Kirjoittaja Aihe: Tapparan fanikatsomo C3  (Luettu 125013 kertaa)

Kahvara

  • Vieras
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #225 : Maaliskuu 26, 2008, 16:44:42 »
Eikös c3:nen voitaisi muuttaa paikattomaksi ja liput maksaisivat saman verran joka puolelle c3:sta?
Saisi valita itse mielyttävän paikan, ja olisi tyyli: Se joka porkkanapöksyt penkistä nostaa, se paikkansa menettää.

Uskon että löytyy varmana vastustajiakin, sillä osa haluaa istua omalla hyväksi toteamallaan paikalla, kuitenkaan tämä ei tee asiasta mahdotonta jos on halilla jo ovien auettua?

Poissa Andy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1921
  • Apteekin kautta kotiin lepäämään
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #226 : Maaliskuu 26, 2008, 17:57:06 »
Ei onnistu, seisomalipulla tulisi kaikki katsomoon ja muutenkaan tuo ei Tapparan tulevan rahan kannalta ole edullista.
A-Rod is the hottest product  - After I played him, I needed an anti-biotic  -  He's not robotic  -  But he's patriotic  -  I had a thought in my head, he hit a serve and I forgot it  -  Roddick - If he's in a tournament,  you boycott it

Poissa Gagarin

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 155
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #227 : Maaliskuu 28, 2008, 10:12:04 »
Eikös c3:nen voitaisi muuttaa paikattomaksi ja liput maksaisivat saman verran joka puolelle c3:sta?
Saisi valita itse mielyttävän paikan, ja olisi tyyli: Se joka porkkanapöksyt penkistä nostaa, se paikkansa menettää.


Miksi?

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #228 : Maaliskuu 28, 2008, 11:43:21 »
Eikös c3:nen voitaisi muuttaa paikattomaksi ja liput maksaisivat saman verran joka puolelle c3:sta?
Saisi valita itse mielyttävän paikan, ja olisi tyyli: Se joka porkkanapöksyt penkistä nostaa, se paikkansa menettää.
Miksi?
Niin miksi? Ilves tuota kokeili kokofanikatsomoonsa ja voin kertoa palautteen olleen perin jäätävää. Varsinkin yli 15-v ihmiset ei pahemmin tuosta ideasta välittäneet ja siitä sitten perustivatkin oman fanikatsomon D-kulmaan ilman mitään alennuksia. Nykyään saavat jotain aletta sinnekin.

Valmiina kuollut idea muutenkin. Jos ostaa istumapaikan, niin kyllä se paikka pitää löytyä vaikka kävis mustalla, kaljalla, tupakalla tai vaikka bensalla.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa Esa.K

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 222
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #229 : Maaliskuu 29, 2008, 11:57:41 »
Omasta mielestäni koko Fanikatsomon voisi poistaa kokonaan tai ainakin korttien hinnat ylöspäin. Ja jokainen tietenkin maksaisi ilomielin, koska tällä keinolla jo saisimme yhden hyvän pelaajan lisää rosteriin.

Poissa hippo

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 140
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #230 : Maaliskuu 29, 2008, 14:52:56 »
Eikös c3:nen voitaisi muuttaa paikattomaksi ja liput maksaisivat saman verran joka puolelle c3:sta?
Saisi valita itse mielyttävän paikan, ja olisi tyyli: Se joka porkkanapöksyt penkistä nostaa, se paikkansa menettää.
Miksi?
Niin miksi? Ilves tuota kokeili kokofanikatsomoonsa ja voin kertoa palautteen olleen perin jäätävää. Varsinkin yli 15-v ihmiset ei pahemmin tuosta ideasta välittäneet ja siitä sitten perustivatkin oman fanikatsomon D-kulmaan ilman mitään alennuksia. Nykyään saavat jotain aletta sinnekin.

Valmiina kuollut idea muutenkin. Jos ostaa istumapaikan, niin kyllä se paikka pitää löytyä vaikka kävis mustalla, kaljalla, tupakalla tai vaikka bensalla.

