Mä en kylläymmärrä meitä tapparalaisia. Miksi ei voida vain myöntää, että pääkaupunkiseudulla ollaan fanikatsomotoiminnassa edellä. Kyllä se vaan niin on että tunnelmaa verratessa jäädään kovin kauas. Se mikä on tunnelmaa, on tietysti eriasia, ja siihen on eri mielipiteitä. Pasilan tifoilu oli ihan hieno juttu ja siihen oli käytetty varmasti kunnioitettava aika vapaa-aikaa. Se oli hieno.
Itse en ole kuitenkaan mitenkään erityisesti tifomiehiä. Mutta kyllä todella toivoisin että tampereellakin voitaisiin joskus päästä niin pitkälle että FANIKATSOMOSSA seistään ja siellä saa halutessaan myös istua. Siihen menee tod.näk. vielä aikaa niin kauan että tuoreempi ja ajantasalla olevampi sukupolvi kasvaa. Olisin ylpeä tittelistä, jos voisin sanoa että olen ollut ensimmäinen Hakametsässä fanikatsomosta seisomisen takia ulos heitetty ihmenen. Lähellä se oli jo viimeisessä lukko-pelissä... Ihmettelinkin sitä miksi katsomo nousi kuitenkin minuutti ennen ottelun loppua seisomaan. En ymmärrä.
Meidän on jokatapauksessa myönnettävä että tunnelma on helsingissä erilainen kuin Hakametsässä. Jos joku haluaa olla sitä mieltä, että sitä ei apinoida tampereelle, niin hän saa sitä mieltä olla. Niin Helsingissä kuin Tampereellakin halutaan kannattaa omaa joukkuetta, eikä siihen nyt loppujenlopuksi niin kovin erilaisia tapoja ole. Onko kyseessä silloin apinointi? Päätä itse.