grassinen, olen samaa mieltä tuosta hopeasta. Sarkasmia koitin viljellä. Itsellä ei niin minkäänlaisia odotuksia pelistä. Olen asennoitunut hopeaan, ei tarvi pettyä liikaa sitten. Eilisellä oli niin kovat odotukset, ettei enää vaan jaksa innostua. Pelko on liian kova. Olen jo kääntänyt katseet muihin asioihin ja täähän on vaan jääkiekkoa, perhe ollut paitsiossa, ja minkä takia? Toivon tietysti voittoa, mutta tuli mitä tuli niin se otetaan.
Joo en lukenut sun viestiä tossa ylempänä kun sen alun, oli sen verran kiire ja "multitaskaamista"
Nojoo todellakin pettynyt, eiliseen peliin, oli niin hieno tunnelma hallissa ja kaikki pedattu mahtavia juhlia varten ja eii.. en sano nyt sen henkilön nimee joka alko tuttaan aika pahasti sit lopulta eilen. Jooh on kärsinyt muut asiat ja mennyt tän playoff ajanjakson aikalailla lätkän ehdoilla myöskin, mennään nyt vielä tää päivä ainakin, sitten kerkee irrottaan
.
Parempi voittakoon, ei tässä mikään ylivoimanen etu mun mielestä kärpillä ole, nyt ei oo tapparallakaan kaiken järjen mukaan niin kovia paineita, kausi päättyy joka tapauksessa tänään ja oma tekeminen pitkälti vaikuttaa juhliin vai pettymykseen. Toivoisin ensinnäkin sen takia aivan mielettömästi Tapparalle voittoa kun koko finaalisarjan Kärppiä ylistetään ja ylistetään ja ylistetään, Tapparaa vähätellään, jos tässä ois kuka tahansa muu joukkue näin ei olisi, olis kiva kattella kuinka väkisin sit tarvii myöntää et Tappara oli parempi ja minkälaisia juttuja väännettäis suu mutrussa.
Toinen on tietysti Ville Nieminen, viimenen tilaisuus sanon minä.