Kirjoittaja Aihe: Katsomotoiminta  (Luettu 218790 kertaa)

Viinikan Alku

  • Vieras
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #180 : Syyskuu 04, 2007, 16:51:13 »
Juu ei sillä trumpetilla kuuhun mennä, mutta ajattelin vaan että se fanikatsomon orastava lauluinnostus saisi lisäpotkua kunnollisesta säestyksestä. Rumpu tukee hyvin sitä taputusta, mutta muutahan hallissa ei sitten ollakaan koskaan kuultu kuin sitä vähäistä laulua ja perustavaa laatua olevia taputuskuvioita. Trumpetti toisi vaihtelua tuttuihin ruutineihin, jos sitä vaihtelua kaivataan. Megafonista en sitten osaa sanoa...

Poissa Prisca

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 60
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #181 : Syyskuu 16, 2007, 10:43:42 »
Mun on nyt pakko avautua tänne teille oikein urakalla kun mua niin sapettaa toi meiän katsomotoiminta tällä hetkellä.

Otos eräästä päiväkirjamerkinnästä, jonka tänään kirjoitin irc-galleriassa:

"On tää niin väärin niin väärin. Semmotteet jotka OIKEESTI kannattais Tapparaa ja HUUTAIS siellä hallissa, ei pääse taloudellisista estoista johtuen halliin ja sitten jotkut v**un apinat jotka ei osaa kannustaa omaa joukkuettaan tunteella ja raivolla, istuu ja itkee siellä katsomossa ja manailee kun oma joukkue ei pärjää. SIITÄHÄN SIINÄ NIMENOMAAN ON KYSE kun sinne mennään: siellä kannustetaan, huudetaan, möykätään, niin että jätkät kentällä saa fiilistä!

Mua siis sieppaa niiiiin paljon kun nykyään siellä fanikatsomossa (mitä kuulin ekasta sm-liiga pelistäkin) vaan istutaan ja ihmetellään, manaillaan mielessä kun oma joukkue ei pärjää ja kuunnellaan toisen puolen fanien huutoa. Voi v***u sanon minä oikeesti. Mikä fanikatsomo se on ettei siellä oikeesti huudeta ja möykätä niin että jätkät kentälläkin kuulee? Sitähän varten siellä nimenomaan ollaan, omaa joukkuetta KANNUSTAMASSA ei tukemassa äänettömästi. Vai onko siellä Tapparafanit luovuttaneet, häh? Ei oo henkilöä joka aloittaisi huutamisen ja johdattais kaikkia mukaan. Sitten ollaan niin nysväköitä ettei uskalleta ite lähteä huutamaan, jos kukaan muukaan ei huuda.. kyllä kuulkaa sitä porukka lähtee mukaan kunhan joku vaan aloittais sen huutamisen.

Sen takia tää on niiiin niiiiin niiiiiiiiin v**un väärin että tyypit jotka oikeesti pitäis sitä meteliä siellä, ei pääse hankkimaan kausikorttia tilapäisen köyhyyden takia. Kyllä mä siltä peleihin vielä tuun änkemään. Oisin vaan halunnu olla mukana alusta lähtien..

Juu niin ja lopuksi: ÄLKÄÄ ENÄÄN HANKKIKO NIITÄ KAUSIKORTTEJA (fanikatomolaiset) jos ette oikeesti käy kannustamassa omaa joukkuettanne."

Jospa tää tästä, vai mitä sanotte?.. Mä olisin niin mielelläni enemmänkin mukana fanitouhuissa, mut pitää varmaan ensin alkaa kerää kolehtia että pääsis peleissä käymää jotta pääsis tutustuun kaikkiin ihmisiin jne.

Ja mä haluan oikeesti että tällä kaudella sitä ääntä riittäis siellä katsomossa, ei pelkästää muutaman ihmisen voimin vaan koko fanikatsomo. Pliis, ei mennä sitten sinne istumaan jos siellä ei viittitä ees tsempata jätkiä kentällä. Sitähän ne on aina kiitelleetkin pelien jälkeen kun mökää on kuulunut, että "kiitos. Teidän takia sitä aina jaksaa", "Huudot saa potkua meihin".. jne jne, mitä oon kuullut ja lukenut.