Ei Tapparan fanipäädyssäkään hirveän montaa yli 15v näy alariveillä.

Kaikkeis vaikeintahan tuossa olisi varmasti sellaiset ns.porukat jotka on käynyt jo monta vuotta samoilla paikoilla. Mutta mitä sitten torstain Ilves pelissä kun Make, Pera ja Juki ei mahdukkaan vierekkäin kun 14v kesselit ovat vallanneet sopivasti joka toisen penkin.

Willen tavoin en haluaisi näkeväni ikinä tälläistä muutosta Tapparan puolelta.

Kahvara

  • Vieras
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #231 : Syyskuu 18, 2008, 16:33:44 »
Nyt kun ei ole Ääniryhmää, ei C1 Fansseja, eikä mitään erityisryhmää joka yrittäisi luoda hyvää tunnelmaa halliin ja parempaa kannustusta Tapparalle, mitä tehdään?
Tunnelmahan Hakametsässä ei koskaan ole ollut mikään erityisen hyvä, kannustus on tappio tilanteessa melkein olematonta, tai sitä ei ole ollenkaan. Huutoja ei ole kuin T_A_P_P_A_R_A Tappara (taptaptap)..., Maalia Tappara maalia (taptap)...,Taistele Tappara (taptaptaptaptap).
Olisko aika miettiä uusia chänttejä, ja ehkä kehitellä edes jonkin tasoisia lauluja? Olisi hienoa että tulisi jotain uuttakin näiden perinteisten laulujen lisäksi.
Seuraavana ehdottaisin että kaikki joilla on vähänkin aikaa ja rahaa, yrittäisivät tehdä "kaks`keppisiä" ja mahdollisesti jotain tifoakin isolla porukalla?

Entä mitä mieltä olette isoista lipuista, tulemmeko jatkossa niitä tarvitsemaan?

C3:n suurperhe voisi nyt alkaa miettimään, kuinka saadaan Tapparalle vihdoin se kuudes kenttäpelaaja yleisöstä.

EDIT:
Samalla ehdotan että C3:n pistetään pystyyn projekti Suurperhe jonka tavoitteena on kannustaa koko katsomon voimin Tappara voittoon.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 18, 2008, 16:59:22 kirjoittanut T-a-p-p-a-r-a »

Poissa Moderaattori

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 483
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #232 : Syyskuu 18, 2008, 17:00:51 »
Mukavaa, ettei tarvinnut enää perustaa uutta ketjua kannustukseen liittyvien asioiden käsittelyyn.
Toivottavasti tässä ketjussa löytyy hedelmällisiä oivalluksia,
joilla saadaan Hakametsä kotijoukkueelle entistä paremmaksi paikaksi pelata.
(Viime kaudellahan Tappara oli vasta toiseksi paras kotijoukkue runkosarjassa).
Tällä kaudella enemmän tekoja ja vähemmän sanoja!
Uudet laadukkaat kannustusideat tähän ketjuun, chattaily ff2:een suomi24:een.

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #233 : Syyskuu 18, 2008, 17:23:25 »
Mihin perustuu väite, että Hakametsässä on aina ollut huono tunnelma? Olisi mukava tietää, miten tunnelma Hakametsässä on kehittynyt hallin avaamisesta näihin päiviin. 1980-luvulla kävin jonkun verran peleissä ja ainakin silloin Hakametsän seisomakatsomoissa oli varsin mukava tunnelma. Jopa niissä yläkulmien katsomoissa. 1990-luvulla mulla jäi pelit vähemmälle, mutta vuoden 2000 syksystä on sitten tullutkin seurattua pelejä tiiviisti. Jos arvioin tuota ajanjaksoa syksystä 2000 eteenpäin, niin kausilla 2000-01 ja 2001-02 tunnelma oli yleensä paras. Jo kaudella 2002-03 mestaruudesta huolimatta oli mielestäni ilmassa pientä taantumaa. Jos saa olla rehellinen, niin mun mielestä Ääniryhmä ja C1fans eivät koskaan onnistuneet luomaan sellaista tunnelmaa halliin kuin noilla kausilla 2000-01 ja 2001-02 hallissa varsin usein oli. Ja tuolloin tunnelman luomiseen ei tarvittu mitään erityisryhmiä.

