Kirjoittaja Aihe: Markus Kankaanperä  (Luettu 192988 kertaa)

Poissa Löki

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 301
    • Profiili
Vs: Markus Kankaanperä
« Vastaus #450 : Huhtikuu 16, 2015, 18:03:43 »
Mitähän estoja meiän Kangella on? Torilla nähdään miten Kangen lanne heiluu

Poissa TaPPi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1322
    • Profiili
Vs: Markus Kankaanperä
« Vastaus #451 : Huhtikuu 16, 2015, 18:29:03 »
Itseä kyllä pelottaa miten Kangen liike tulee enää ensi kaudella riittämään. Nyt jo tiivissä playoffien pelitahdissa näkyy kyllä välillä pahasti raskasjalkaisuus
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 16, 2015, 18:30:48 kirjoittanut TaPPi »

Poissa Hemuli

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 460
    • Profiili
Vs: Markus Kankaanperä
« Vastaus #452 : Huhtikuu 17, 2015, 06:04:06 »
Kangen mahdollinen sopimus tarkoittaa myös sitä, että ei pelaa meitä vastaan. Koska sekään ei kivaa olisi. Pidä ystävät lähellä ja viholliset vielä lähempänä etc.

Silti olisi ihan oikeasti mukavaa jos jatkaisi. Kyllä yhdelle karjulle aina tilaa on.
"Ilveksen kannattajien patologiseen kateellisuuteen sekoittunut krooninen vahingonilo yhdistettynä aidon ja oikean kunnioituksen puutteeseen sekä paskaan asenteeseen on kyseisen jengin kannattajien tyypillisin luonteenpiirre." -Kankaantaan profeetta

Poissa iceman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1400
    • Profiili
Vs: Markus Kankaanperä
« Vastaus #453 : Huhtikuu 17, 2015, 17:08:53 »
Itseä kyllä pelottaa miten Kangen liike tulee enää ensi kaudella riittämään. Nyt jo tiivissä playoffien pelitahdissa näkyy kyllä välillä pahasti raskasjalkaisuus

Kangella 22-25 min /ottelu peliaika, joten ei ihme... Hyvin jaksaa siihen nähden. Lukko-sarjassa vielä sai vääntää vastapuolen isojen jantterien kanssa eikä tuntunut missään...

Poissa kapri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 705
    • Profiili
Vs: Markus Kankaanperä
« Vastaus #454 : Huhtikuu 23, 2015, 07:24:45 »
Pelasko Kanki sen 3-4 maalin jälkeen? Tilanteessahan Kanki itse taklasi ja näytti samalla loukkaavan itseään?

Poissa tappawafanfoeva

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: Markus Kankaanperä
« Vastaus #455 : Huhtikuu 23, 2015, 07:35:20 »
Pelasko Kanki sen 3-4 maalin jälkeen? Tilanteessahan Kanki itse taklasi ja näytti samalla loukkaavan itseään?
Kyllä näkyi kentällä ja ketterällä jalalla kuten aina ;)
"– Tiesin, että olen aika nopea. Kaverit jäi kuin täit tervaan, Kankaanperä sanaili."

"-Parantamisen varaa jäi paljon. En kai mä - saatana - ala kertoa teille, mitä muutetaan. Katsokaa lauantaina, Kankaanperä tuumi"

Poissa kapri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 705
    • Profiili
Vs: Markus Kankaanperä
« Vastaus #456 : Huhtikuu 23, 2015, 08:18:44 »
Pelasko Kanki sen 3-4 maalin jälkeen? Tilanteessahan Kanki itse taklasi ja näytti samalla loukkaavan itseään?
Kyllä näkyi kentällä ja ketterällä jalalla kuten aina ;)

Hyvä.

Poissa Melu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 113
    • Profiili
Vs: Markus Kankaanperä
« Vastaus #457 : Huhtikuu 24, 2015, 22:13:36 »
Todella lepsua pelaamista omissa tänään,en annan+ merkkiä... >:(

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Markus Kankaanperä
« Vastaus #458 : Huhtikuu 24, 2015, 23:02:38 »
Luulen ettei Kanki aivan täydessä terässä ole. Jotenkin välttelee kontakteja ja muukin pelaaminen siihen viittaisi. Täyttää kuitenkin ruutunsa.