Miksei siis tsempattais? Kyllähän mekin nyt halutaan että Tappara voittais sm-liiga mestaruuden. Miksei siis pyrittäis siihen omalta osaltamme ja kannatettais porukka voittoon?

Minä kiitän ja kumarran. Tää ei oo sitten mitenkään ilkeesti kellekään tarkotettu. Haluun vaan et siellä katsomossa tapahtuis muutosta.
Jos et kannusta, et voita, jos et voita, häviät, jos häviät, olet luuseri, mutta aina sinulla on silti omat kannattajasi.

Poissa kimis75

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 286
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #182 : Syyskuu 16, 2007, 11:48:10 »
Johan tässä on kausi pääsi pitkälle ennen kuin ensimmäinen avautui aiheesta joka hiertää kausi kauden jälkeen uudelleen ja uudelleen.


"On tää niin väärin niin väärin. Semmotteet jotka OIKEESTI kannattais Tapparaa ja HUUTAIS siellä hallissa, ei pääse taloudellisista estoista johtuen halliin
Se on kumma että just ne jotka oikeesti huutais ja meluais pelissä ei pääse halliin ja ne jotka vaan istuu hiljaa kuin Paska Junttilantuvan seinällä pääsee halliin.

Lainaus
Sen takia tää on niiiin niiiiin niiiiiiiiin v**un väärin että tyypit jotka oikeesti pitäis sitä meteliä siellä, ei pääse hankkimaan kausikorttia tilapäisen köyhyyden takia. Kyllä mä siltä peleihin vielä tuun änkemään. Oisin vaan halunnu olla mukana alusta lähtien..
Eikös sulla ole isiä, äitiä, siskoa tai veljeä jolla olisi hiukan parempi taloudellinen tilanne, että pystyis sponssaamaan sulle kausarin, kun senhän voi maksaa vaikka osissa jos haluaa.

Lainaus
Juu niin ja lopuksi: ÄLKÄÄ ENÄÄN HANKKIKO NIITÄ KAUSIKORTTEJA (fanikatomolaiset) jos ette oikeesti käy kannustamassa omaa joukkuettanne."
Jokainen saa kait itte päättää jos haluaa ostaa kausarin jatkossakin ja näin tukea rahallisesti joukkuetta vaikka istuisi hiljaa kuin se kuuluisa Paska siellä Junttilantuvan seinällä!
Itte huudan jos huvittaa ja ostin silti kausarin taas vaikka sitten sun kiusaksi.


Lainaus
Jospa tää tästä, vai mitä sanotte?.. Mä olisin niin mielelläni enemmänkin mukana fanitouhuissa, mut pitää varmaan ensin alkaa kerää kolehtia että pääsis peleissä käymää jotta pääsis tutustuun kaikkiin ihmisiin jne.
Vähän kun vielä nariset ja valitat, niin eiköhän joku tältä palstalta herkisty ja osta sulle yhteen peliin lipun, niin pääset näyttämään meille muille kuinka sitä meteliä pidetään koko pelin ajan.
Itte en vielä lupaa mitään, mutta jos näin kävisi, niin haluan olla itse paikalla todistamassa tätä huutomyrskyä ja jos huutoa ei kuulu koko ajan, niin haluan lippurahat takaisin.Jonkunlainen takuuhan hommassa pitää olla, eiks jee!

hardflip

  • Vieras
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #183 : Syyskuu 16, 2007, 12:41:28 »
Minulla on pari lippua tuleviin peleihin, voin mielelläni sponsoroida sinut kahteen peliin.

Toiveenani on kuitenkin se, että johdat kannustusta siellä fanikatsomon alaosassa. Laita yv jos kykenet tähän, muuten älä vaivaudu.

Kyllähän Ilves pelissä ääntä saatiin aikaiseksi, välillä hieman vähemmän ja lyhyt kestoisemmin. Nostan hattua niille eturivin ja ylärivin jampoille jotka saavat porukan huutamaan. Yksi kun aloittaa niin yleensä useampi seuraa perässä. Kaikesta huolimatta, jokaisella on oma tapansa ja halunsa kannattaa joukkuetta, vaikka istumalla hiljaa fanikatsomossa tai muualla. Sen kanssa vaan pitää oppia elämään.

