Kirjoittaja Aihe: Pysäköintimaksu Hakametsään?  (Luettu 43733 kertaa)

Poissa Harald

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 605
    • Profiili
Vs: Pysäköintimaksu Hakametsään?
« Vastaus #120 : Syyskuu 29, 2012, 20:51:06 »
eikä tämmöset parkkimaksut
ainakaan helpota kun vielä tiedetään että tapparan kannattajat tulee kauempaa
ja autolla. Mutta kun ollaan tyhmiä ni ollaan sitte oikeen kunnolla.

Ainakin laiska olet kun et jaksa kävellä sataa metriä ilmaiselta parkkipaikalta hallille.

Poissa lepopulssi

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 22
    • Profiili
Vs: Pysäköintimaksu Hakametsään?
« Vastaus #121 : Syyskuu 30, 2012, 07:10:14 »
Niin liika on liikaa jos niitä oli ollut vissiin 5 siihen mennessä niin kai se nyt jo
vaikuttaa ja jokatapauksessa suunta on alaspäin eikä tämmöset parkkimaksut
ainakaan helpota kun vielä tiedetään että tapparan kannattajat tulee kauempaa
ja autolla. Mutta kun ollaan tyhmiä ni ollaan sitte oikeen kunnolla.

Noh, matkaa 480km edestakasin, aikaa menee yli 3h suuntaansa, bensaa palaa kaikki mitä tankkiin laittaa ja kaljaakin kitataan(paitsi kuski luonnollisesti): yks mokoma parkkimaksu ei enää siinä tee kesää eikä talvea. TOSIN täältä ei moneenkaan peliin tulla, eli vuoden mittaan kustannuksia ei voi verrata ns paikkakuntalaisiin (0-50km) jotka ainakin toivottavasti käy useissa peleissä.

Ekku#73#

  • Vieras
Vs: Pysäköintimaksu Hakametsään?
« Vastaus #122 : Lokakuu 01, 2012, 09:57:58 »
eikä tämmöset parkkimaksut
ainakaan helpota kun vielä tiedetään että tapparan kannattajat tulee kauempaa
ja autolla. Mutta kun ollaan tyhmiä ni ollaan sitte oikeen kunnolla.

Ainakin laiska olet kun et jaksa kävellä sataa metriä ilmaiselta parkkipaikalta hallille.
Varmaan vaan mukavuuden haluinen ja käytännöllinen mutta kun ainakin minulla
kun sattuu olemaan toi työvuorokin semmonen etten ehdi kyllä millään muulla kun
omalla autolla ainakaan arkipeleihin. Sinne mahdolliseen uuteen halliin ( mikä ei kyllä
ikinä näytä tulevan ) voisin bussilla tulla kun pääsisin yhdellä bussilla. Ja se vielä että
jos sitä kenttää meinasit niin siihen mää yleensä oon pyrkinytkin mutta nyt kun tämä
maksullisuus tuli mukaan niin veikkaan että se kenttä taitaa olla aika piukassa jo sillon
kun minä saavun paikalle. Mut ei mitään ottakoot rahansa mistä lystää mutta
halliin ei taida kovin moni enää eksyä.