Jos joku haluaa isoa lippua heiluttaa, niin heiluttakoon mun puolesta.

Itse ajattelin vetää perinteistä perussettiä. Jos se ei jollekin kelpaa, niin ei ole mun murhe. Jos joku lähtee mun esimerkin innoittamana mukaan niin hienoa. Kaikki eivät kuitenkaan innostu, joten en jaksa sillä asialla stressata.

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #234 : Syyskuu 18, 2008, 17:44:52 »
Jos arvioin tuota ajanjaksoa syksystä 2000 eteenpäin, niin kausilla 2000-01 ja 2001-02 tunnelma oli yleensä paras. Jo kaudella 2002-03 mestaruudesta huolimatta oli mielestäni ilmassa pientä taantumaa. Jos saa olla rehellinen, niin mun mielestä Ääniryhmä ja C1fans eivät koskaan onnistuneet luomaan sellaista tunnelmaa halliin kuin noilla kausilla 2000-01 ja 2001-02 hallissa varsin usein oli. Ja tuolloin tunnelman luomiseen ei tarvittu mitään erityisryhmiä.
Jäsen JH:lla on varsin samanlaiset kokemukset 2000-luvulla kuin minulla 2000-02 meininki oli rajua ja ihmiset innokkaita. Itselläni noina kausina taisi jäädä yhteensä 12 runkosarjapeliä näkemättä. Hallissa oli välillä jopa helvetillinen meteli, jota eräskin tepsivalkku (02) ja kärppävalmentaja (tämä tosin 03) kommentoi, ettei täällä ole kiva pelata. Mestaruuden jälkeen homma lässähti aika hiljaiseksi, eikä Nega-Saarisen touhut positiivisen huudon puolella auttaneet. Kukin voi miettiä syitä tähän, mutta yhtenä isona syynä on sen ajan katsomoaktiivien selkeä häviäminen nykykatsomosta. Totta kai jäljellä on monia, mutta ikävän monia elämä on heitellyt ympäri maapallon. Hienohan se on, että menee ja tekee, mutta katsomon kannalta sääli. Missään vaiheessa niitä mittoja täyttäviä uusia vastuunkantajia ei ole sinne saapunut samassa suhteessa kuin pois on lähtenyt.

Tästä onkin sitten varsin helppo nähdä, että se seuraava jatkuvan helvetillisen metelin aiheuttava fanikatsomo ei tule ihan heti. Se vaatii niitä innokkaita ihmisiä, joilla on sen verran katsomouskottavuutta, että muutkin kuin pari kaveria viitsivät mukaan lähteä. Tässä mielessä Ääniryhmä tai C1Fans on epäonnistunut. Ilman sitä ison massan tukea, mitään karnevaalitunnelmaa on ihan turha edes kuvitella. Sitten kun "koko" C3 huutaa ja taputtaa, niin siihen yllättäen lähtee mukaan muutama A- ja B-katsomon jäykkiskin.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa PikkuKasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 712
  • Lempäälässä fanitetaan Tapparaa!
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #235 : Syyskuu 18, 2008, 19:04:03 »
Sen verran sanon väliin, että lauantaisessa Lukko-pelissä oli yleisömäärästä(4900) huolimatta varsin hyvä tunnelma, vaikka tappiolla oltiinkin! Toivottavasti saadaan semmoista positiivista Kirveshenkeä katsomoon kuten Tapparan animaatioissa yms.

Lauluja en haluaisi monimutkistaa! Moni ei osaa lauluja ja muutenkin Hakametsä on perinteikäs halli, jossa ei mielestäni tarvitse olla monimutkaista kannustusta.
Olen ollut mukana vuodesta -70 ja vielä en ole nähnyt hyvää venäläistuomaria -Juhani Tamminen

Kahvara

  • Vieras
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #236 : Syyskuu 21, 2008, 16:01:46 »
Janne-tifo
Mitäs mieltä ollaan C3:ssa jos järjestettäisiin jonkinlainen tifo Jannen tulevan ennätyksen kunniaksi?

