Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Ainut mikä tässä hivenen "huolettaa" on, että miten luistin liikkuu ja vauhti riittää.
Itse laittaisin nieminen- green- palola. Olisi sellainen fyysinen ketju ja jotenkin olisi aika herättää se villekin taas "henkiin"..
Outoa, että ei ole vielä Tapparan sivuilla. Ilmeisesti Jatkoaika oli ensimmäinen joka julkisti. Lähde ilmeisesti twitter-tili. Yleensähän Tappara on aika hyvin onnistunut ilmoittamaan ensimmäisenä.
Päävalmentaja Jukka Rautakorvelta kysyttiin pelurista Nelonen Pron kiekkolähetyksessä. Rautakorpi ei omien sanojensa mukaan tiennyt pelaajasta.- Ei mulla ole mitään tietoa, Rautakorpi ilmoitti.
Rautakorpi ei ainakaan tainnut scoutata tätä miestä:LainausPäävalmentaja Jukka Rautakorvelta kysyttiin pelurista Nelonen Pron kiekkolähetyksessä. Rautakorpi ei omien sanojensa mukaan tiennyt pelaajasta.- Ei mulla ole mitään tietoa, Rautakorpi ilmoitti.http://www.iltalehti.fi/smliiga/2013101017592932_sm.shtml
Annetaas kaverin yrittää ja osaahan Green pelata ei siinä mitään. McRae on aaltopahvi tähän verrattuna.