Poissa Raul7

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 23
    • Profiili
Vs: Pysäköintimaksu Hakametsään?
« Vastaus #123 : Lokakuu 01, 2012, 10:28:52 »
Omasta puolestani en voi kun ihmetellä näitä jotka valittavat että kun kaikesta kiskotaan rahaa ja  nyt se pysäköintikin hallilla maksaa jne. Sit kuitenkin käydään täällä vinkumassa että hommaa nyt Leinonen pelimiehiä ja annetaan melkein jo nimet että hommaa se ja se. Nyt kun joukkueeseen on pitkästä aikaa satsattu kunnolla niin JOSTAIN se raha pitää myös tulla sisään millä ne pelaajien palkat maksetaan. Itse tiesin jo ennen kauden alkua etten pääse läheskään kaikkiin peleihin mutta ostin kausikortin joka maksoi huimat 219 euroa. Ja kun tuli tämä maksullinen pysäköinti niin ostin pysäköintikortin ennen juhannusta jolloin se maksoi 50 euroa. Mun mielestä noi kustannukset on hyvinkin maltilliset sitenkin vaikka en pääsisi katsomaan kuin puolet Tapparan kotiotteluista. Kausikortilla mun ei tarvi maksaa niitä palvelumaksuja lipuista ja pysäköintikortilla varmistin ettei tarvi jättää autoa esim. Prismalle kun varsinkin arkipeleihin en ehdi saapuun paikalle kun aikaisintaan klo 18.15 aikoihin jolloin esim. hiekkakenttä on jo melko piukassa autoja. Ja vaikka kävisin katsomassa vain 10 kotiottelua niin kausikortti tulee halvemmaksi kuin 10 irtolippua esim. C2:seen koska ne palvelumaksut nostavat ko. lippujen hinnan vähintään 23,50 euroon/kpl. Itse olen ainakin tyytyväinen että joukkueeseen on panostettu pitkästä aikaa vaikkakin katsojan kustannukset on noussut. Ja olen itse ihan tavallinen duunari ja perheenisä jolla on riittävästi asuntolainaa joten kyllä ne rahat menee mitä sieltä duunista tulee. Ja tämä vain sen takia ettei tarvi kirjoittaa että oot joku porvari. Jos joku/jotkut haluaa boikotoida Tapparan kotipelejä pysäköintimaksun takia niin that´s fine mutta itse en rakastamaani seuran pelejä jätä näkemättä mokoman maksun takia.

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Pysäköintimaksu Hakametsään?
« Vastaus #124 : Lokakuu 01, 2012, 10:39:46 »
Hiekkakenttä alkaa tosiaan siinä vartti ennen matsin alkua olla jo melko piukassa eli jos viime tipassa tulee peliin, niin jäähallin parkkipaikalla ei oikein ilmaista tilaa ole. Kissanmaan alueella, Prismalla tai McDonaldsilla sen sijaan on kyllä aina varmasti tilaa ja matka on korkeintaan vaivaisia satoja metrejä. Ite oon jättäny auton jo useemman vuoden jonnekin muualle kun Hakametsän parkkipaikalle - pääsee paljon mukavammin liikkeellekin kuin siitä ruuhkasta eikä tarvi pelätä koska pelti rytisee. Sitä paitsi jos tuomarit on olleet tuttuun tapaansa surkeita ja Tappara ottanut kuokkaan, niin se pieni happihyppely on vain hyväksi ennen kuin lähtee veren kiehuessa liikenteeseen. ;) Ja onhan se nyt ainakin omasta mielestä ihan sama käveleekö sieltä parkkipaikan nurkasta vai parin sadan metrin päästä sisään halliin.

Poissa Harald

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 605
    • Profiili
Vs: Pysäköintimaksu Hakametsään?
« Vastaus #125 : Lokakuu 01, 2012, 10:57:53 »
Omasta puolestani en voi kun ihmetellä näitä jotka valittavat että kun kaikesta kiskotaan rahaa ja  nyt se pysäköintikin hallilla maksaa jne.

Lainasin vain pätkän mutta allekirjoitan kaiken. Lisäisin vielä, että tämä on oikeudenmukainen tapa lisätä joukkueen tuloja.

- Maksukyvyltään kaikkein heikoimpiin katsojiin maksu ei pure, koska ko. ryhmä ei omista autoa.
- Jos omistaa auton mutta talouden kanssa tekee tiukkaa, voi pysäköidä ilmaiseksi joko hiekkakentälle kivenheiton päähän tai valita useista vaihtoehdoista 500 metrin säteellä.
- Ne, joilla on varaa maksaa pysäköintimaksu, saavat todellista lisäarvoa maksulle. He voivat nyt saapua peliin vaikka viime tingassa ja ajaa autonsa suoraan vapaaseen ruutuun. Aiemmin oli ajeltava ristiin rastiin paikkaa etsien, itsekin on tullut myöhästyttyä tämän takia pelin alusta erinäisiä kertoja.

Nyt eletään ainutkertaisia aikoja, kun on mahdollisuus seurata kaikkien aikojen parhaan Tappara-juniorin tarinaa kohti isompia parrasvaloja, ja jotkut heittäytyvät marttyyreiksi ja jäävät kotiin sen vuoksi, että pitäisi kävellä minuutti autolta hallin ovelle? Aivan sama, ei tule ikävä.

