En tiedä, annoinko ymmärtää väärin, vai oliko tuo hyväkin vitsi ? Ei vainenkaan, et varmaan tosissasi tuota. Henkka on, kuten aikaisemminkin olen sanonut, intohimoisin kiekkoilija, jonka olen tavannut, se tarkoittaa myös sitä, että hän on valmis harjoittelemaan enemmän kuin muut. Hän tietää tavoitteen, hänelle on kerrottu, mitä siihen pääseminen vaatii. Hän on valmis sen tekemään, ja vähän enemmänkin, mistään tinkimättä. Sanokaa minulle, kuka jääkiekkoilija lähtee klo 21.00 25.12.2013 ulkojäille vähän kikkaileen? Henkan ongelma on vain siinä, että hän ei oikein osaa himmata, vaikka keho sitä vaatisikin. Tunnen vain yhden kiekkoilijan, jonka intohimo on lähellä Henkan vastaavaa. Se kaveri taitaa muuten istua samassa kopissa. Tämä on aika paljon sanottu, varsinkin, kun olen noita pelaajia aika monta nähnyt. Ja muuten onneksi olkoon Henkalle sopimuksesta. Valmennus on varmaan tyytyväinen, varsinkin Make, sopimukseen. On varmaan suuri kunnia valmentaa tuollaisia kavereita, kuin nuo joukkueen nuorimmat ovat. Ja, onneksi olkoon Atelle myös sopparista.