Ny lähtee haaste kehiin:
Kehitellään kilpaa kannustuslakanoita torstaille! Saadaan kunnolla väriä ja näköä katsomoon! Tämä on meikäläisen keino, kun en omista porkkanahousuja enkä peruukkia
Meilläpä onkin jo eka lakana suunniteltuna ja maalit hommattuna !
Tämä on todella hyvä idea ja vielä jotenkin toteutettavissa näin nopealla aikataululla. Jätän tämän kuitenkin väliin, kun on sen verran kiireitä ennen torstaita, ettei ole aikaa oikein tehdä mitään. Torstain pelissä mulla on Ojasen fanipaita päällä ja Ojanen-kauluhuivi mukana. En tiedä mitä mieltä "asiantuntijat" ovat, mutta mun mielestä noi Ojanen-kaulahuivit toisi varmaan ihan mukavan lisän katsomoon. Ja olkoonkin miten perinteisen tylsää tämä aplodien antaminen seisaallaan ja Jannen nimen huutaminen, niin luulen, että sankari itse ja peliä seuraavat läheiset ovat siitä varmasti todella otettuja.
Mitä tulee isompii projekteihin, niin oman vähäisen kokemuksen perusteella sanoisin, että aletaan olla todella pahasti myöhässä. Ainakin jos idea on tasolla "voitaisiin yhdessä tehdä joku kiva iso lakana". Kyllä se isomman lakanan pitäisi olla jo melkein valmiina, jos se torstaiksi meinataan saada.