Ekku#73#

  • Vieras
Vs: Pysäköintimaksu Hakametsään?
« Vastaus #126 : Lokakuu 01, 2012, 11:25:29 »
Voimia teille!

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Pysäköintimaksu Hakametsään?
« Vastaus #127 : Lokakuu 01, 2012, 11:47:54 »
Hiekkakenttä alkaa tosiaan siinä vartti ennen matsin alkua olla jo melko piukassa eli jos viime tipassa tulee peliin, niin jäähallin parkkipaikalla ei oikein ilmaista tilaa ole. Kissanmaan alueella, Prismalla tai McDonaldsilla sen sijaan on kyllä aina varmasti tilaa ja matka on korkeintaan vaivaisia satoja metrejä. Ite oon jättäny auton jo useemman vuoden jonnekin muualle kun Hakametsän parkkipaikalle - pääsee paljon mukavammin liikkeellekin kuin siitä ruuhkasta eikä tarvi pelätä koska pelti rytisee. Sitä paitsi jos tuomarit on olleet tuttuun tapaansa surkeita ja Tappara ottanut kuokkaan, niin se pieni happihyppely on vain hyväksi ennen kuin lähtee veren kiehuessa liikenteeseen. ;) Ja onhan se nyt ainakin omasta mielestä ihan sama käveleekö sieltä parkkipaikan nurkasta vai parin sadan metrin päästä sisään halliin.
Hyvin sanottu siellä perällä!
Tapapra voisi pari jamppaa laittaa sinne hiekkakentälle ohjeistamaan uusavuttomia parkkeerauksessa niin sielläkin tila hyödynnettäisiin fiksusti ja autoja sopisi enemmän. "Yleisparkki"-kortti on jo nyt ollut hintansa (50e) arvoinen, kun paikka on varma ja läheltä hallia. Huomenna Hesaan katsomaan Tapparan peliä ja ilman mitään parkkilupia.

Poissa Suoraman Sevon

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 777
    • Profiili
Vs: Pysäköintimaksu Hakametsään?
« Vastaus #128 : Lokakuu 01, 2012, 13:37:50 »
Oli näköjään tullu toimistolle ja hallin lipunmyyntiinkin palvelumaksu 3e.. mulla se tarkottaa että jätän pari peliä välistä...ihan vaan piruuttani...offia tämäkin..
Juhan nuha.

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Pysäköintimaksu Hakametsään?
« Vastaus #129 : Lokakuu 01, 2012, 13:52:44 »
Oli näköjään tullu toimistolle ja hallin lipunmyyntiinkin palvelumaksu 3e.. mulla se tarkottaa että jätän pari peliä välistä...ihan vaan piruuttani...offia tämäkin..

Ai pysäköintimaksuun?

Poissa ekunkikat

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 425
    • Profiili
Vs: Pysäköintimaksu Hakametsään?
« Vastaus #130 : Lokakuu 05, 2012, 21:33:19 »

Mää en käsitä miksi se auto pitää saada sinne hiekkakentälle.

Prisman tai Macin piha on niin lähellä ja sieltä pääsee paljon helpommin poiskin pelin jälkeen. Jos tulen autolla (yleensä kuntoilen kävellen tai pyörällä), niin pikkuteiden varret ja kahvilaleipomon piha on myös hyviä valintoja. Melkein yhtä lähelläkin, kun ahdas hiekkakenttä tai pihan peränurkat.
"Elämää opitaan menneisyydestä, mutta se eletään eteenpäin" S. Kierkegaard
"Mennään eteenpäin" T. Jutila

Ekku#73#

  • Vieras
Vs: Pysäköintimaksu Hakametsään?
« Vastaus #131 : Lokakuu 05, 2012, 22:24:39 »

Mää en käsitä miksi se auto pitää saada sinne hiekkakentälle.

Prisman tai Macin piha on niin lähellä ja sieltä pääsee paljon helpommin poiskin pelin jälkeen. Jos tulen autolla (yleensä kuntoilen kävellen tai pyörällä), niin pikkuteiden varret ja kahvilaleipomon piha on myös hyviä valintoja. Melkein yhtä lähelläkin, kun ahdas hiekkakenttä tai pihan peränurkat.
No en ole mikään asiantuntia mutta se hiekkakenttä on toiminut vuosikymmeniä jäähallin
parkkipaikkana ja ollut toimiva ja toisekseen NE MARKETTIEN paikat on tarkoitettu MARKETEISSA
ASIOIVILLE.

