Kirjoittaja Aihe: Tapparan fanikatsomo C3  (Luettu 123963 kertaa)

Poissa Simppa

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 113
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #315 : Syyskuu 30, 2009, 21:27:56 »
Radiosta ottelua kuuntelin, ja oli mahtavaa kuulla sieltä taustalta kannustusta, näin
ei kauhean usein ole. Jatketaan samaa meteliä myös runkosarjan peleissä? :)

Poissa PikkuKasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 712
  • Lempäälässä fanitetaan Tapparaa!
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #316 : Lokakuu 18, 2009, 14:49:38 »
Siirtäkää tämä oikeaan paikkaan, jos ei väärässä osoitteessa, mutta laitan nyt tähän.

Janne Ojasen paluu lähestyy! Ensimmäinen mahdollinen paluuottelu Hakametsässä on 10.11 Ässiä vastaan, joten matsiin on noin kuukauden verran riippuen paluupelistä. Voitaisiin kuitenkin jo nyt hivenen alkaa suunnitella, mitä me fanit voisimme tuolle tilaisuudelle antaa?

Jannen palatessa viime kaudella ennätysjahtiin lakanoiden tekemistä ynnä muuta alettiin miettiä peliä edeltävällä viikolla, joka oli auttamatta liian myöhään. TFC:llä on ollut Janne-lakana aikaisemmin. Miten sen laita nyt on? Myöskin muuta krääsää olisi saada aikaiseksi. Ainakin julisteen olen itse ajatellut väsätä ja tietysti saapua paikalle kunnioittamaan legendaa.

Ajatuksia?
Olen ollut mukana vuodesta -70 ja vielä en ole nähnyt hyvää venäläistuomaria -Juhani Tamminen

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #317 : Lokakuu 19, 2009, 06:43:52 »
Miten sen laita nyt on?
Todennäköisesti sen laita on ihan hyvässä kunnossa, kaikki neljä laitaa... Tietoja tästä (ja monesta muusta asiasta) voi kysellä TFC:n toimistolta tai pelissä B-käytävän fanipisteestä.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa TAPPARA 16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #318 : Joulukuu 29, 2009, 22:46:22 »
Ei voi muuta sanoa kuin että kyllä tänään hävetti istua Tapparan fani katsomossa! Tunnelma oli kuin hautausmaalla. uskomattoman paska kannustus ja tunnelma. Toki joukkueen esitys ei silmää hivellyt mutta kuitenkin. Jos Tapparalla on petrattavaa niin kyllä fanikatsomollakin sitä riittää!! Huh  huh nöyryytävä esitys...

Poissa PikkuKasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 712
  • Lempäälässä fanitetaan Tapparaa!
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #319 : Joulukuu 30, 2009, 11:45:12 »
Samoilla linjoilla. Ei olla me Tappara-fanit oikein kässätty, että Tappara on pelannut hyvin ja ansaitsisi kannattajiltaan paljon enemmän! JyP-peliin jumankekkuli 6000 katsojaa ja meteli päälle!
Olen ollut mukana vuodesta -70 ja vielä en ole nähnyt hyvää venäläistuomaria -Juhani Tamminen

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #320 : Joulukuu 30, 2009, 20:15:54 »
Ei aina voi olla täydellinen kannustus ei edes joka pelissä ;D. Ei pidä ottaa henkilökohtaisesti eikä haudanvakavasti. Kaikki kannustaa niinkuin haluavat eikä joka peli ole jännittävin koskaan. Aina voi itse olla "esimerkkinä" kannustamassa.

Poissa PikkuKasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 712
  • Lempäälässä fanitetaan Tapparaa!
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #321 : Joulukuu 30, 2009, 21:31:50 »
Ei aina voi olla täydellinen kannustus ei edes joka pelissä ;D. Ei pidä ottaa henkilökohtaisesti eikä haudanvakavasti. Kaikki kannustaa niinkuin haluavat eikä joka peli ole jännittävin koskaan. Aina voi itse olla "esimerkkinä" kannustamassa.

Toki näin, mutta nyt saa kyllä mennä Lukko-peliin saakka, kun viimeksi hallissa oli tunnelmaa edes hitusen. Joukkue voittoputkessa kotonaan ja siellä istutaan kuin viime kauden kahdeksan ottelun tappioputken aikana. Pitäisi olla rinta pystyssä nyt, kun kotona kulkee ja kannustaa omia. Ja C3:sta löytää joka pelissä kannustamassa äänekkäästi, olivat muut mukana tai eivät.
Olen ollut mukana vuodesta -70 ja vielä en ole nähnyt hyvää venäläistuomaria -Juhani Tamminen

Poissa Torspo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #322 : Tammikuu 04, 2010, 10:49:41 »
Aina voi itse olla "esimerkkinä" kannustamassa.

Joo voi, mutta kyllä se into siihen esimerkkinäolemiseenkin alkaa loppua. Ehkä parempi kääriytyä kaulaliinaan ja vetäytyä johonki rauhallisempaan katsomoon antamaan golfaplodeja. Sitäpaitsi tällähetkellä Tapparalla ei ole "fanikatsomoa".

Toivottavasti sukupovenvaihdos tulee jossain vaiheessa. Jos olet nuori ja innokas fani anna palaa vaan omia lauluja jne, älä välitä ikuisuuden C3:ssa istuneista "enjaksahuutaaennenkuinfinaaleissa-faneista". Itse vetäydyn pitkän suoran puolelle.
"Nämä Saipa-pelit on meille sellaisia El Clasicoita"
- V. Nieminen 7.3.2013

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #323 : Tammikuu 04, 2010, 11:18:12 »
Aina voi itse olla "esimerkkinä" kannustamassa.