Poissa Prisca

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 60
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #184 : Syyskuu 16, 2007, 16:05:07 »
Johan tässä on kausi pääsi pitkälle ennen kuin ensimmäinen avautui aiheesta joka hiertää kausi kauden jälkeen uudelleen ja uudelleen.


"On tää niin väärin niin väärin. Semmotteet jotka OIKEESTI kannattais Tapparaa ja HUUTAIS siellä hallissa, ei pääse taloudellisista estoista johtuen halliin
Se on kumma että just ne jotka oikeesti huutais ja meluais pelissä ei pääse halliin ja ne jotka vaan istuu hiljaa kuin Paska Junttilantuvan seinällä pääsee halliin.

Lainaus
Sen takia tää on niiiin niiiiin niiiiiiiiin v**un väärin että tyypit jotka oikeesti pitäis sitä meteliä siellä, ei pääse hankkimaan kausikorttia tilapäisen köyhyyden takia. Kyllä mä siltä peleihin vielä tuun änkemään. Oisin vaan halunnu olla mukana alusta lähtien..
Eikös sulla ole isiä, äitiä, siskoa tai veljeä jolla olisi hiukan parempi taloudellinen tilanne, että pystyis sponssaamaan sulle kausarin, kun senhän voi maksaa vaikka osissa jos haluaa.

Lainaus
Juu niin ja lopuksi: ÄLKÄÄ ENÄÄN HANKKIKO NIITÄ KAUSIKORTTEJA (fanikatomolaiset) jos ette oikeesti käy kannustamassa omaa joukkuettanne."
Jokainen saa kait itte päättää jos haluaa ostaa kausarin jatkossakin ja näin tukea rahallisesti joukkuetta vaikka istuisi hiljaa kuin se kuuluisa Paska siellä Junttilantuvan seinällä!
Itte huudan jos huvittaa ja ostin silti kausarin taas vaikka sitten sun kiusaksi.


Lainaus
Jospa tää tästä, vai mitä sanotte?.. Mä olisin niin mielelläni enemmänkin mukana fanitouhuissa, mut pitää varmaan ensin alkaa kerää kolehtia että pääsis peleissä käymää jotta pääsis tutustuun kaikkiin ihmisiin jne.
Vähän kun vielä nariset ja valitat, niin eiköhän joku tältä palstalta herkisty ja osta sulle yhteen peliin lipun, niin pääset näyttämään meille muille kuinka sitä meteliä pidetään koko pelin ajan.
Itte en vielä lupaa mitään, mutta jos näin kävisi, niin haluan olla itse paikalla todistamassa tätä huutomyrskyä ja jos huutoa ei kuulu koko ajan, niin haluan lippurahat takaisin.Jonkunlainen takuuhan hommassa pitää olla, eiks jee!


:D hyvin sanoit... Kiitos. \o/ Ja sori kaikille et avauduin.. kai mun joka vuoden patoumat tuli kerralla ulos.. :P ..juu, on mulla perhettä, mutta kausari on semmonen asia johon ne ei halua ruveta mulle sponsoreiks. Joten ite semmotteet on hommattava jos haluan päästä. Ja tiiän, mun piti maksaa se erissä ja olin jo paikankin itelleni varannu, mut sitten ihana pomoni päättikin vähentää taloudellisista syistä mun tunteja, joten myös mun palkkani kärsi siitä.. siispä olen nyt osa-aika duunissa ja haen uutta duunia, jotta pääsis ottaa sit vaikka kevät kaudelle kausarin.. tai jotai...

Mut sen voin taata että sitä ääntä lähtis jos pääsisin sinne.. taatusti tuun kyllä jollain rahoilla sinne syyskaudellakin systerin kans ja onhan mulla tuo yksi ilmainen lippu, joka tuli fan club kausitarran mukana, joten jos ei muuten niin sillä sitten. Viime vuonna pleijareitten Tapparan viimesessä ottelussa bluesia vastaan me huudettiin systerin kans niin että saatiin kyllä katseita... ja osa lähti mukaan huutamaan.. ;) Että samaa rataa jatketaan kunhan vaan sinne asti päästää..

Mä uskon että katsomossa ääntä piisaa ja koko pelin ajan.. kunhan muistetaan vaan niilläkin hetkillä repästä kun ollaan kynnen alla ja tasotus maalia pitäis saada aikaseks.. :)
Jos et kannusta, et voita, jos et voita, häviät, jos häviät, olet luuseri, mutta aina sinulla on silti omat kannattajasi.

