Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Otteluennakosta: "Jukka Voutilainen puolestaan sai itse osuman kiekosta ja on jonkin aikaa sivussa.".Eli "jonkin aikaa" on sivussa tositoimista. Ei mitään päivämääriä annettu kuitenkaan vielä...Lähde:http://www.tappara.fi/liiga/ottelut/ennakot/8087-tapparakin-palaa-olympiatauolta
Näin on, niin kuin Calzo kirjoittaa. Ensi viikolla ovat tällä tietoa molemmat, Aalto ja Voutilainen, jo luostelutreeneissä.
Aamulehden mukaan Voutilainen ei pelaa ainakaan runkosarjan aikana. Käsi on saman jutun mukaan kantositeessä, mikä tuntuu maallikosta hyvin erikoiselta. Eikö noita ole tapana käyttää enemmänkin olkapäävammojen yhteydessä?
Kantositeessä käsi pysyy paikallaan mikä vähentää särkyä ja on hyväksi luutumiselle/paranemiselle.Toivottavasti nyt edes yhden pelin saisi alle runkosarjassa ettei ihan kylmiltään tarvi tosi pelejä alottaa.
Lainaus käyttäjältä: Eki - Maaliskuu 01, 2014, 12:55:09Kantositeessä käsi pysyy paikallaan mikä vähentää särkyä ja on hyväksi luutumiselle/paranemiselle.Toivottavasti nyt edes yhden pelin saisi alle runkosarjassa ettei ihan kylmiltään tarvi tosi pelejä alottaa.Luulisi vaan, että kipsaaminen tai lastoittaminen olisi se keino noiden saavuttamiseen kyynärvarsivamman kohdalla. Enpä mikään lääkäri kuitenkaan ole, joten älkää minua kuunnelko. Joka tapauksessa haaveet runkosarjapaluusta voit unohtaa, sillä säälipleijarien alkuun on alle kaksi viikkoa aikaa.
Onko kenellään tarkempaa tietoa Voden toipumisesta?
Jos mun silmissä ei pahasti harita, ni ainakin reeneissä Voutilainen oli ja mailakin pysy kädessä.