Joo voi, mutta kyllä se into siihen esimerkkinäolemiseenkin alkaa loppua. Ehkä parempi kääriytyä kaulaliinaan ja vetäytyä johonki rauhallisempaan katsomoon antamaan golfaplodeja. Sitäpaitsi tällähetkellä Tapparalla ei ole "fanikatsomoa".

Toivottavasti sukupovenvaihdos tulee jossain vaiheessa. Jos olet nuori ja innokas fani anna palaa vaan omia lauluja jne, älä välitä ikuisuuden C3:ssa istuneista "enjaksahuutaaennenkuinfinaaleissa-faneista". Itse vetäydyn pitkän suoran puolelle.

Aika lailla samanlaiset fiilikset ovat itsellänikin. Oma ääneni ei ole niin kantava, että kannattaisi yksin yrittää huutaa. Viime peleissä olenkin ollut E1 tai E2 katsomoissa, joissa aion jatkaa jatkossakin.

Poissa PikkuKasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 712
  • Lempäälässä fanitetaan Tapparaa!
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #324 : Tammikuu 04, 2010, 13:00:21 »
Eihän sieltä C3:sta kannata pois vetäytyä, vaikka meteli ei nousekaan. Kuitenkin satunnainen meteli on C3:ssa ja ei nykytilanteessa voi kuin lähteä parantamaan eikä pistä päätä säkkiin. En itse käsitä fanikatsomossa istuvia niuhottajia, jotka heräävät vasta, kun tuomarit alkavat ottamaan show'ta haltuunsa. Silloinkaan kyse ei ole kannustamisesta! Muukin C-pääty voisi liittyä kannustukseen, muuhunkin kuin taputukseen.
Olen ollut mukana vuodesta -70 ja vielä en ole nähnyt hyvää venäläistuomaria -Juhani Tamminen

Poissa FORTUNA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1635
  • Pappa#55 +143kg/Überlegenheit
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #325 : Tammikuu 04, 2010, 18:06:41 »
Ei hyvää päivää, joko tää poru taas alkoi.. ???
 
Minusta C3:ssa on niin mukavan leppoisa meininki, kuulee omat ajatukset... kaverinkin ajatukset, jopa saman penkkirivin toisesta päästä, yksittäisistä huudoista saa selvän ilman, että tarvii määrätä puheenvuoroja, analysointitaso on siinä katsomon osassa maan eliittiä ja tokihan sieltä joskus yhteisääntäkin lähtee riippuen hieman siitä onko Tom of vai Vuohtoniemi in...
Vasemmassa laidassa on Stanley Cup –voittaja ja oikealla tuleva Stanley Cup –voittaja
- Välissä on sitten sellainen hiihtelijä...(Barkov Jr 2012-13)

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #326 : Tammikuu 07, 2010, 08:49:02 »
Kirjoitin ensin pitkän vastauksen, mutta päätin poistaa sen tekstin, sillä siinä tuskin on mitään uutta tähän ketjuun.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa FORTUNA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1635
  • Pappa#55 +143kg/Überlegenheit
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #327 : Tammikuu 07, 2010, 12:07:34 »
Olisit Wille vaan postannut sen, pitäähän tässäkin ketjussa olla aina uudestaan ja uudestaan sama asia mikä on yritetty selittää juurta jaksaen aiemmilla sivuilla. Nykyajan nuorille pitää vääntää sama rautalanka moneen kertaan eikä sekään välttämättä auta.  :-\
Sen verran voin sanoa muissa halleissa käyneenä, siis muulloinkin kuin lauantaipeleissä, että ei se tunnelma ja meteli sen kummempaa ole niissäkään suurimmassa osassa peleistä.
Vasemmassa laidassa on Stanley Cup –voittaja ja oikealla tuleva Stanley Cup –voittaja
- Välissä on sitten sellainen hiihtelijä...(Barkov Jr 2012-13)

Poissa PikkuKasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 712
  • Lempäälässä fanitetaan Tapparaa!
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #328 : Tammikuu 07, 2010, 18:10:51 »
Itse haluan tällä kertaa tuoda mukanani lähinnä mielipiteen siitä, että Tappara on pelannut todella hyvin viime aikoina kotona ja tunnelma ei ole noussut kummoiseksi. Ymmärrän, että jos peli ei kulje, tunnelma ei ole parhaimmillaan ja se suotakoon. Ja enemmän sitä, että parannettaisiin jokainen omalla kohdallamme yksilötasolla suhtautumista Tapparaan ja sen tämänhetkisiin otteisiin. Ilo kentällä saa näkyä katsomossa. Ja tämä ei nyt todellakaan rajoitu pelkkään tunnelmaan vaan ylipäätään. Sarjataulukko kertoo, että olemme TOP-6 jengejä nälkäisimmin jahtaamassa kiinni ja meininki kopissa on nousukannoilla. Ettei takerruttaisi menneisyyteen(viime kauteen) vaan uskottaisiin ja luotettaisiin meidän omaan Tapparaan. Nautitaan ja kannustetaan Tappara hienoon kevääseen!
Olen ollut mukana vuodesta -70 ja vielä en ole nähnyt hyvää venäläistuomaria -Juhani Tamminen

Poissa pieni m

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 703
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #329 : Tammikuu 08, 2010, 14:44:50 »
Onkohan Jannen kannustuskevättä mainostettu täälä ollenkaan. Aika harvoin tulee käytyä tuola .fi:ssä ja samoin voi olla jollain muulla. Tää on ihan hyvä idea, mikä ei maksa mitään. Jannea on syytä kuunnella ku se jotain sanoo.

http://tappara.fi/liiga/uutiset/kannustuskevat.html