Nenne

  • Vieras
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #185 : Syyskuu 16, 2007, 19:40:43 »
Jepsistä jepsistä.. että sellasta... tämäkin tyttönen palaa nyt kesälomilta mukaan keskusteluun!! Pakkohan sitä on välillä vähän omaakin elämää järjestää, mutta nyt taas täällä uudella tarmolla!  :)

Huh huh.. kylläpäs taas on ollu aikamoista keskustelua... Priscalle sanoisin sen verran, että aika karu avautuminen oli, olis voinut jättää hieman vähemmällekin tai sanoo ehkä vähän nätimmin... eihän se kenenkään vika ole, ettei sulla ole rahaa... eikä se mun mielestä oo asia, josta pitäis täällä avautua.. Mutta joistain asioista oon samaa mieltä ja siitä tulin nyt tänne kirjottamaan...

Elikkäs elikkäs.. olin ite torstaisessa ensimmäisessä pelissä ja olin pettynyt.. liian vähän sieltä fanikatsomosta kuului ääntä, se on vaan se fakta! Ja kummallista oli, ett suurimman osan ajasta fanikatsomo oli hiiren hiljaa.. se oli suorastaan huvittavaa!! Enemmän tuntui kuuluvan huutoa taas muualta katsomosta, kuin fanikatsomosta!! Ei se Ilveksenkään kannustus parasta ollut, mutta ei se minua kiinnostakaan.. TIEDÄN, että Tapparan fanikatsomossa oli ihmisiä, jotka huusivat ja saivat pari kertaa pelin aikana muunkin katsomon mukaan, mutta ei muutama ihminen riitä.. fanikatsomoon pitäisi saada paljon enemmän sitä innostunutta porukkaa!!

Eikös kannustamisen tarkoitus ole se, että kannustetaan poikia pelaamaan aina vaan paremmin? Eli eikös kannustusta pitäisi tapahtua silloinkin kun menee huonosti? Torstaisessakaan pelissä ei tälläistä nähty.. Tapparan fanikatsomosta kuului ääntä vain silloin, kun ilveksen kannattajat alkoivat huutaa ja silloin kun Tappara sai maalin... peli meni Tapparan osalta aika penkin alle, niin eikö kenenkään mielestä silloin olisi juuri pitänyt kannustaa kahta kauheammin, että pojat olisivat saaneet siitä lisää tsemppiä? Mielestäni tämä on meidän fanien tarkoitus, että tsemppaamme heitä tilanteessa kuin tilanteessa... vai?

Oma mielipiteeni on se, että turha suunnitella mitään kummallisuuksia fanikatsomoon... tarkoitan ihan pelkästään jo noita seisomis -juttuja ja muita... luultavasti se menee vain sähläämiseksi ja miettikääpäs kun alatte seisomaan puolet fanikatsomossa ja joku haluu istua, niin näkeekö ne istuvat jotain?  :) Kyllä minun mielestäni katsomo tarvitsisi vain lisää ääntä ja lisää innostunutta porukkaa.. riittäisi mielestäni, että huudettaisiin vain ihan yksinkertaisia asioita, ettei mitään lauluja tai muuta... pääasiahan siinä kuitenkin on se kannustaminen ja ei ne pojat pelatessa kuule tai näe mitään yksityiskohtia, ne vaan kuulee suurinpiirtein mistäpäin ääni tulee ja suurinpiirtein että mitä huudetaan...

Joten eikö ois kaikista paras, että JOKAINEN ottaa itteensä niskasta kiinni, lakkaa syyttelemästä muita ja muistaa nyt mistä tässä on kyse.. eli yhteisestä hyvästä, siitä että meidän kaikkien suosikkijoukkue pärjäis paremmin ja että me voitais olla niille tukena ja näyttää se arvostus! Joten mitäpä jos vaan kaikki koitettas saada lisää ääntä ja tsemppiä aikaseks ku ihan itestähän se aina lähtee ja kukaan ei voi tehä mitään toisen puolesta... nyt kaikki mukaan vaan ihan omana ittenä, kannustamaan Tappara voittoon!

