Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Saako parkkilippuja ostettua hallilta?
Yksittäisen ottelun parkkimaksu on sekin Lippupalvelun kautta, mutta ei nettimyynnissä, vain ennakkomyyntipisteissä. Koko kauden kortti vain Tapparan toimistolta. Parkkilipun toimitusmaksu on saatu sisällytettyä siihen vitoseen, sen verran ihmisyyttä on löytynyt eri instansseista ettei tuplatoimareita sentään.
Lainaus käyttäjältä: Sulttaani - Syyskuu 19, 2012, 08:22:21Saako parkkilippuja ostettua hallilta?Axen info:Lainaus käyttäjältä: axe - Syyskuu 13, 2012, 14:28:38Yksittäisen ottelun parkkimaksu on sekin Lippupalvelun kautta, mutta ei nettimyynnissä, vain ennakkomyyntipisteissä. Koko kauden kortti vain Tapparan toimistolta. Parkkilipun toimitusmaksu on saatu sisällytettyä siihen vitoseen, sen verran ihmisyyttä on löytynyt eri instansseista ettei tuplatoimareita sentään.Tappara.fi sivuille sais tulla selvemmin tää parkkihomma! Siellä on ny "Pysäköinti info" yläreunasta sekä Liput osiosta "Pysäköintialueet ja yhteydet jäähallille" sivut avattavissa. Informaatiosisällössä on 100 eur kausiparkki ja 5 eur ottelukohtainen. Joko olen sokea tai sitten ei vaan mainita mistä kertalippuja saa.
Eli siis, saako hallilta ostettua parkkilippua?Mulle pitää vääntää rautalangasta
Lainaus käyttäjältä: Rouhija - Syyskuu 19, 2012, 10:08:20Eli siis, saako hallilta ostettua parkkilippua?Mulle pitää vääntää rautalangasta Auto parkkiin, lipputoimistossa on luukku tai pari p-lippuja varten, vitosella lippu, takaisin auton kojelaudalle ja sitten vasta halliin.
Lainaus käyttäjältä: axe - Syyskuu 19, 2012, 10:09:26Lainaus käyttäjältä: Rouhija - Syyskuu 19, 2012, 10:08:20Eli siis, saako hallilta ostettua parkkilippua?Mulle pitää vääntää rautalangasta Auto parkkiin, lipputoimistossa on luukku tai pari p-lippuja varten, vitosella lippu, takaisin auton kojelaudalle ja sitten vasta halliin.Kiitos selkeästä informaatiosta, jonka vähäjärkisempikin Rouhija ymmärtää
Tänään tai huomenna pitäisi selvitä, voiko parkkiliputtoman auton tuulilasin tulla toisenlainen lippu kaupungilta, kuten hallissa on ennenaikaisesti kuulutettu, kun kaupungin lakiasianosasto kertoo kantansa.Oli muuten yllättäen hiekkakenttä eilen täpösen täysi, joten moni muukin on sitä mieltä ettei turhasta viitsi mitään maksaa. Itse tosin olen parkkeerannut joko hiekkakentälle tai toiselle nimeltä mainitsemattomalle paikalle jo vuosikaudet, joten maksullisuus ei pahemmin häiritse, paitsi että hiekkikseltä voi olla vaikeampi löytää tilaa.
Kaikkien tuotteiden hinnat nousseet liput, parkki, olut, pehmis jne. Ei tartte olla pahakaan ilma, kun jään katsomaan peliä kotiteatteriin.
En sano nytten lähdettä mutta kuulin aika luotettavasta paikasta, että KAIKKI parkkituotot menisivät ilvekselle. Pitääkö paikkansa?