Kirjoittaja Aihe: Tapparan fanikatsomo C3  (Luettu 125028 kertaa)

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #105 : Lokakuu 04, 2006, 13:45:32 »
Ei kiitos. Se kuulosti ihan liian kornilta, enkä tarkoita sitä mukamas metallimusiikkia soittavaa bändiä.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

batman

  • Vieras
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #106 : Lokakuu 04, 2006, 20:57:22 »
kuulin että c3 on megafoni niin kyselen vaan että kuka teillä capoilee?

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #107 : Lokakuu 05, 2006, 07:43:09 »
kuulin että c3 on megafoni
Ei, C3 on se katsomon osa Hakametsässä, jossa suurin osa fanikausarilaisista istuu.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

batman

  • Vieras
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #108 : Lokakuu 05, 2006, 21:59:43 »
kuulin että c3 on megafoni
Ei, C3 on se katsomon osa Hakametsässä, jossa suurin osa fanikausarilaisista istuu.
no jopas oli taas läppä..:D luulen kyllä että ymmärsit mitä tarkotin..

Poissa Eepi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #109 : Lokakuu 07, 2006, 19:33:29 »
Parasta. Uskomatonta. Ennennäkemätöntä C3:lta. Loistava tunnelma, ääntä lähti eikä kainosteltu yhtään. Erilaisia lauluja, nyt ei edes takerreltu. Itseasiassa C3 lauloi melkein kokoajan, täydellä tunnelmalla. Kiitos kaikille, erityisesti ryhmälle rumpalin läheisyydessä. Tosin, tiedustelen edelleen ison lipun kohtaloa.

Loppuun voin vain todeta, kukaanhan ei ollut ottanut mitään. ;)

hardflip

  • Vieras
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #110 : Lokakuu 07, 2006, 19:36:01 »
Loppuun voin vain todeta, kukaanhan ei ollut ottanut mitään. ;)

Ei tietenkään =).

Hyvä meininki, tosin oli aikamoinen työ katsoa ettei tenava tökkää itseä ja vierustovereita lipulla silimään kun innostui muun joukon mukana heiluttelemaan lippua.

Samaa menoa seuraavassakin matsissa kun pisuviiksoset on vastassa!

Poissa Konna

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 250
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #111 : Lokakuu 07, 2006, 21:02:35 »
Parasta. Uskomatonta. Ennennäkemätöntä C3:lta. Loistava tunnelma, ääntä lähti eikä kainosteltu yhtään. Erilaisia lauluja, nyt ei edes takerreltu. Itseasiassa C3 lauloi melkein kokoajan, täydellä tunnelmalla. Kiitos kaikille, erityisesti ryhmälle rumpalin läheisyydessä. Tosin, tiedustelen edelleen ison lipun kohtaloa.

Loppuun voin vain todeta, kukaanhan ei ollut ottanut mitään. ;)

Ei tuohon kyllä voi paljoo muuta lisätä. Aivan viimesen päälle loistava tunnelma,laulutkin toreallakin raikasivat loistavasti,jopa bussissa pelin jälkeen ;) Kiitos kaikille paikan päällä olleille ja etenkin katsomolle C3!

Poissa veka3

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 367
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #112 : Lokakuu 08, 2006, 00:12:56 »
Peliä ratiosta seurattuani toisesta erästä alkaen,niin hyvin kuului selostuksen taustalla Tappara huudot!!
Ite en kerennyt peliin,joten kiitokset Tappara faneille hyvästä kannustuksesta!

Poissa Börje

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1599
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #113 : Lokakuu 08, 2006, 02:08:48 »
Täytyy antaa kiitosta myös täältä. Tämän kauden parasta C3:sta, mitä olen itse ollut todistamassa. Ääntä riitti ja jotain uutta oli kehitetty. Jos itse saisin päättä, tasainen taputus ja se hoilotus saisi jatkua parin viimeisen minuutia ajan. Nyt alku oli lupaava, mutta viimeinen puoliminuuttia oli turhan hiljainen. Rytmin/laulun ei tarvitse olla voiton hetkellä maailman kauneinta tai hienointa. Loilotus oli varsin sopiva loppuminuuteksi, turha sitä oli lopettaa. Eteenpäin on menty, se täytyy sanoa.