Yks hyvä juttu olis mun mielestä se, että joku jolla on kausikortti ja istuu suunnilleen keskellä fanikatsomoa, nousis aina pelissä välillä seisomaan ja alottais huutamaan... vetäis niinku porukkaa siihen huutamiseen mukaan ja "määräis tahdin"?

Eipä muuta tällä kertaa, katsotaan miten te kiukkupussit tähän suhtaudutte!!  ;)

Poissa Prisca

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 60
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #186 : Syyskuu 16, 2007, 21:42:37 »
Jepjep.. Anteeks vaan kaikille jos (kun) sanoin vähän turhankin karkeasti asioista. Otti vaan yleisesti niin paljon pannuun että oli pakko avautua. Jotkut asiat vois todella pitää omana tietonaan, mutta... tehty mikä tehty.. spontaani ihminen kun oon. :P

Tässä jo yhdellekin taholle sanoin, että kaikesta mitä kirjoitin (liian töksähtävästi) tarkoitin joukkueen parasta. Ne tarttee meitä faneja ja meidän kannustusta. Joten Nenneltä tuli tuota asiaa hyvin tuossa. Hän kun osaa pukea noi sanat hitusen fiksummin kun meikäläinen joka tohottaa fiiliksissään menemään vähän turhankin lujaa miettimättä seurauksia. ;) Joten anteeksi yleisesti ja kiitoksia Nenne! <3
Jos et kannusta, et voita, jos et voita, häviät, jos häviät, olet luuseri, mutta aina sinulla on silti omat kannattajasi.

Penalty_Killer

  • Vieras
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #187 : Syyskuu 16, 2007, 21:57:30 »
Miettikääs ny tarkemmin niin ei se Prisca hutia heittäny. Joku tais älähtääkin ...
Kokeilkaapas joskus: vähänkään sinnepäin kuviontynkä tai pyöritys tahi vaikka taklaus ja ruvetkaas vaikka taputtaan. Edes jollakin rytmillä tai vaikka ku hylje ;D
Hämmästytte vaikka ette olis fanikatsomossa. Itte oon joka kerta hämmästyny ja en o ikinä ollu fanikatsomossa!
Tietty hallissa tarttee olla suurinpiirtein "Tapparan" puoleisessa päädyssä. Ei tartte rumpuja ja trumpetteja. 
Kannustavat Fanit voi olla joskus se kuudes kenttäpelaaja.

Poissa axe

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #188 : Syyskuu 16, 2007, 22:21:55 »
Satakunnan Kansa kirjoittaa tässä illalla:

Jääkiekon SM-liiga harkitsee kameravalvontaa ja erillisiä fanikatsomonosia jäähalleihin. Taustalla ovat jäähalleissa esiintyvät järjestyshäiriöt, viimeksi Raumalla Lukko-Jokerit-ottelussa lauantai-iltana. SM-liiga selvittää niin Rauman tapahtumat kuin muutkin järjestyshäiriöt tapauskohtaisesti ja langettaa päätekijöille tarvittaessa porttikieltorangaistuksia. SM-liigan toimitusjohtaja Jukka-Pekka Vuorisen mukaan jäähallirähinät eivät ole mitenkään merkittävästi lisääntyneet.

Onhan se ny tyhmää, että parin räkänokkaporukan - anteeksi siis KULTTUURIRYHMÄN - takia kaikki muutkin joutuu suurennuslasin alle ja mahdollisesti kärsimään sen ainoan oikean asian eli jääkiekon katselemisen suhteen.

Poissa tombraider

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 124
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #189 : Syyskuu 17, 2007, 12:24:46 »


Onhan se ny tyhmää, että parin räkänokkaporukan - anteeksi siis KULTTUURIRYHMÄN - takia kaikki muutkin joutuu suurennuslasin alle ja mahdollisesti kärsimään sen ainoan oikean asian eli jääkiekon katselemisen suhteen.

Niin varsinkaan jos Raumalla ei ole tapahtunut oikeastaan yhtään mitään, vaan koko soppa on lehdistön kikka myydä lisää lehtiä. En kyllä puolusta tuota Gyldyyriryhmää, mutta nyt taitaa siitä pieni vehkeisestä pörriäisestä saatu kloonaamalla isomunainen sonni. Toisaalta videot kertoisivat tapauksesta oleellisen ja näin vältyttäisiin värilasillisilta kommenteilta, tai sitten ei.

