Hmm.. pointtina mulla täs nyt ei ollu mitkää laulut tms., vaan yleisesti se kannustus. Just kun omassa hallissa sen kannustuksen pitäis olla äänekästä ja kuulua ja huomata, niin oikein kunnon hämäläiset istua jököttää ku mitkäki jöröjukat penkeissään ja mutisee yksinään jos peli ei kulje. Yksittäisiä tai pienten ihmisten (nuorten) huutoja kuuluu kyllä, mutta C3 on usein miten hiljaa. Hyvä ku isolippu ees kaivetaan esiin kun maali tulee.
Pee, mä tiiän et tätä on jauhettu. Siitähän tuonne itekin kirjotin.
Mut kai tääl hämeessä (ite kyl kans syntynyt tampereella, mut ihmettelen silti) ollaan vaan niin hitaita et asiat pitää jauhaa sataan kertaan. Tai äh, minä tiiä miks näitä pitää pyöritellä, mutta jäi taas harmittamaan ja johonkihan sitä on pakko purkaa. Ja helpompi kai se on neuvoa, kun ite ei joka kerta ole peliin päässy. Mut aina kun oon, pyrin kannustaan. Kuten sanottu, yksin on aika vaikee kuulua. Enkä mä nykysiä kannustajia syytä, vaan ihmettelen, et mihin hävis se yleinen yhteinen kannustus. Ollaan samaa populaa kuitenkin, niin luulis meiän kannustavankin yhdessä. Pari kertaa olen tässä yllättävän lyhyen ajan sisään nähny paikan päällä, kun tiukkaan tilanteeseen koko halli ja kaikki tapparalaiset on yhtyneet rummuttamaan ja taputtamaan jotta saatais maali. Ne on ollu hienoja hetkiä.
Mut mitäpä mä paasaamaan. Tehkää niin kuin teette. Mä pyrin omalta osalta pitää huolen et kannustan joukkuettani aina, missä tahansa tilanteessa. (Jätkien takia mua tässä harmittaa, mutta mistäpä mäkään sen tiiän, jaksaako niitä aina se fanien huuto kiinnostaa tai mitä ne siitä ajattelee, paitti et fiksuna ihmisenä luulis että kannustus aina kannustaa niitä panostaa enemmän ja hiljasuus antaa heidän ymmärtää ettei fanejaan voitto kiinnosta).
veka3