Meinaatko Fortuna sitä, että fanikatsomoon tullaan muka vain halpojen kausikorttien takia, jos veikkaat niin silloin olet väärässä katsomossa fanikatsomoon kuuluu vain tosi fanit? Minä en ole sen takia vaan olen siitä syystä, että olen Tappara fani.
Mää tiedän, että nyt tulee astuttua miinaan.
Jos täällä fani/t alkavat määrittämään mikä on kullekin lippunsa lunastaneelle oikea katsomonosa, niin sitten on taas joillakin tosi pahasti puurot ja vellit sekaisin!!
Juuri kun olen opettelemassa pelimatkoille turvavyön käyttöä, kohtuullista alkoholin nauttimista ja sitä kautta örveltämisen/kanssamatkustajien häiritsemisen vähentämistä sekä äidiltä lupalapun mukaan pyytämistä, niin nyt pitäisi sitten ruveta ennen kautta kyselemään "tosifaneilta" katsomonosaa mistä kausarinsa saa lunastaa. Ei hyvää päivää!
Tosifaneista en sen enempää tiedä, mutta kyllähän pelien seuraaminen, pelaajaajien suoritukset ja joukkue ovat edelleen se pääasia näissä tapahtumissa eikä se fani/faniryhmä joka saa suurimman metelin aikaiseksi. Kannustus ja sitä kautta tunnelman luominen halliin kuuluu toki hyvin oleellisesti tapahtumaan, mutta minä en pidä sitä kannattajaa joka antaa maalien, taklausten tai tuomarien töppäysten jälkeen äänijänteidensä venyä yhtään vähempää tosifanina kuin sitä joka kuluttaa niitä jänteitään koko matsin ajan ja ehkäpä vielä käyttää aikaansa tifojen tekemiseen tai laulujen rustaamiseen.
Kausikortin ostaminen tai irtolipuilla suurimmassa osassa peleissä käyvä voi jo minun mielestäni pitää itseään "tosifanina" jos tuota sanaa nyt yleensä edes fanin pitäisi käyttää, sehän on jo itsessään itsensä jalustalle nostamista, kun siellä jalustalla pitäisi olla fanituksen kohde.