Ensimmäinen viesti tälle foorumille. Toki pitkään lueskeltu
Taustana säännöllinen kotipeleissä käyminen 84-85 kaudesta asti. Tänään hallilla vikassa erässä oli aikaa tuumailla. Tänäänkin hävittiin mun mielestä yv peliin, minkä ankeus on tietysti yleisesti tiedossa. Nyt on vaan sillai, että sinne on saatava kädet ja pää jostain. Se kauan odotettu sentteri siis. Onhan siellä käsiä joo, vai onko?
Nyt kun Tuukka lähti, siellä on tasan kaks yv pakkia. Kolomatis ja Aalto. Ensimmäinen ei ole tehny maalin maalia ja Aalto ei ehkä kahden viime kauden perusteella ole enää huippuvuosien tasolla. Hyökkäjistä JMJ, Kuusela ja Palola on mielestäni A-ryhmää. Itseluottamusta ei nyt kuitenkaan ole ja Palola on kyllä lähinnä maalintekijä ei mun silmissä mikään yv:n aivot. Green ei parhaimmillaankaan ole omimmillaan yv:ssä tai muutenkaan pelintekijänä. Erkinjuntin ja Jormakan avut on myös muualla kuin yv:llä.
Oli miten oli. Nyt on yli 30 peliä harjoiteltu, ei toimi. Tai ainakaan enää ei voida jäädä odottelemaan. Tämä kausi on tän rojektin loppu, sitten mestaruutta tod.näk joudutaan hakeen pidemmällä kaavalla.
Toinen kohta vääjäämättömästi eteen tuleva juttu on valmentajan vaihto. Toivoisin, että Tapola onnistuisi, mutta jos kriisi pahasti vielä syvenee hänen on lähdettävä. Miehellä ei ole aiempaa kokemusta aikuisten päävalmentajana ja näyttöjä ei mun papereissa vieläkään juuri ole. Nyt on kiire. Kuka tilalle? Lienee projektivalmentajan homma. Olisko Suikkanen
Ovatko nämä vaihdot mahdollisia, onko rahaa? En tiedä, mutta YV tehojen ja joukkueen itseluottamuksen palauttaminen vaaditaan melko pian jos mestaruus halutaan.