Koska?
Mahdollisesti heti seuraavaan kotipeliin kun Janne on ennätyksen tehnyt.

Millainen?
Tätä en viitsi täällä paljastaa, mutta jos jollain on ideoita niin ehdotuksia voi laittaa tänne, tai minulle yksityisviestinä.

Voi olla ettei tämä toteudu, ellei tarpeeksi ihmisiä ole mukana.

Ne jotka haluavat olla mukana, voisivat laittaa minulle yksityisviestiä...

Poissa Kosonen

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 171
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #237 : Syyskuu 21, 2008, 20:31:33 »
Janne-tifo
Mitäs mieltä ollaan C3:ssa jos järjestettäisiin jonkinlainen tifo Jannen tulevan ennätyksen kunniaksi?

Koska?
Mahdollisesti heti seuraavaan kotipeliin kun Janne on ennätyksen tehnyt.

Millainen?
Tätä en viitsi täällä paljastaa, mutta jos jollain on ideoita niin ehdotuksia voi laittaa tänne, tai minulle yksityisviestinä.

Voi olla ettei tämä toteudu, ellei tarpeeksi ihmisiä ole mukana.

Ne jotka haluavat olla mukana, voisivat laittaa minulle yksityisviestiä...

Taas sai nauraa. Eka jätkä kirjoittaa että mitä jos järjestetään Tifo Jannen ennätyksen kunniaksi, ihan hieno ajatus. Koska kohta pisti ekat naurut. Yleensä nuo palkitsemiset on seuraavas kotipelissä eikä vasta kolmannessa vieraspelissä.
Millainen? Joo ei kannata paljastaa. Paras tifo on sellainen että siitä tietää sun lisäks kaks muuta ja neuvotte siellä hallissa sitten kaikki mitä tekee.

Kahvara

  • Vieras
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #238 : Syyskuu 22, 2008, 15:17:33 »
Janne-tifo
Mitäs mieltä ollaan C3:ssa jos järjestettäisiin jonkinlainen tifo Jannen tulevan ennätyksen kunniaksi?

Koska?
Mahdollisesti heti seuraavaan kotipeliin kun Janne on ennätyksen tehnyt.

Millainen?
Tätä en viitsi täällä paljastaa, mutta jos jollain on ideoita niin ehdotuksia voi laittaa tänne, tai minulle yksityisviestinä.

Voi olla ettei tämä toteudu, ellei tarpeeksi ihmisiä ole mukana.

Ne jotka haluavat olla mukana, voisivat laittaa minulle yksityisviestiä...

Taas sai nauraa. Eka jätkä kirjoittaa että mitä jos järjestetään Tifo Jannen ennätyksen kunniaksi, ihan hieno ajatus. Koska kohta pisti ekat naurut. Yleensä nuo palkitsemiset on seuraavas kotipelissä eikä vasta kolmannessa vieraspelissä.
Millainen? Joo ei kannata paljastaa. Paras tifo on sellainen että siitä tietää sun lisäks kaks muuta ja neuvotte siellä hallissa sitten kaikki mitä tekee.
Mitä sä nyt mahdat tarkoittaa? Ellet huomannut laitoin "Mahdollisesti seuraavaan kotipeliin", sehän riippuu aivan siitä koska saadaan tarvikkeet sun muut kuntoon ja koska ennätys syntyy.
Miksi leveilisin täällä millainen tifo olisi mahdollisesti tulossa, ennen kuin tiedän moniko olisi valmis rahoittamaan.

Poissa Eepi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #239 : Syyskuu 22, 2008, 16:00:39 »
Miksi leveilisin täällä millainen tifo olisi mahdollisesti tulossa, ennen kuin tiedän moniko olisi valmis rahoittamaan.
Huudetaan nyt sivusta, että tuskin kukaan on rahoittamassa mitään, ellei tiedä mitä rahoittaa. Siksi olisi kenties viisasta kertoa, minkälaista tifoa suunnittelet.