Poissa Mari

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 152
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #114 : Lokakuu 08, 2006, 13:58:59 »
Olihan sitä meteliä ja laulua juu mutta kyllä se välillä kuulosti aikas kauheelta kun huudettiin ja laulettiin toisten päälle..En halua moittia kannustus on aina positiivista mutta kun istuu kahen eri huutosakin välissä jotka huutavat ja laulavat eri tahtiin ja siihen vielä alarivit jotka kapellimestaroi ihan omaan tahtiinsa niin kyllä se välillä korviin otti, täytyy myöntää..Ehkä alkomahoolilla oli osuutta tähän eri aikaan huuteluun..ja siihen että laulut kuulosti välillä aika huvittavalta...Mutta mikäs minä olen sanomaan kun en saanu aikaseks kun käsien taputusta! Hyvä kannustus silti oli kun ei kiinnitä huomiota pikkuseikkoihin!

Tappara #27

  • Vieras
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #115 : Lokakuu 13, 2006, 11:40:37 »
Olihan sitä meteliä ja laulua juu mutta kyllä se välillä kuulosti aikas kauheelta kun huudettiin ja laulettiin toisten päälle..En halua moittia kannustus on aina positiivista mutta kun istuu kahen eri huutosakin välissä jotka huutavat ja laulavat eri tahtiin ja siihen vielä alarivit jotka kapellimestaroi ihan omaan tahtiinsa niin kyllä se välillä korviin otti, täytyy myöntää..Ehkä alkomahoolilla oli osuutta tähän eri aikaan huuteluun..ja siihen että laulut kuulosti välillä aika huvittavalta...Mutta mikäs minä olen sanomaan kun en saanu aikaseks kun käsien taputusta! Hyvä kannustus silti oli kun ei kiinnitä huomiota pikkuseikkoihin!


Joo, ääntä oli ja hyvä niin. Olen kuitenkin Marin kanssa samaa mieltä tuosta sekavuudesta. En haluaisi puuttua toisten tekemisiin kun intoa näyttää riittävän, mutta miten olisi jos vain yksi johtaisi kannustusta? Eikä kolme kuten pelsu-pelissä. Lisäksi lauletaan / huudetaan sitä yhtä huutoa/laulua aina vähän pidempään. Alkoi välillä oikein naurattamaan kun huuto / laulu vaihtui viiden sekunnin välein: Sha laa la laa la la, Tappara klap, klap, klap, aijaija aijajaija aijaijaijajaijajaija, oo o ooo ooo ooo...., jne. Jos yksi johtaisi niin tuota ei tapahtuisi.

Ja mun suurin vinkki: HEITTÄKÄÄ SE RUMPU H****TTIIN SIELTÄ! Rummut oli ihan hieno juttu viime vuosikymmenellä. Kuulosti vaan aina paremmalta silloin kun rummun koputtelija huilaili.

Anteeksi jos pahoitin jonkun mielen  :'(

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #116 : Lokakuu 14, 2006, 21:06:39 »
Ja mun suurin vinkki: HEITTÄKÄÄ SE RUMPU H****TTIIN SIELTÄ! Rummut oli ihan hieno juttu viime vuosikymmenellä.
Onneksi jotain viime vuosikymmenellä Tapparassa oli hienoa. Niitä asioita ei meinaan montaa ollut.

Emppu jo maalaili jotain kauniita kuvia C3:n touhuista, mutta eihän tuo ollut mitään verrattuna 2003 2. finaaliin. Aina löytyy parannettavaa.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #117 : Lokakuu 22, 2006, 15:49:52 »
Torstaina Tapparan pelaajat ja fanikatsomo lähtevät kaatamaan HPK:n. Itse tulen ehkä hiukan myöhässä töiden takia, mutta odotan tulevani kesken äänekästä taistoa!

Poissa 1

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 49
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #118 : Lokakuu 27, 2006, 15:58:54 »
Rumpali pois sieltä heti! Niin ja hei, urheilukatsomoissa seistään

Poissa marjo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 458
  • Roskasakki
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #119 : Lokakuu 27, 2006, 22:35:11 »
Rumpali pois sieltä heti! Niin ja hei, urheilukatsomoissa seistään

Meillä hei Hakametsässä on niinku toi seisomakatsomo ihan erikseen, eiks oo ihquu..
14.8.08 Hakametsä 2 Blues-fania: " Täällä lukee seinässä monta kertaa I love Mika Lehto.. Vielä vaan pitäs tietää kuka se on ? "