Jepsistä jepsistä.. että sellasta... tämäkin tyttönen palaa nyt kesälomilta mukaan keskusteluun!! Pakkohan sitä on välillä vähän omaakin elämää järjestää, mutta nyt taas täällä uudella tarmolla!
Huh huh.. kylläpäs taas on ollu aikamoista keskustelua... Priscalle sanoisin sen verran, että aika karu avautuminen oli, olis voinut jättää hieman vähemmällekin tai sanoo ehkä vähän nätimmin... eihän se kenenkään vika ole, ettei sulla ole rahaa... eikä se mun mielestä oo asia, josta pitäis täällä avautua.. Mutta joistain asioista oon samaa mieltä ja siitä tulin nyt tänne kirjottamaan...
Elikkäs elikkäs.. olin ite torstaisessa ensimmäisessä pelissä ja olin pettynyt.. liian vähän sieltä fanikatsomosta kuului ääntä, se on vaan se fakta! Ja kummallista oli, ett suurimman osan ajasta fanikatsomo oli hiiren hiljaa.. se oli suorastaan huvittavaa!! Enemmän tuntui kuuluvan huutoa taas muualta katsomosta, kuin fanikatsomosta!! Ei se Ilveksenkään kannustus parasta ollut, mutta ei se minua kiinnostakaan.. TIEDÄN, että Tapparan fanikatsomossa oli ihmisiä, jotka huusivat ja saivat pari kertaa pelin aikana muunkin katsomon mukaan, mutta ei muutama ihminen riitä.. fanikatsomoon pitäisi saada paljon enemmän sitä innostunutta porukkaa!!
Eikös kannustamisen tarkoitus ole se, että kannustetaan poikia pelaamaan aina vaan paremmin? Eli eikös kannustusta pitäisi tapahtua silloinkin kun menee huonosti? Torstaisessakaan pelissä ei tälläistä nähty.. Tapparan fanikatsomosta kuului ääntä vain silloin, kun ilveksen kannattajat alkoivat huutaa ja silloin kun Tappara sai maalin... peli meni Tapparan osalta aika penkin alle, niin eikö kenenkään mielestä silloin olisi juuri pitänyt kannustaa kahta kauheammin, että pojat olisivat saaneet siitä lisää tsemppiä? Mielestäni tämä on meidän fanien tarkoitus, että tsemppaamme heitä tilanteessa kuin tilanteessa... vai?
Oma mielipiteeni on se, että turha suunnitella mitään kummallisuuksia fanikatsomoon... tarkoitan ihan pelkästään jo noita seisomis -juttuja ja muita... luultavasti se menee vain sähläämiseksi ja miettikääpäs kun alatte seisomaan puolet fanikatsomossa ja joku haluu istua, niin näkeekö ne istuvat jotain?
Kyllä minun mielestäni katsomo tarvitsisi vain lisää ääntä ja lisää innostunutta porukkaa.. riittäisi mielestäni, että huudettaisiin vain ihan yksinkertaisia asioita, ettei mitään lauluja tai muuta... pääasiahan siinä kuitenkin on se kannustaminen ja ei ne pojat pelatessa kuule tai näe mitään yksityiskohtia, ne vaan kuulee suurinpiirtein mistäpäin ääni tulee ja suurinpiirtein että mitä huudetaan...
Joten eikö ois kaikista paras, että JOKAINEN ottaa itteensä niskasta kiinni, lakkaa syyttelemästä muita ja muistaa nyt mistä tässä on kyse.. eli yhteisestä hyvästä, siitä että meidän kaikkien suosikkijoukkue pärjäis paremmin ja että me voitais olla niille tukena ja näyttää se arvostus! Joten mitäpä jos vaan kaikki koitettas saada lisää ääntä ja tsemppiä aikaseks ku ihan itestähän se aina lähtee ja kukaan ei voi tehä mitään toisen puolesta... nyt kaikki mukaan vaan ihan omana ittenä, kannustamaan Tappara voittoon!
Yks hyvä juttu olis mun mielestä se, että joku jolla on kausikortti ja istuu suunnilleen keskellä fanikatsomoa, nousis aina pelissä välillä seisomaan ja alottais huutamaan... vetäis niinku porukkaa siihen huutamiseen mukaan ja "määräis tahdin"?
Eipä muuta tällä kertaa, katsotaan miten te kiukkupussit tähän suhtaudutte!!