No mikä oli tunnelma? Canalin pätkässä Alkio kehui että meteliä riitti 2-1 maalin jälkeen. Itse pääsen maisemiin vihdoin sunnuntaina kun Tappara siirtyy sarjassa 3-0 johtoon!
Niiin meteliä riitti nimenomaan maalien jälkeen, muuten läpi ottelun metelistä vastasivat Jyp-fanit. Täytynee ihmetellä, että edes playoffseissa ei yleisö syty tippakaan. Tuntuu vaan olevan Tampereella se käytäntö, että mikäli ei joukkue maaleja tarjoa faneilleen niin ei tarvi kannustaakkaan. Ihmetyttää myös se kuinka yli puolet pienemmästä vierasfaniryhmästä voi lähteä isompi mekkala koko ajan kuin C-päädyn kannattajista (itse katselin peliä C-päädyssä). Nämä ovat tietysti minun mielipiteitäni ja mielestäni on aihetta välillä kritisoidakkin, jos on aihetta. Itse en kuulu C3 katsomoon joten voi tulla noottia ettei tarvi tulla huuteleen, jos ei itsekkään melskaa. Olen joka tapauksessa sitä mieltä, että nimenomaan sen FANIKATSOMON tulisi sytyttää se kannustus ja saada se fiilis tarttumaan muihin sekä kentälle. Noin suuresta porukasta mitä C3:ssa on pitäisi lähteä kyllä aika kova ääni, jos siellä porukka puhaltaisi yhteen hiileen ja kannustaisi muulloinkin kuin maalin syntyessä. Varmasti saisi pelaajatkin ihan eri lailla lisävirtaa, jos olisi tunnelmaa. Ei kai aina joukkueen tarvi tehdä jotain maagista, että saadaan edes pieni kohahdus aikaan?
Ihmettelen myös sitä asiaa, kun kaikilla tuntuu olevan tarve perustaa jotain omaa ryhmäänsä ja sitten olevinaan kilpaillaan keskenään mikä on paras. Se oikea fanikatsomo ei tähän tietenkään ole tähän lähtenyt lähinnä tarkoitin Ääniryhmää ja tätä uutta C1 Fans-ryhmää. Sepä on sitten hienon kuulosta, kun kaikki laulaa eri hoiluja ja tapputtelee eri tahtiin eri puolilla hallia. Eiköhän kuitenkin kannattaisi tehdä niin, että C3 laittaa ne tahdit isompana ryhmänä ja sitten muut lähtisi mukaan? C1fanit aloitti "suurella" kohulla, mutta itseäni lähinnä huvitti se homma ja ne huutelut. Silloin siellä oli oikeata kannustusta ja meteliä, kun kyseisen ryhmän porukka oli pilkkeenä isin silmäkulmassa ja siihen tunnelmaan on aika paljon kurottavaa tuolla touhulla.