Kirjoittaja Aihe: Tapparan fanikatsomo C3  (Luettu 123957 kertaa)

Poissa Konna

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 250
    • Profiili
Tapparan fanikatsomo C3
« : Tammikuu 04, 2006, 23:53:20 »
Eli,tämän ketjun aiheena on puhua yleisesti TAPPARAN Fanikatsomosta.Mukavasti väriä viime aikoina saanut fanikatsomo saa huomenna uuden "lisä mausteen" uusilla kirjain bannereilla ja kiitos bannerilla. Pienimuotoinen Tifo myös huomenna luvassa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 04, 2006, 23:55:39 kirjoittanut Konna »

Poissa Stobe

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 64
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #1 : Tammikuu 05, 2006, 00:05:23 »
Nuo kirjaimet ovat olleet käytössä ennenkin, tosin irtokirjaimina, nythän on tulossa bannereita. Anyway, tämä on mielestäni ok juttu, koska näkyvät kauas.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 05, 2006, 00:09:42 kirjoittanut Stobe »

Poissa Konna

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 250
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #2 : Tammikuu 05, 2006, 00:14:29 »
Nuo kirjaimet ovat olleet käytössä ennenkin, tosin irtokirjaimina, nythän on tulossa bannereita. Anyway, tämä on mielestäni ok juttu, koska näkyvät kauas.

Eikös joskus 2000-luvun alussa ollut käytössä sellaitteet tyroksista tehdyt isot Tappara kirjaimet? Sponsored By Rebound?

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #3 : Tammikuu 05, 2006, 10:51:06 »
Eli,tämän ketjun aiheena on puhua yleisesti TAPPARAN Fanikatsomosta.Mukavasti väriä viime aikoina saanut fanikatsomo saa huomenna uuden "lisä mausteen" uusilla kirjain bannereilla ja kiitos bannerilla. Pienimuotoinen Tifo myös huomenna luvassa.

Viäkun saadaan pitäjiä noille kirjaimille?
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa Niina

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 114
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #4 : Tammikuu 05, 2006, 14:12:28 »
Eli,tämän ketjun aiheena on puhua yleisesti TAPPARAN Fanikatsomosta.Mukavasti väriä viime aikoina saanut fanikatsomo saa huomenna uuden "lisä mausteen" uusilla kirjain bannereilla ja kiitos bannerilla. Pienimuotoinen Tifo myös huomenna luvassa.

Viäkun saadaan pitäjiä noille kirjaimille?

Eiköhän toi onnistu jollakin konstilla. Jos ei oo vapaaehtosia, niin pakotetaan  ;D
Ei sillä väliä, kuka matkalla johtaa.

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #5 : Tammikuu 06, 2006, 00:54:13 »
5.1. Tappara-Blues-pelin ensimmäinen ja toinen erä olivat fanikatsomon huonoimpia pitkään aikaan. Joku varmasti keksii tähän monta hienoa syytä, mutta jopa aktiiveista puuttui moni (jos ei fyysisesti, niin äänellisesti ainakin).

Ihan erillisenä huomiona: Hallissa ei todellakaan ollut ilmoitettua 4800 katsojaa ja tämä varmasti verotti kannustusta, mutta miksi ei ihmisiä kiinnosta lähteä peliin ennen arkipyhää?
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Paitsio

  • Vieras
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #6 : Tammikuu 06, 2006, 01:47:59 »
Hallissa ei todellakaan ollut ilmoitettua 4800 katsojaa ja tämä varmasti verotti kannustusta, mutta miksi ei ihmisiä kiinnosta lähteä peliin ennen arkipyhää?

Samaa ihmettelin. Vastustajakaan ei mun mielestä ole mikään kunnollinen syy, sillä minä ainakin luen Bluesin "kärkijoukkueisiin", vaikka se ei sitä sarjataulukossa olekaan. Tietysti yksinomaan mun mielipide ei tarkoita sitä, että kaikkia kiinnoistaisi Blues-pelit muiden kärkipään joukkueiden ottelujen verran. 4800 oli vähän yliammuttu lukema sillä D-pääty oli aika autio Bluesin kannattajakaartia lukuunottamatta ja C-päädyssä ja reunoillakin oli tilaa. Noh, jaarittelut sikseen ja toivotaan että seuraavaan kotipeliin eksyy enemmän porukkaa oli se minä päivänä hyvänsä ja ketä vastaan tahansa.

5.1. Tappara-Blues-pelin ensimmäinen ja toinen erä olivat fanikatsomon huonoimpia pitkään aikaan. Joku varmasti keksii tähän monta hienoa syytä, mutta jopa aktiiveista puuttui moni (jos ei fyysisesti, niin äänellisesti ainakin).

Jep, oli harmillisen vaisua C3:n osalta. Jonkin verran voi pistää flegmaattisen ottelun ja äänekkään Blues-katsomon piikkiin, mutta ei se silti ihan kaikkea selitä. Joku voi myös ajatella, että kun myös vierasjoukkueen faneista lähtee kiitettävästi ääntä, niin sen pitäisi luoda keskinäistä kilpailua. Noh, toivottavasti tämä oli vaan yksittäinen hiljaisempi peli ja että seuraavassa ottelussa ääntä lähtee sitten senkin edestä.