Nenne

  • Vieras
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #190 : Syyskuu 17, 2007, 12:59:42 »
Tarkennus -> sitä mieltä minäkin, että Priscan avautumisessa oli asiaa mukana ja paljon, kritisoin vain esitystapaa, koska Prisca on mun sisko, niin yritän vain vähän rauhoitella temperamenttista systeriäni hiukan!!  :)

Kannustavat Fanit voi olla joskus se kuudes kenttäpelaaja.

Toi oli tosi hyvin sanottu. Sitä mieltä itsekin..

Kommentoikaapas nyt oikeesti siihen, että tarvitaanko muka jotain ihme erikoisuuksia ja seisomaan nousemisia sun muita, vai eikö muka riittäisi, että lisättäis kaikki vaan ääntä ja muistettais, että ollaan kannustamassa, ei pelkästään iloitsemassa maaleista!? Pitäisi muistaa huutaa muutenkin kun vain sillon kun maali tulee... eikö totta ???

Hienoa, upeaa ja mahtavaa että meitä faneja on niinkin paljon kuin katsomossa aina on, mutta nyt vaan lisää ääntä ja tsemppiä!! ;)

Poissa Prisca

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 60
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #191 : Syyskuu 17, 2007, 17:57:24 »
Miettikääs ny tarkemmin niin ei se Prisca hutia heittäny. Joku tais älähtääkin ...
Kokeilkaapas joskus: vähänkään sinnepäin kuviontynkä tai pyöritys tahi vaikka taklaus ja ruvetkaas vaikka taputtaan. Edes jollakin rytmillä tai vaikka ku hylje ;D
Hämmästytte vaikka ette olis fanikatsomossa. Itte oon joka kerta hämmästyny ja en o ikinä ollu fanikatsomossa!
Tietty hallissa tarttee olla suurinpiirtein "Tapparan" puoleisessa päädyssä. Ei tartte rumpuja ja trumpetteja. 
Kannustavat Fanit voi olla joskus se kuudes kenttäpelaaja.

Jei!! Hyvin sanottu. ;) \o/
Jos et kannusta, et voita, jos et voita, häviät, jos häviät, olet luuseri, mutta aina sinulla on silti omat kannattajasi.

Poissa Prisca

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 60
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #192 : Syyskuu 17, 2007, 18:01:34 »
Hihihi.. ja on se hyvä että tuo siskoseni rakkaimpani mua toppuuttelee välillä. Hän meistä se rauhallisempi kuitenkin on. :)
Jos et kannusta, et voita, jos et voita, häviät, jos häviät, olet luuseri, mutta aina sinulla on silti omat kannattajasi.

Poissa Niina

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 114
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #193 : Syyskuu 18, 2007, 10:41:39 »
Eiköhän nyt kuitenkin parane muistaa, että tänään on kauden toinen kotipeli edessä, kausi kestää monta kuukautta. Ei sitä kenelläkään varmaan ihan täysi lataus näissä matseissa vielä ole, että siitä ainakaan huolestua kannata, kun hiljasta on syyskuussa. Ja ollaanhan me Tampereella, ei kai meiltä nyt voi ihan kaikkee odottaa näin aikasessa vaiheessa  ;D
Ei sillä väliä, kuka matkalla johtaa.

Nenne

  • Vieras
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #194 : Syyskuu 18, 2007, 20:10:21 »
Eiköhän nyt kuitenkin parane muistaa, että tänään on kauden toinen kotipeli edessä, kausi kestää monta kuukautta. Ei sitä kenelläkään varmaan ihan täysi lataus näissä matseissa vielä ole, että siitä ainakaan huolestua kannata, kun hiljasta on syyskuussa. Ja ollaanhan me Tampereella, ei kai meiltä nyt voi ihan kaikkee odottaa näin aikasessa vaiheessa  ;D

Totta puhut, mutta ihan melkein yhtä vaisu meininki oli viime keväänä, joten siitä syystä ehkä koitan kaikille saada saman tsempin kuin itsellä on... Kun tuntuu että kannustaminen on ihan "lässähtänyt"  ;D Tai miten sen nyt sanois..  :) Mut tsemppiä kaikille kannustamiseen! :)