Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Äänestäjiä yhteensä: 23
Lainaus käyttäjältä: Sasha-18 - Huhtikuu 07, 2014, 18:51:03Lainaus käyttäjältä: Varjobaari - Huhtikuu 07, 2014, 18:48:04vai että ruutu pätkii? Mulla on molemmat pelit päällä ja toimii kun unelma.Täällä kans ei mitään ongelmaa. Joku sano, että jos tuli ajois mukaan, niin ei ongelmiaKoittakaapa sulkee selain välil
Lainaus käyttäjältä: Varjobaari - Huhtikuu 07, 2014, 18:48:04vai että ruutu pätkii? Mulla on molemmat pelit päällä ja toimii kun unelma.Täällä kans ei mitään ongelmaa. Joku sano, että jos tuli ajois mukaan, niin ei ongelmia
vai että ruutu pätkii? Mulla on molemmat pelit päällä ja toimii kun unelma.
Lainaus käyttäjältä: Ekku#73# - Huhtikuu 07, 2014, 18:48:51Voi v että naurattaa noi sepostajat kun lukko saa jäähyn ni se on loppuunsaakka pelaamista ja tapparan rikkeet on melkei sikamaisiaNehän kehu, että se korkee maila oli periaatteessa Saravon vika, koska "joskus pelataan pää liian alhaalla".
Voi v että naurattaa noi sepostajat kun lukko saa jäähyn ni se on loppuunsaakka pelaamista ja tapparan rikkeet on melkei sikamaisia
Lainaus käyttäjältä: Varjobaari - Huhtikuu 07, 2014, 18:50:08Lainaus käyttäjältä: Ekku#73# - Huhtikuu 07, 2014, 18:48:51Voi v että naurattaa noi sepostajat kun lukko saa jäähyn ni se on loppuunsaakka pelaamista ja tapparan rikkeet on melkei sikamaisiaNehän kehu, että se korkee maila oli periaatteessa Saravon vika, koska "joskus pelataan pää liian alhaalla".Joo. Joka juttu Tapparan vika. Ja nyt taas yyveetä.