL-paikkaa kärkytään loppuun asti. Ja kuten huhuissa on ollut, jonkun tämän kaliiberin kaverin kanssa soppari saattaa ollakin, mutta sitä KHL:ää vielä odotetaan.

Poissa TaPPi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1322
    • Profiili
Vs: Teddy Da Costa
« Vastaus #73 : Kesäkuu 04, 2014, 12:46:07 »
Niin 28-vuotias pelaaja on pelaaja parhaassa iässään , eikä siinä iässä enää pahemmin enää kehitytä.

31-vuotias Kristian Kuusela kuulutti ennen viime kauden alkua, että hän haluaa yhä kehittyä ja tulla paremmaksi pelaajaksi. No herra paineli sitten uransa parhaat tehopisteet.

26-vuotias Olli Palola pelasi toistaiseksi elämänsä kauden oltuaan edellisenä vuonna Mestiksen ja Liigan välimallin pelaaja. Läpimurto siis ikäloppuna?

Ja sinä sanot, että 28-vuotiaana ei enää pahemmin kehitytä? On se nyt perkele, kun tänä päivänä 28-vuotias ammattilaiskiekkoilija tuomitaan taantumaan. Ei voi enää kehittyä...
Mikään ikä ei estä toki kehittymistä, mutta kehittyminen 28-vuotiaana on hyvin minimaalista enää. Palola sai otettua oikeat askeleet myöhässä, mutta ei vielä liian myöhässä. Kuusela ei kyllä ole näyttänyt suuresti kehittymisen merkkejä, eikä muutama tehopiste enemmän anna sellaista odottaakaan. Mikä vain on mahdollista. Todennäköisyydet ovat vain vahvasti sitä vastaan, että kaveri nousisi liigatason huippupelaajaksi. Selitin tämän asian jo monta kertaa aiemmin tässä ketjussa, nyt vain toistan itseäni.

Poissa junde

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 114
    • Profiili
Vs: Teddy Da Costa
« Vastaus #74 : Kesäkuu 04, 2014, 13:20:17 »
Melu ja muut kitisijät. Sanokaas nyt sitten ihan konkreettisia nimiä - keitä olisi Tapparan pitänyt nyt hankkia? Eli da Costan tilalla julkaista kuka? Eikä mitään "önnnönnnööö, ei oo mun homma, önnönnnöönnöö, kovempia on", vaan ihan joku selkeä nimi kuka olisi tyydyttänyt.

Luulen, että da Costa on hyvinkin nopeasti yleisön suosikki.

Minä voin olla vaikka kitisijä, odotan ykkössentteriä, ja ykköspakkia sitten olen tyytyväinen, nämä Da Costat sun muut ovat hyviä lisiä.
Jos tämmöset miehet täyttää teistä nämä kriteerit, niin onnea teille.
Minä olen tyytyväinen kun rosteri on sellainen, että sillä taistellaan kullasta , sekä CHL:ssä että Liigassa, ja tällähetkellä se ei ole!!