Ps. Nämä kirjainbannerit oli ihan hienoja, mutta ne vähän "hukkuu" sinne alariveille.

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #7 : Tammikuu 06, 2006, 02:44:14 »
Blues on jännä ilmiö suomalaisessa jääkiekossa. Menestys tuntuu kiertävän Bluesin kaukaa. Käsittääkseni rahan ei pitäisi olla ongelma, mutta jonnekin se onnistutaan aina hukkaamaan. Jotenkin käytettävissä oleva raha onnistutaan kuluttamaan niin, ettei joukkue vakuuta edes paperilla niin paljoa kuin sopisi odottaa. Yleisöä joukkue ei tunnu kiinnostavan. En tiedä onko tilanne parantunut Bluesin kotipeleissä, mutta eilinen oli osoitus siitä, ettei Blues kiinnosta ainakaan Tapparan kannattajia.

Mulla oli muutama vuosi sitten aivan samoja ajatuksia kuin nimimerkillä Paitsio. Ihmettelin, kuinka kärkijoukkueeksi laskemani Blues ei vetänyt Hakametsään yleisöä. Tein silloin vertailun, missä vertailin Tappara-Blues-, -Hifk- ja -Jokerit-pelien yleisömääriä. Hifk konttasi sillä kaudella oikein kunnolla. Silti sekä Hifk- että Jokerit-pelissä oli yli 1000 katsojaa enemmän kuin Blues-pelissä. Blues kuitenkin pärjäsi kohtuullisesti ja hyvin verrattuna Hifkiin. Kaikki pelit taisivat osua vielä samalle viikonpäivälle. Ilmeisesti joukkueella pitää olla ne perinteet, että yleisö innostuu.

EDIT: Olin vastaavinani aivan toiseen otsikkoon. :o Lisätään vähän tekstiä.

Tänään oli kyllä todella vaisu tunnelma C3:ssa ja itselläkin on varmaan syytä vilkaista peiliin. No tuossa edellä jo kirjoittelin perustelut. Tänään taas huomasi, ettei Blues juuri kiinnosta. C3:sta oli jäänyt yllättävän paljon porukkaa pois ja lisäksi paikalle vaivautuneita peliä ei juuri näyttänyt innostavan. Kun peli oli mitä oli, niin illan "tunnelma" C3:ssa oli valmis.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 06, 2006, 02:55:56 kirjoittanut JH75 »

Mariie

  • Vieras
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #8 : Tammikuu 06, 2006, 10:06:49 »
Uudet kirjaimet oli kyl ihan hienot...mutta muuten oli koko katsomo aika vaisu eilen..ikävä kyllä...

Poissa lupu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 204
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #9 : Tammikuu 06, 2006, 17:18:00 »
Juu, kirjaimet näkyi ihan hyvin ja oli mukava, että pari kertaa kirjaimista R jäi pois toisella nostolla. En tiedä oliko tahallista vai tahatonta...

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #10 : Tammikuu 06, 2006, 20:06:10 »
Varmaan Bluusserit vastustajana ei innosta katsojia, eikä pelaajiakaan. Siksi väki pysyy kotona, eikä niin kiihkeästi huudeta katsomossakaan. Kolmanteen erään tuli vähän enemmän tunnetta kentälle, sekä katsomoon.

Poissa Manse-Fani

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1131
  • "Te voitte lähtee."
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #11 : Tammikuu 06, 2006, 20:13:54 »
Mää lukeudun ainakin siihen porukkaan, jota kaikki pelit kiinnostavat, ainakin ennen matsia. Matsin jälkeen fiilikset voivatkin olla jo aivan toiset. Yhden kotipelin tällä kaudella oon jättänyt väliin, ja silloinkin olin matkoilla.

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #12 : Tammikuu 06, 2006, 21:05:39 »
Mietin eilen siinä ekalla erätauolla, että fanit ei ole mun muistin mukaan huudellut sellaista koskaan kimpassa kuin luistele Tappara luistele. Ainahan voisi huutaa sellaista pelin elementtiä esille mikä ei toimi. Kuten luistelu. Olen varma, että luistin alkaisi liikkumaan ainakin vähän kovempaa, jos sitä fanit kannustais joukolla. Huutosakin johtajat pankaas korvan taakse!

Poissa NYR

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 420
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #13 : Tammikuu 07, 2006, 12:36:12 »
Mun mielestä jos haluais maximaalisen paineen vastustajien pelaajille on fanikatsomon paikka c-pätykatsomot,mut jos haluaa vaan näkyä ja sillain niin ei siinä sit mitään niin ollaan aina C3:ssa... tää o mun mielipide!!!
Niin kiero mies että pipokin pitää ruuvata päähän!!!

demonmixu

  • Vieras
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #14 : Tammikuu 09, 2006, 02:52:26 »
pakko myöntää hävetäkseni että fanikatsomossa oli todella kuollutta blues pelissä, voin kyllä sanoa etten itsekkään jaksanut huutaa (johtuen muista syistä) Tapparassa ei vika ollut, tosin tuntui siltä ettei peli jaksanut kiinnostaa (edelleen ne muut syyt), mutta nyt kun niistä aletaan pääsemään pikkuhiljaa etenemään niin eiköhän mullakin ala taas huudot kaikua katsomossa. Pyydän anteeksi parin viimeisen pelin hiljaista osan ottoani.