Poissa iceman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1400
    • Profiili
Vs: Markus Kankaanperä
« Vastaus #459 : Huhtikuu 25, 2015, 07:20:27 »
Luulen ettei Kanki aivan täydessä terässä ole. Jotenkin välttelee kontakteja ja muukin pelaaminen siihen viittaisi. Täyttää kuitenkin ruutunsa.

Lainaus
- Tässä vaiheessa kautta ei kolahda mihinkään! Kankaanperä jyrähti.

http://yle.fi/urheilu/jaan_pintaan_jaanyt_kankaanpera_tassa_vaiheessa_kautta_ei_kolahda_mihinkaan/7948036

Kangella ei välttämättä ole kipukynnys kaikkein matalimmasta päästä, mutta tuskinpa pelaisi yli 24 min isommin loukkaantuneena, kuten eilen(kin*) pelasi.

Se unohdetaan varsin usein, että monessa p-off pelissä Kangen peliaika on ollut suurin, joten ei ihme, että näkyy kentällä... On kyllä tärkeä pelaaja.

Edit. (*)Playoffeissa pelannut nyt 19 ottelua ja peliaika per ottelu on ollut keskimäärin 24:03 minuuttia. Täytyy kyllä kunnon olla kohdillaan...

Lähde:Liiga
http://liiga.fi/pelaajat/24555256/kankaanpera-markus
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 25, 2015, 07:32:02 kirjoittanut iceman »

Poissa Linden #16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1911
  • Kaikkeen kätevä,mutta ei mihinkään pätevä!
    • Profiili
Vs: Markus Kankaanperä
« Vastaus #460 : Huhtikuu 25, 2015, 07:49:14 »
Luulen ettei Kanki aivan täydessä terässä ole. Jotenkin välttelee kontakteja ja muukin pelaaminen siihen viittaisi. Täyttää kuitenkin ruutunsa.
Mietin samaa, mutta tuo 24min ka peliaika varmaan jarruttaa vähän sitä suurinta kontakti-intoa. Ei tuossa paljoa jaksa ylimääräistä heilua. Ainakaan Kangen spekseillä.😅
"Kankaanperä osoitti ensimmäisessä maalissa, että kun lähtee, niin lähtee perkele ja menee kovaa, Tapola intoutui joukkueensa avausmaalista." -JA 14.1 Tappara-Ilves pelin raportissa-

Poissa 67

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1197
    • Profiili
Vs: Markus Kankaanperä
« Vastaus #461 : Huhtikuu 27, 2015, 11:33:18 »
Iltapulupaskan mukaan Kankaanperä tehnyt jatkosopimuksen

http://www.iltalehti.fi/smliiga/2015041619528134_sm.shtml
Onkohan tämä totta? Ei ole päivitetty joukkueen sivuille ainakaan vielä. Hitto jos oli joku ankka taas.

Poissa wild

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 251
    • Profiili
Vs: Markus Kankaanperä
« Vastaus #462 : Toukokuu 08, 2015, 20:09:56 »
Ei löydy Kankaanperän nimee enää Tapparan sivuilta joukkue osiosta. Liekö virhe vai lähtö edessä.

Poissa ekunkikat

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 425
    • Profiili
Vs: Markus Kankaanperä
« Vastaus #463 : Toukokuu 08, 2015, 20:16:20 »
Sopimus on loppu. Ei voi kirjoittaa tuonne, jos ei ole voimassa olevaa sopimusta kirjoitettu/ilmoitettu.
"Elämää opitaan menneisyydestä, mutta se eletään eteenpäin" S. Kierkegaard
"Mennään eteenpäin" T. Jutila

Poissa Battleaxe73

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 338
    • Profiili
Vs: Markus Kankaanperä
« Vastaus #464 : Toukokuu 08, 2015, 21:30:14 »
Eri paikoissa on puhuttu jo pitkään, että sopimus olisi olemassa. Olen ihan varma, että näin ei ole. En keksi yhtään syytä, miksi sitä ei oltaisi jo julkaistu. Alan myös uskoa, ettei meillä ens vuonna pelaa. Korvaaminen tulee olemaan todella vaikeaa monesta syystä.

Tokihan se on niin, että Kangen aika liigassa ei kovin montaa vuotta enää kuitenkaan kestä. Nyt siirrytään sitten kertalaakista Tapolan aikaan.