Kirjoittaja Aihe: Tapparan *vanhoista* jälkipeleistä nick -asiaa  (Luettu 21080 kertaa)

Poissa Grainger

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 305
    • Profiili
Vs: Tapparan *vanhoista* jälkipeleistä nick -asiaa
« Vastaus #15 : Tammikuu 08, 2006, 00:09:59 »
Vanhalla puolella olin Sakarias, täällä sitten tuo vähän kuvaavampi nikki.

Sakarias, vanha dorka, enpä meinannut heti tunnistaa. Nyt pääsee aukomaan, kun tietää miehen nickin.

Ja minä olen salanimellä täällä. Oikeasti tämän G:n tarina juontuu kauas äitini suvun menneisyyteen. Siksi se.

Poissa Dolphin

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 93
    • Profiili
Vs: Tapparan *vanhoista* jälkipeleistä nick -asiaa
« Vastaus #16 : Tammikuu 08, 2006, 10:45:54 »
Kerran Dolphin aina Dolphin. Johtunee käsivarteen tatuoidusta delfiinistä ja se taas johtuu ihailustani kyseistä eläinkunnan edustajaa kohtaan. Oikea nimi on Katja ja senhän moni jo tietääkin.

demonmixu

  • Vieras
Vs: Tapparan *vanhoista* jälkipeleistä nick -asiaa
« Vastaus #17 : Tammikuu 09, 2006, 02:24:39 »
mun nickki oli jälkipeleissä demonmixu ja on täälläkin demonmixu, niinkuin se on irssissä ja melkein kaikkialla :D

Poissa Memmu26

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 172
    • Profiili
    • Irc-galleria
Vs: Tapparan *vanhoista* jälkipeleistä nick -asiaa
« Vastaus #18 : Tammikuu 09, 2006, 08:06:21 »
Memmu tulee omasta nimestä, keksitty joskus 7. luokalla ja 26 viittaa sen hetkiseen ikään, kun liityin ensi kertaa Jälkipeleihin. Että sekin tuli jäädäkseen.
Tappara - Till I Die!

Poissa Luuseri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1356
    • Profiili
Vs: Tapparan *vanhoista* jälkipeleistä nick -asiaa
« Vastaus #19 : Tammikuu 09, 2006, 10:44:51 »
Sakarias, vanha dorka, enpä meinannut heti tunnistaa. Nyt pääsee aukomaan, kun tietää miehen nickin.

Ja minä olen salanimellä täällä. Oikeasti tämän G:n tarina juontuu kauas äitini suvun menneisyyteen. Siksi se.


Niin, pikku-G, nyt pääset taas aukomaan. Tänään pelaillaan muuten Tappara-TPS, joten aukomiselle tarjoutuu tilaisuuksia. Ja ehkä ei sotketa sun äitiä vielä toistaseks näihin keskusteluihin, vaikka hän varmasti ihan jees mamma onkin...
"Kerran vielä, Janne".
"Jaa ei enää?" No sitten paita kattoon!"

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Tapparan *vanhoista* jälkipeleistä nick -asiaa
« Vastaus #20 : Tammikuu 09, 2006, 11:00:34 »
Onpas ketju, joten pakkohan siihen on laittaa jotain. Wille tuli yllättäen nickiksi, kun johonkin palstalle aikoinani yritin rekisteröityä ja Ville oli jo viety. Samaa tulee sitten käytettyä melkeen joka paikassa. Niin ja etunimeähän se yrittää esittää.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa forrest

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 946
    • Profiili
Vs: Tapparan *vanhoista* jälkipeleistä nick -asiaa
« Vastaus #21 : Tammikuu 09, 2006, 11:37:06 »
Nimimerkki tuli otettua kaikkien aikojen parhaan elokuvan Forrest Gumpin nimestä, mutta siihen en ota kantaa onko allekirjoittaneella jotain yhtäläisyyksiä leffan päähenkilön kanssa. Ircissä päädyin "suomentamaan" nickin, sillä forrest oli usein muilla käytössä enkä halunnut laittaa nimen perään mitään lisämerkkejä, joten siellä käytössä on "mettsa".

Silakkalapa

  • Vieras
Vs: Tapparan *vanhoista* jälkipeleistä nick -asiaa
« Vastaus #22 : Tammikuu 09, 2006, 14:45:43 »
Silakkalapa = Silakkalapa, juontaa juurensa ihailusta Barkovin mailan lavan muotoa kohtaan. Joskus olin Kynämiäs, mutta se tais olla jatkoajan puolella. Aika hiljaasta on ollut pitkään, mutta eiköhän se tästä, ainakin ajoittain ja kevättä kohden...

Poissa Kyljys

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 375
    • Profiili
Vs: Tapparan *vanhoista* jälkipeleistä nick -asiaa
« Vastaus #23 : Tammikuu 09, 2006, 15:36:32 »
No joo Kyljys ei pitäny kyllä tulla aluksi nikiksi, mutta joskus kun koitin rekisteröityä jonnekkin foorumille tai jonnekkin nii vitutti ku kaikki tuntu olevan varattuna niin kiskasin sitte mitä ekana mieleen tuli ja niin synty kyljys  ;D kyljys tuli mieleen jostain vanhasta jutusta jota en kyllä jaksa selittää, mutta tällä mennään käytän tätä nikkiä nykyään joka paikassa ei ainakaa oo kukaa kerinny viedä..
Köyhä säästää.