Poissa Screamager

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1636
    • Profiili
Vs: Pysäköintimaksu Hakametsään?
« Vastaus #132 : Lokakuu 05, 2012, 22:31:48 »
Mää en käsitä miksi se auto pitää saada sinne hiekkakentälle.

Prisman tai Macin piha on niin lähellä ja sieltä pääsee paljon helpommin poiskin pelin jälkeen. Jos tulen autolla (yleensä kuntoilen kävellen tai pyörällä), niin pikkuteiden varret ja kahvilaleipomon piha on myös hyviä valintoja. Melkein yhtä lähelläkin, kun ahdas hiekkakenttä tai pihan peränurkat.
No en ole mikään asiantuntia mutta se hiekkakenttä on toiminut vuosikymmeniä jäähallin
parkkipaikkana ja ollut toimiva ja toisekseen NE MARKETTIEN paikat on tarkoitettu MARKETEISSA
ASIOIVILLE.

Mainitseminasi vuosikymmeninä pysäköinti on ollut asfaltilla ilmaista, nyt ei suurimmilta osin. Siinä on ero. Autot menevät ilmaiselle paikalle mieluummin kuin maksulliselle, jos valita pitää, ihan ihmisestä johtuen. Sitten kun muutama ja hieman päälle ihmisistä ajattelevat että tuohon sopii vielä niin reaktio on valmis. Nyt vielä kun oli enemmän porukkaa kuin normaalisti niin tilanne kärjistyi.

Jos marketin parkissa on tyhjää tilaa ja vielä kun kaupat ovat pikkuhiljaa menossa kiinni, niin miksi sinne ei voisi pysäköidä?

Poissa forrest

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 946
    • Profiili
Vs: Pysäköintimaksu Hakametsään?
« Vastaus #133 : Lokakuu 06, 2012, 14:18:16 »
Viime torstaisen Aamulehden mukaan seura voi "tienata" vuodessa 30000-35000 euroa eli koko organisaation taloudenpitoon nähden varsin mitättömän summan. Onkohan tuo varmasti sen arvoista? Luulisi Pojun taskun pohjalta irtoavan nöyhtän seasta tuollainen summa jottei katsojia tarvitsisi ruveta kiusaamaan. Umpitalvella on nimittäin ihan varmasti luvassa varsinainen pysäköintikaaos kun porukkaa yrittää löytää kinoksien keskeltä ilmaista paikkaa.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 06, 2012, 14:20:01 kirjoittanut forrest »

Poissa Miksa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 551
    • Profiili
Vs: Pysäköintimaksu Hakametsään?
« Vastaus #134 : Lokakuu 06, 2012, 14:43:49 »
Viime torstaisen Aamulehden mukaan seura voi "tienata" vuodessa 30000-35000 euroa eli koko organisaation taloudenpitoon nähden varsin mitättömän summan. Onkohan tuo varmasti sen arvoista? Luulisi Pojun taskun pohjalta irtoavan nöyhtän seasta tuollainen summa jottei katsojia tarvitsisi ruveta kiusaamaan. Umpitalvella on nimittäin ihan varmasti luvassa varsinainen pysäköintikaaos kun porukkaa yrittää löytää kinoksien keskeltä ilmaista paikkaa.

Kyllä ne pienetkin rahat tietysti aina kotiinpäin on. Maksaa sit vaikka hotelleja tai dieseliä tai jotain..... Ei kai siellä pojun taskullakaan jatkuvasti voi käydä kuiteskaan.

Vähän jo alkanu kyllästyttään koko aihe. Tuskin se parkkimaksu karsii sit kuitenkaan yhtään satunnaiskävijää pois, se on kuitenkin vaan vintsa. Jos siinä autossa tulee 4 ihmistä hallille,niin se  on 1,25 egee per lärviäinen.

Olin ittekkin ajatusta vastaan vaikken koskaan hallille pysäköikkään, mutta nyt on alkanu vähän takki kääntyyn tossa asiassa. Tästä on rummutettu aivan suhteettoman suuri asia.
Antakaa määkin huudan ,määkin olen kännissä.