Poissa Battleaxe

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 132
    • Profiili
Vs: Tapparan *vanhoista* jälkipeleistä nick -asiaa
« Vastaus #24 : Tammikuu 09, 2006, 20:03:21 »
Mä oon ollu ippe kauemmin kuin muistan. Ei mun kaveritkaan mun ristimänimeä (Ilpo) välttämättä tiedä, mutta mitä sillä väliä, kunhan ruman naaman muistavat jotta osaavat vältellä kadulla kohtaamista.

Mä kun yritän unohtaa just naaman, mutta painajaisiin se vaan aina ilmestyy.


Niin ja Battleaxehan on suomeksi Tappara, joten siitähän tuo lempinimi(nick >:() tulee.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 09, 2006, 20:07:19 kirjoittanut Battleaxe »
Twisted Rorever Forever Twisted

muncci

  • Vieras
Vs: Tapparan *vanhoista* jälkipeleistä nick -asiaa
« Vastaus #25 : Tammikuu 09, 2006, 22:44:14 »
Munkkiniemen kreivi -> Muncca -> muncci sitä mukaan kun palstat ovat vaihtuneet. Mutta en kerro missä asun, sen saatte päätellä itse.

Poissa Romppa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 667
    • Profiili
Vs: Tapparan *vanhoista* jälkipeleistä nick -asiaa
« Vastaus #26 : Tammikuu 10, 2006, 00:07:14 »
Munkkiniemen kreivi -> Muncca -> muncci sitä mukaan kun palstat ovat vaihtuneet. Mutta en kerro missä asun, sen saatte päätellä itse.

Pispalan näkö- tai Hervannan vesitornin kahvioyrittäjän naapurissa ja olette sopineet, että yllätykset aamukahvissas loppuu, jos kehität nimimerkin, joka saa ihmisten mielihalun kahviin ja munkkiin heräämään. Menikö oikein, mitä mää voitin?

Fiksut osasivatkin jo edellä olevan perusteella päätellä, että tämän nimen taakse kätkeytyy entinen Hevosmies. Sen rekisteröinti ei kuitenkaan onnistunut multa ei sitten millään, joten otin uudeksi nikikseni T.Rasvahapon. Parin henkilön hyvät perustelut luettuani päätin kuitenkin lopettaa kikkailun ja ottaa elävän esimerkin innoittamana tämän "oikean" nimeni käyttöön.
"Kyllä kai Ilveksellä jonkinlaiset huoltajat jo on, mutta ne taitais tarvita toisenlaisetkin huoltajat", totesi vaimoni, kun uutinen Ipan mainoksistaan saamista sakoista ehti meille asti.

Poissa FORTUNA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1635
  • Pappa#55 +143kg/Überlegenheit
    • Profiili
Vs: Tapparan *vanhoista* jälkipeleistä nick -asiaa
« Vastaus #27 : Tammikuu 10, 2006, 10:34:16 »
Nimimerkkini FORTUNA tulee sellaisesta legendaarisesta jääkiekkoseurasta kuin Oriveden Fortuna joka edustaa syntymäpaikkani jääkiekkoperinteitä. Ulkojäät ja 4-divaria... oi niitä aikoja! :'(
Vasemmassa laidassa on Stanley Cup –voittaja ja oikealla tuleva Stanley Cup –voittaja
- Välissä on sitten sellainen hiihtelijä...(Barkov Jr 2012-13)

demonmixu

  • Vieras
Vs: Tapparan *vanhoista* jälkipeleistä nick -asiaa
« Vastaus #28 : Tammikuu 10, 2006, 12:31:06 »
niin joo piti lisätä omaani että demonmixu tuli vaan joskus jostain keksittyä, mixu=miksu ja molempia monet käyttää mun etunimestä joka on mikko, demon nyt vaan sit tuli joskus "pahis" jutuista keksittyä tuohon eteen, kun kaikki miksu, yms. nickit oli netissä silloin varattuja.

Poissa Jerzy

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 146
    • Profiili
Vs: Tapparan *vanhoista* jälkipeleistä nick -asiaa
« Vastaus #29 : Tammikuu 11, 2006, 17:13:13 »
Nikki ollut aina jälkipeleissä Jerzy, vaikka harvoimpa olen innostunut kirjoittelemaan (kertooko mielipiteiden vähyydestä vai ruosteisesta ulosannista). Nikki juontaa juurensa enojeni minusta käyttämästä lempinimestä joka ilmeisesti kaapattu puolalaiselta(?) kirjailijalta Jerzy Kosinskilta, myös nikki Cotton olisi osunut hyvin kohdalleen ajatellen etunimeäni, mutta näillä mennään...